„
Red Bull“ technikos vadas Adrianas Newey prasitarė, jog dėl RB5 bolido ypatumų įdiegiant į jį dvigubą difuzorių šiai ekipa prireiks daugiau laiko nei varžovams.
Praėjusią savaitę Tarptautinei automobilių federacijai (FIA) galutinai patvirtinus, jog „Brawn“, „Toyota“ ir „Williams“ ekipų nuo pat sezono pradžios naudoti difuzoriai atitinka „Formulės-1“ taisykles, visos kitos komandos ėmėsi darbo.
Iki šiol į lenktynes kartu su komanda paprastai važinėjęs A. Newey, sužinojęs šią naujieną, atšaukė planus praėjusį savaitgalį keliauti į Kiniją ir liko gamykloje, kur ėmėsi skubių naujojo difuzoriaus kūrimo darbų.
„Kaip ir buvo spėliota, atsižvelgiant į RB5 konstrukciją, įtaisyti jį bolide nebus lengva užduotis. Be to, kol dirbsime su šia dalimi, norėdami neatsilikti kitose srityse, turėsime ir toliau dirbti vykdydami bendrąjį bolido tobulinimą“, - pareiškė specialistas.
„Unikali „Red Bull“ bolidų savybė yra galinė „pullrod“ pakaba (su amortizatoriais apačioje – red. past.), kuri yra geras sprendimas, kai neturi dvigubo difuzoriaus. Tačiau priversti ją veikti kartu su difuzoriumi bus sunkiau. Iki Monako dvigubo difuzoriaus neturėsime.“
„Tam, be abejo, prireiks daug darbo. Dabar iššūkis mums – pamėginti susieti naująjį difuzorių su likusiu bolidu. Nesigraužiu dėl to, matau tai tik kaip dar vieną iššūkį. Deja, dėl to teks kiek dažniau padirbėti naktimis! Tai „Formulė-1“ – negali sėdėti ir gailėti savęs, turi su tuo susitaikyti“, - teigė jis.
„Nėra jokių abejonių, kad dvigubas difuzorius duoda naudos. Kiek tai lemia pajėgumą, priklauso nuo to, kaip interpretuoji taisykles ir kaip pritaikai jį savo bolidui, todėl kai kurios komandos iš jo išspaus daugiau nei kitos. Jį verta įdiegti visiems rikiuotėje. Iššūkis mums – pritaikyti jį mūsų bolidui.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).