„Renault“ variklių technikos direktorius Robas White'as pažymėjo, kad „Red Bull“ ekipai bus tiekiami tokie patys varikliai, kaip ir pagrindinei prancūzų komandai.
„Gana aišku, kad 2007-aisiais variklio tiekimas tam tikra prasme kompensuos veiklos sumažėjimą variklio tobulinimo srityje bei naujų žinių srauto sumažėjimą dėl bandymų apribojimo“, - pareiškė R.White'as.
„Priėmus sprendimą, turime dirbti gerai, o mes dėl „Red Bull“ stengsimės iš visų jėgų. Tieksime jiems lygiai tuos pačius variklius, kaip ir savo komandai. Variklis bus tikrai geras“, - pabrėžė „Renault“ variklių technikos direktorius.
Prancūzų komandos atstovai taip pat teigė su pasimėgavimu priimsią tuos pačius variklius naudosiančios „Red Bull“ ekipos iššūkį lenktynėse, tačiau tuo pačiu ir pažymėjo, kad šiai komandai vien tik gero bolido, kurį kuria buvęs „McLaren“ technikos direktorius Adrianas Newey, bei variklio neužteks.
„Esu tikras, kad Adrianas sukurs pajėgų bolidą, tačiau vien jo laimėti lenktynėms ir čempionatui tikrai neužteks. Visa komanda dar yra palyginti jauna, jai reikia patobulinti operacinius ir organizacinius procesus, ne tik bolido pajėgumą“, - tvirtino „Renault“ bolido technikos direktorius Bobas Bellas.
„Red Bull“ šiemet naudojo „Ferrari“ variklius, tačiau kelis kartus nukentėjo dėl jų gedimų bei negalėjo įdiegti efektyvių agregatų aušinimo sprendimų. Itališkų variklių naudojimą kitąmet perims antrinė gėrimų gamintojo komanda „Toro Rosso“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).