„Red Bull“ ateitis - ant pirmadienį suplanuoto susitikimo stalo (10)

„Red Bull“ ateitis - ant pirmadienį suplanuoto susitikimo stalo
logo Spalio 23 d. 23:45, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Red Bull“ ir jos dukterinė komanda „AlphaTauri“ po kito sezono pasitraukus iš „Formulės-1“ „Honda“ koncernui liks be jėgos agregatų gamintojo. Gandai ir kalbos, dėl to, kaip turėtų elgtis „Red Bull“, sklando nuo pat pirmos minutės, kai „Honda“ paskelbė apie savo pasitraukimą.

Susitikimas, galintis nulemti „Red Bull“ ateitį:

F-1 užkulisiuose kalbama apie tai, kad pirmadienį, po lenktynių Portimao trasoje, Portugalijoje planuojamas svarbus susitikimas, kur prie vieno stalo sės FIA, F-1 nuosavybes teises turinti „Liberty Midia“ ir visi dabartiniai jėgainių gamintojai, aprūpinantys komandas. Susitikimo tikslas - aptarti „Red Bull“ ateities perspektyvų klausimą. 

„Red Bull“ laukia sunkus pasirinkimas:

Aršiausiu konkurentu laikoma „Mercedes“ komanda jų niekada neaptarnaus, ne tik dėl to, kad Maxas ir du pirmosios konstruktorių įskaitos vietoje esančios komandos lenktyninkai kovoja dėl aukščiausiųjų vietų kiekviename šių metų centimetre, bet dar ir dėl to, kad su kitais metais grįžtančia „McLaren“ komanda bus pasiektas 4-rių aptarnaujų komandų limitas, „Ferrari“ varikliai nei šią minutę, nei artimiausiu metu nebus pajėgūs pasiūlyti konkurencingos jėgainės nei pagal galią, nei pagal efektuvumą, o po išsiskyrimu pasibaigusio bendradarbiavimo su „Renault“ - santykių tarp šių ekipų ne galime laikyti pačiais šilčiausiais.

„Red Bull“ galėtų periimti „Honda“ intelektinę nuosavybę ir tęsti variklių tobulinimą savo Milton Keynese bazėje - tačiau tam reikia sprendimo dėl įšaldomo variklių reglamento 2020 metais. 

Red Bull“ konsultantas automobilių sporto klausimais Helmutas Marko šiandien situaciją komentavo taip: „Mes norime liktie F-1, bet tik su sąlyga, kad būsime pajėgūs laimėti. Būti įprastu klientu, jeigu mus aptarnautų „Renault“ ar „Ferrari“, mums nėra priimtinas variantas, nes nei viena, nei ktia komanda mums negali užtikrinti konkurencingo jėgos agregato - tokiu atveju mes nematome tikslo likti.“


Komentarai (10)
ddt
IP: 21ec4ad | 10/24 15:23 Atsakyti
Bet šio websaito žurnalistai darosi beveik komiški su bandymais generuoti click'us. Kai po linksmos komedijos su patreon ir adblock'ų filtro, dar atsirado straipsnių dalinimas į kelias sekcijas, net jei tai yra po 3 sakinius kiekvienoje, tai nu čia jau yra p...ze :DDD O klaidų tai ir toliau neišvengia, nebekalbu apie visus straipsnius švilpiamus iš f1news.ru be jokių nuorodų į originalą, nors rusai labai aiškiai tai nurodo po kiekvienu savo straipsniu... Kitaip tariant - dzin kokybė, svarbiausia - šaibos.
ddt
IP: 21ec4ad | 10/24 15:20 Atsakyti
a9
10/24 01:42

Šiaip jau Helmutas Marko pakankamai aiškiai pasakė, kad Red Bull traukiasi iš F-1 ir kitais metais nelenktyniaus (cit. "nes nei viena, nei kita komanda mums negali užtikrinti konkurencingo jėgos agregato - tokiu atveju mes nematome tikslo likti"). Tik kažkodėl niekas į tai labai nereaguoja. Ar dėl to, kad visi įsitikinę, kad Red Bull blefuoja ir nori išsiderėti geresnes sąlygas?

Helmutas Marko jau seniai neturi reputacijos būtent dėl laisvai vėjyje plevėsuojančio liežuvio
mariusis
IP: 7ad5add | 10/24 12:23 Atsakyti
O kei mb duotų variklį, tai taip išeina jie jau taptų nebe klientai? O kaip ten yra su variklių degalais ir kitais skysčiais, variklių tiekėjas toks kaip mb tiekia klientėm ir tai? Nes seniau akcentuodavo, kad variklį gauni kaip ir tokį pat, bet dar yra kuras, tepalai, kurių negauni, priedo variklio valdymo ypatumai.
saab
IP: 17bc3aa | 10/24 12:13 Atsakyti
nu mclaren mato, jei red bull nemato reik maziau redbulio gert, nes siaip ar taip nesaikingas kofeino ir priedu vartojimas neapsaugo nuo smegenu cirozes, o skatina ja
OG
IP: e812363 | 10/24 12:08 Atsakyti
Jau beveik sutarta jog jie periima Honda intelektine nuosavybe ir patys dirbs ties tais varikliais..
talianas
IP: 6e56190 | 10/24 10:58 Atsakyti
db
10/24 09:10

Ar autorius teksto nors kartą skaito savo tekstus prieš postindamas? Į temą - manau visiškai nepriimtina būtų f1 su 16 bolidų - FIA ir liberty tikrai spaustų variklių gamintojus sutarti dėl įšaldymo

Ka norejai pasakyti apie autorius? Siaip man vienodai ar 20 komandu ar 16. Ir Fia su liberty neprivers Ferrari sutikti isaldyti varikli, kuris yra silpniausias. Tokiu budu Ferrari save uzbanintu nuo pergaliu, nekalbant jau apie titulus.
Rus
IP: 47e1c6d | 10/24 10:37 Atsakyti
a9
10/24 01:42

Šiaip jau Helmutas Marko pakankamai aiškiai pasakė, kad Red Bull traukiasi iš F-1 ir kitais metais nelenktyniaus (cit. "nes nei viena, nei kita komanda mums negali užtikrinti konkurencingo jėgos agregato - tokiu atveju mes nematome tikslo likti"). Tik kažkodėl niekas į tai labai nereaguoja. Ar dėl to, kad visi įsitikinę, kad Red Bull blefuoja ir nori išsiderėti geresnes sąlygas?

Arba Tu nukrites is menulio ir nesugebu suprasti dvieju sakiniu.
db
IP: 35e947a | 10/24 09:10 Atsakyti
Ar autorius teksto nors kartą skaito savo tekstus prieš postindamas? Į temą - manau visiškai nepriimtina būtų f1 su 16 bolidų - FIA ir liberty tikrai spaustų variklių gamintojus sutarti dėl įšaldymo
Subjektyvus
IP: 04319f8 | 10/24 07:54 Atsakyti
siaip tai prisiminus kaip tokia komanda elgiasi su savo pilotais, varikliu tiekejais, kaip pastoviai santazuoja isejimais, tai visiskai negaila, kad pati komanda atsidure tokioje situacijoje. krize F1 tesiasi ir bus idomu stebeti kaip jie is jos iseis.
a9
IP: 7cca019 | 10/24 01:42 Atsakyti
Šiaip jau Helmutas Marko pakankamai aiškiai pasakė, kad Red Bull traukiasi iš F-1 ir kitais metais nelenktyniaus (cit. "nes nei viena, nei kita komanda mums negali užtikrinti konkurencingo jėgos agregato - tokiu atveju mes nematome tikslo likti"). Tik kažkodėl niekas į tai labai nereaguoja. Ar dėl to, kad visi įsitikinę, kad Red Bull blefuoja ir nori išsiderėti geresnes sąlygas?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas