„Williams“ specialistas Robas Smedley‘is abejoja, kad dėl įsigaliojusių naujų taisyklių stipriai pakis komandų išsidėstymas rikiuotėje.
Šiemet bolidai išsiskirs nauja aerodinamika, padidėjusia prispaudžiamąja jėga ir platesnėmis padangomis.
Praeityje, 2009 metais, taisyklių pokyčiais pasinaudojo „Brawn GP“ ir „Red Bull“, tuomet greičiu pranokusios „
Ferrari“ ir „McLaren“. 2014 m. pradėjus naudoti V6 variklius, nesustabdoma tapo „Mercedes“.
R. Smedley‘is abejoja, jog šiemet rikiuotėje pamatysime didesnių pokyčių.
„Abejoju, kad šiemet komandų išsidėstymas rikiuotėje stipriai pasikeis“, – sakė „Williams“ specialistas.
„Iki šiol nė vienai komandai be solidaus biudžeto nepavyko iškovoti čempionės titulo. Pinigai yra labai svarbūs, ypač šiuolaikinėje „Formulėje-1“.“
„Iki šiol lenktynių savaitgaliai prasidėdavo žinant kas nugalės varžybose. Būtent tai mažina žmonių susidomėjimą sportu. Jei dėl pirmos vietos kovotų 4-5 pilotai, būtų labai įdomu. Noriu tikėti, kad pasikeitus taisyklėms būtent taip ir nutiks.“
R. Smedley‘is mano, kad šiemet komandos skirs itin daug dėmesio bolidų tobulinimui.
„Nemanau, jog greičiausias bolidas Australijoje vis dar bus greičiausias ir Abu Dabyje. Tad sezono metu tam tikrų permainų vis dėlto galime sulaukti. Jei taip nutiks, šiemet įsigaliojusias taisykles galėsime vertinti teigiamai.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).