R.Schumacherio fanklubas

2006 Kovo 07 d. 16:01

pasiruoskit sekmadieni pirmai pergalei ir daug alaus bokalu.teisingai Wycka sakai-optimizmo.

2006 Kovo 07 d. 17:23

Optimizmas ir dar karta optimizmas :hammer:

2006 Kovo 07 d. 17:45

Ralfas Valdo!!!!!!!!

2006 Kovo 07 d. 19:17

Aha :)

2006 Kovo 10 d. 10:09

Nu palyginus truliu su ralfiu, taj ralfius optimistiškiau žvelgia i Bachrejna.

2006 Kovo 10 d. 15:53

Kas atsitiko ralfui kad taip blogai bandymuose ? Gerai kad tik bandymai o ne kwala ;)

2006 Kovo 10 d. 16:47

Pats Ralfas ir Toyota pakomentavo, kad jiems buvo sunki diena ir kad jie dar mokosi kaip apsieiti be 3 piloto penktadieniais (Zontos)ir bando prisitaikyti prie tokio silto oro nes visi bandymai iki siol vyko zimiai saltesniu oru. Dar sake , kad turi dar padirbeti siandien ir tikisi geresnio rytojaus :D as irgi tikiuosi ;)

2006 Kovo 10 d. 16:59

Tikekimes ;) Viltis miršta paskutinė :D

2006 Kovo 10 d. 18:19

Jie atrodo beviltiskai,pripazinkim..

2006 Kovo 10 d. 18:36

Per bandymus taip bet per kwala dar paziuresim ;)

2006 Kovo 14 d. 17:27

http://www.itv-f1.com/Popups/Photo.aspx?PG_ID=69&Image=23

Ne nu tikrai ralfo "snukelis" kaip su eskawatoriumi pervaziuotas :D

2006 Kovo 19 d. 11:22

na ka, paguodos taskelis Ralfui ir visai Toyotai. Baisu pagalvuoti kur jie atsidurtu jei ne butu tu visu varikliu gedimu :( nors bendrai siek tiek greitesni buvo nei pries savaite

2006 Kovo 19 d. 11:23

Tikiuosi, kad Australijai Toyota jau bus isprendusi dali problemu.

2006 Kovo 19 d. 12:04

Nu Ralfui dekui nors uz viena taskeli ;)

2006 Kovo 24 d. 13:03

na Ralfas turetu pasistenkti del karjeros, nes irzmona jau lipa ant kulnu. :D

2006 Kovo 25 d. 23:20

Siaip tai Jarno taska butu uzvezes toyotai, nors siaip gal ir gerai, kad susikeite jiedu vietom, nes su tuo difuzorium nekokie reikalai buvo Jarno, beto su "stop & go" barrichello padejo. Siaip nemanau, kad jie is tokios situacijos butu ka gero pese - aplinkibiu deka, bet gal jei ir ne Trulli'o difuzorius, gal butu geriau kas nors, gal ir ralfas butu geresne starto vieta paemes ir tt. Nu kaip yra taip - svarbu jau pradejo rinkt taskus. Nu kas cia zino kaip bus, jei jau Jarno sako, kad sunkus balandis TOYOTA'I bus, kuris visuomet optimistas buna, tai ir nieko prognozuot negalime per daug. Gal ir kas geriau bus.

2006 Kovo 25 d. 23:55

Aplamai trulis stabdys nr1 formulej;)

2006 Kovo 26 d. 10:45

tuoj sita tormaza ir jo boba apdes (mato kad nieko nesugeba, tai boba nusprende istaisyti klaida)

2006 Kovo 26 d. 11:13

Nu ralfo zmona is tiesu daug bando pasiekti :D

2006 Kovo 26 d. 13:25

ji pati nezino ko nori: viena diena modelis, kita TV zvaigzde, dar kita lenktyniauja, trecia diena raso straipsnius apie tai kodel Briatore toks geidziamas tarp moteru, dar skaiciau apie jos kaip dizaineres sugebejimus .... aj zodziu sugeba viska :D

2006 Kovo 26 d. 15:39

Tai gal kada nors ryshis ir naikintuva isbandyti :D Labai jau greita visur tiek sukasi , speja :D Gera zmona ralfas isisitaise :D

2006 Kovo 26 d. 20:12

JamesBond>> tikrai nepasakyciau, kad jis stabdis yra. Is praeito sezono kvalifikacijos sprendziant tai jau to tikrai nepasakysi. O Malaisijoj netoli Vilnevo vaziuot sugebejo su sulauzytu difuzorium. Mano galva jis vaziuoja gal kokia apie 0.1s leciau, bet uztikrintai. Tikrai nemaciau ano darant klaida - blokuojant ratus, islekiant is trasos ar dar ko grubaus. Visalaika tykiai ramiai, savo vietoj, neissisokant. Ralfas agresyvus - uz tai ji galima pagirt, bet ir klaidos seka po tokia agresija. Ju vairavimo technika labai skirtinga.

2006 Kovo 26 d. 20:54

Digulis>>>taskai skaiciuojami ne uz pasirodyma kvalifikacijoje o uz lenktynes o Trullis lenktynese niekad nepasirodo taip gerai kaip kvaloj. Dar kolkas nelabai aisku kaip Trullui tinka nauja kvalifikacijos tvarka, visai gali but kad jo kvalifikacijos rezultatai sumazes.

2006 Kovo 26 d. 21:06

Paiškinkit man kvailam - kas yra tas difuzorius ir kaip jis veikia bei kaip jis važiavimą įtakoja ?

2006 Kovo 26 d. 22:54

pelys>> jis yra zemiau galinio sprano - du issikisimai vertikalus, siek tiek pasvire ir ne vientisai verikalus, su bangele. Ieskojau foto kur yra suluzes butent trulio, praeitu metu Vengrijos etapo, ir sveiko, bet atnaujino foto ir neradau. Jis, kad ir kaip butu keista - generuoja prispaudziamaja galia kurkas didesne, nei sparnai. Jo visas efektyvumas yra vien delto, kad oras, kuris iseina is po bolido lygaus dugno kyla i virsu, o difuzorius del ilinkio generuoja priskaudima ir palaiko bolido stabiluma. Tai ypac jauciama posukiuose visuose ir letuose ir greituose, jei jis luzes, ar pazeistas, kaip, kad malaizijoj, nuo pat pirmo lenktyniu rato posukio, nebeatlieka pilnai funkiciju ir bolidas ne tik netenka stabilumo, bet ir galios. Jis nera keiciama dalis, nes yra vientisa, o ne tvitinamas komponentas kaip sparnai.
forms>>ta kvalifikacija manau daug kam bus vinis, nes cia kur kas daugiau ir strategija turi reiksmes ir pasisekimas isvaziuot i trasaq reikiamu laiku. Cia tavo tiesa, jo meistriskumas tikrai nukentes. O jo kvalifikacijos meistriskumas tai tik statistines komandai reiksmes tures, bet ir kvalifikacija, manau itakos tikrai turi, nes taskuose isties daug reliau galima atvziuot, kad ir bunant koncervatyviam kaip Jarno.

2006 Kovo 26 d. 23:23

http://www.toyota-f1.com/public/en/events/060114_tf106/images01.html

2nuotrauka virsuje is kaires - juodas konponentas - galinis difuzorius, tas, apie kuri tiek daug kalbejau. Cia jis sveikas, Vengrijoj, kai Jarno kairys nuluzo labai krito tempas, o Malaizijoj, jam jis buvo pazeistas - del smugines apkrovos(smugio) jame atsirado itempiai, nes jis, anglies pluostas termiskai apdirbtas, kad butu kietas, bet ne lankstus ir atsparus tik statinems gniuzdymo ir lenkimo apkrovoms(sorry nepasakysiu kiek kg/m^2), bet ne dinaminems. As bijojau, kad butu del cikliniu apkrovu, jei jame itempimai butu itin padideje ir koncentruoti ties ju pradzia, galejo del nuovargio isvis nuluzti arba islinkineti kaip ferrari priekinis sparnas, o tada turbut ir super aguri butu pranasesni uz jo pazeista bolida.

pazeistas malaizjos - http://www.toyota-f1.com/public/en/gp/02_malaysia/free/images01.html

4eilej is kaires pirma, su prierasu "Jarno in the pits"

2006 Kovo 27 d. 17:02

As ir nezinojau taipat aciu diguli uz info :)

2006 Kovo 30 d. 12:09

Visada prasom. Cia info ne tik veikimo, bet ir medziagu atsparumo kurso pritaikymas, naudojantis didziai gerbiamo Feodosjevo teorijomis, medziagu inzinerijos ir medziagu mokslo kurso pritaikymai, bei masinu elementu. Tai gal ir suagituosiu tokia info studijuoti Mechanikos ar mechatronikos srity, nes formuleje praktiskai viskas yra pritaikoma 100%, tik, zinoma, paciu naujausiu technologiju lygmeni, t.y. - dominuojanti medziaga anglies pluostas.

Siaip formules gamybos kastai yra nerealus, jau neziurint i atliekama darba, tik technologines dalies, be elektronikos ir tt. Man skaiciai is praktiniu ziniu netelpa i galva, kiek reikia "cash", kad suremontuot bolida, kad ir ko incidento Ralfo Monake - kai kairiu ratu kliude siena ir sudauze bolida.

2006 Kovo 30 d. 15:11

Nusimato pirma pergale

2006 Kovo 30 d. 16:39

:eek: :goodjob: pateisei nuotaika :D

2006 Balandžio 01 d. 12:01

Po truputi ralfas atgyja :goodjob: Reikia tiketis pirmo siais metais podiumo :D
P.S. galimybiu podiumui yra ;)

2006 Balandžio 01 d. 12:20

Na, nebuciau toks optimistas. Tasku tikrai iskovos, bet podiuma? Labai abejoju. Dar per anksti :)

2006 Balandžio 01 d. 12:50

seip tai toyota labai skundesi bolidu ir padangom bet kvaloj neblogai pasirode, tai gal kas geresnio ir lenktynese nuskils :D

2006 Balandžio 02 d. 09:02

Cha cha cha netikejot ? Sakiau kad bus podiumas :goodjob: Ralfas nuostabiai siandien vaziavo, pavyzdys kitiems :D

2006 Balandžio 02 d. 09:08

kietai cia Ralfukui shykart.. :)

2006 Balandžio 02 d. 09:09

as labai maloniai pribloksta :eek: saunuolis Ralfas, nedare klaidu ir greitai vaziavo :goodjob: ir isvis lenktynes lux buvo :D Tik neuprantu kada Ralfas atliko 2 sustojima, gal pramegojau ar ka :blush:

2006 Balandžio 02 d. 10:04

Sveikinu Ralfą-su puikiu rezultatu, nors ir esu jo brilio fanė. Šaunuolis :)

2006 Balandžio 02 d. 10:05

sorry- brolio :)

2006 Balandžio 04 d. 16:43

Saunuolis. Labai geras pasirodymas. Zinoma, labai teigiamai aplinkybes suzaide. Labai norejau dublio, nes maciau kas ir kaip jau po kvalifikacijos - kad Toyota, bent jau Sauber'ius lengvai lenke ir turejo nemaza pranasuma pries juos. Padirbejo vyrai is peties - rezultatas akivaizdus. Dziugu, laukiu kito GP ir tikiuos dar didesnio pakilimo, nes mano galva galimybes dar nera isnaudotos.

2006 Balandžio 04 d. 17:01

As irgi nustebau, kai Ralfas 2 karta i boksus isuko, otai buvo - bauda uz boksuose virsyta greiti. Stai info is Toyota-f1.com:

Ralf Schumacher (Car 7, Chassis TF106/05)

Race Classification: 3rd
Gap: +24.824s (from race winner)
Qualifying Classification: 6th
Time: 1m26.612s (+1.383s in Session 3)
Grid: 6th

"We are all very happy with what we achieved today. The drive through penalty was my fault because I accidentally hit the button twice but I was lucky and due to the safety car periods we achieved a lot more than we ever thought before this weekend. At the start we were sliding around and locking wheels. But while we've had problems with warming up our tyres in earlier races, others seemed to struggle with that today. Some of the safety car periods were a bit of a fight with all the backmarkers in there but after the third safety car period I gained a couple of places which was great. Grip was hard to come by so I really had to fight the whole race to keep the car there, but it worked out in the end and we achieved a great result. We are still a way from the top teams so we have to work, but I have no doubt that our crew is a*** to do that. We're strong people and pushing hard so I'm looking forward to the next few races."

John Howett - President, Toyota Motorsport

"That was an incredibly exciting and eventful race and it was a suberb job by Ralf and the whole team especially when you consider the difficult start to the year. It was unlucky for Jarno. He was passed by Coulthard at the first corner but then he made a clean pass back and Coulthard just turned in on him. So that was a shame, but with Ralf we could run reasonably competitively. The tyres were very good, too. Everyone struggled after the safety car periods here but Bridgestone have helped us to get on top of the problem of getting heat into the tyres and that paid off. When Ralf got the drive through penalty for speeding in the pit lane, we thought we'd thrown away a podium chance. We were a bit lucky with the number of incidents but for all the safety cars we managed to get the strategy right, and it was excellent team work from the boys as always. Ralf drove aggressively on the restarts and we were a*** to pick up places, which was fantastic. This is a well deserved shot of adrenaline to the whole team who have worked so hard over the winter."

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144