Tarptautinei automobilių federacija (
FIA) ir „Formulės-1“ komandos sutarė atidėti planuojamus radikalius bolidų aerodinamikos pokyčius iki 2009 metų sezono.
Lenktynes reguliuojanti organizacija ir ekipos diskutavo dėl dviejų dalių galinio sparno naudojimo bei komandų pateikto alternatyvaus sprendimo. Abiejų šalių nuomone, būtina geriau ištirti šiuos du sprendimus.
Komandos taip pat suteikė galutinį savo pritarimą variklių tobulinimo draudimo įvedimui jau nuo kito sezono pradžios. Homologuojami bus šių metų Japonijos GP modelio varikliai, kurių sūkiai bus apriboti iki 19 000 per minutę.
Ekipos taip pat sutarė dėl naujo bandymų ribojimo modelio. Kitąmet treniruotės ne „Grand Prix“ savaitgalių metu bus ribojamos ne dienomis, kaip šiemet, o kilometrais. Kiekviena komanda sezono metu galės nuvažiuoti ne daugiau 30 000 kilometrų.
Be to, komandos artimiausiu metu FIA pateiks sprendimo, kaip panaudoti boliduose išsiskiriančio karščio bei išmetamųjų dujų energiją dar kartą, specifikaciją, kuri vėliau turėtų tapti šiuos įtaisus reglamentuosiančios taisyklių dalies pagrindu.
Be visų aukščiau išvardintų priemonių, ekipos aptarė ir kitas galimas kaštų mažinimo priemones: vėjo tunelių bei simuliacijų naudojimo ribojimą ir net galimą darbuotojų skaičiaus limitą. Tiesa, jokių konkrečių sprendimų šiose srityse nebuvo priimta.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).