„Red Bull“ neskuba parduoti „Toro Rosso“ (6)

„Red Bull“ neskuba parduoti „Toro Rosso“
logo 2009 Vasario 01 d. 19:41, GEPA Pictures
Red Bull“ vadovas Dietrichas Mateschtizas pareiškė, jog jam priklausanti energetinių gėrimų gamintoja neskubės parduoti „Toro Rosso“ komandos. Austro teigimu, ekipa bus perleista tik radus patikimą pirkėją, galintį užtikrinti ekipos ateitį.
„Nėra nieko, dėl ko mes turėtume skubėti parduoti“, - duodamas interviu laikraščiui „Salzburger Nachrichten“ pareiškė D. Mateschitzas, neseniai įsigijęs Gerhardui Bergeriui priklausiusią dalį ir tapęs vieninteliu komandos akcininku.
„Jei atsirastų potencialus pirkėjas, kuris galėtų garantuoti „Scuderia Toro Rosso“ gyvavimą bei tam turėtų žinių bei lėšų“, - tokias pardavimo sąlygas įvardino energetinių gėrimų pasaulio magnatas.
Bendraudamas su žurnalistais, D. Mateschtizas pasidžiaugė „Formulėje-1“ priimtomis kaštų mažinimo priemonėmis, dėl kurių jis šiemet galės sutaupyti nemažai lėšų.
„Kaštų mažinimo priemonės „Formulėje-1“ yra naudingos ir vertinamos mūsų, dėl jų galime sutaupyti daug lėšų. Abi komandos sutaupys 100 milijonų eurų“, - teigė jis.
D. Mateschitzo tvirtinimu, „Red Bull“ verslas yra puikios būklės net ir pasaulinės ekonominės krizės metu. Austras mano, jog šiemet jo energetinių gėrimų pardavimai nemažės, bei teigia, kad esant reikalui gali neskausmingai sumažinti marketingui skiriamų lėšų kiekį.
„Mūsų marketingo biudžetas paprastai svyruoja nuo 30 iki 40 procentų nuo apyvartos. Mes be jokių problemų galime jį sumažinti iki 25 procentų, ir net tokiu atveju investuotume gerokai daugiau nei dauguma kitų kompanijų. Tačiau tai tik galimybė“, - pažymėjo jis.

Komentarai (6)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Ozburn
| 02/02 17:35 Atsakyti
:) gerai kad neskuba parduoti, taip tik galiausiai numusama komandos kaina, o ir parduoti gali vos ne pirmam pasitaikiusiam. Bet kai siuo metu krize visam pasauly ydomu kas rysis merkt uodega y sita pinigu ryjymo sporta :D
Nuno
| 02/02 08:09 Atsakyti
edgharenas> dazniau TV isijunk - pakankamai daznai RedBull reklamuojasi. del laikrasciu, radijo ir t.t. - tiesa. RedBull ir renginiu nelabai remia - tipo jiems labiau apsimoka savo renginius organizuoti
Inspecta
| 02/02 07:55 Atsakyti
per krize parduot yra pats prasciausias metas. visko kainos juk kritusios. palauks kol praeis krize ir uz net kelis kartus didesnee kaina gali parduot
edgharenas
| 02/02 03:28 Atsakyti
Montoya> tokia ju remimo politika. Uztai ju reklamos nerasi laikrasciuose, radijuje, lauko reklamoje, televizijoje ir pan. Aisku cia pakankamai pagristas sprendimas - kai tas pats telikas rodo tavo remiama ekipa per varzybas, po to per zinias, po to renginius reklamuoja i juos bilietus pardavinejantys zmones, tai auditorija pasiekiama...ir tas pasiteisina
Montoya
| 02/01 22:30 Atsakyti
Kur Be Pasisuksi Visur Red Bull - Red Bull Air Race, Soap Race, Drifting, BMX, Skiing Championshipai, Nekalbant Apie Visokias F1, WRC, DTM, MotoGP, Dakar, WTCC Komandu Remimus, Matyt Nelabai Kur Turi Deti Pinigus Jie :-)
Nuno
| 02/01 20:25 Atsakyti
remiantis hondos patirtimi tik ir lieka pasakoti, kad neskuba parduoti, mat nelabai kas perka
×

TOP naujienos