Vokiečių žurnalo „Auto Motor und Sport“ teigimu, sprendžiant pagal bandymų Jereze (Ispanija) eigą, pagrindiniai „
Red Bull“ varžovai yra ne problemų esą kamuojami „McLaren“ ar „
Ferrari“, o „Lotus“.
Leidinys tvirtina, kad antrąją ir trečiąją vietas praėjusių metų „Formulės-1“ čempionate užėmusių komandų bolidai šiuo metu net sekunde per ratą nusileidžia po dvejų metų pertraukos į sportą sugrįžtančio Kimi Raikkoneno vairuojamai technikai.
„Auto Motor und Sport“ teigimu, „Red Bull“ liko visiškai patenkinti savo naujojo bolido RB8 debiutu trasoje – juo pasiekti rezultatai atitiko vėjo tunelyje ir simuliacijose anksčiau surinktus duomenis. Automobilis, kaip tvirtinama, lengvai prognozuojamas ir greitas.
„Ferrari“, tuo tarpu, rašoma, niekaip neperpranta radikaliai naujo F2012 subtilybių. Automobilis esą yra greitas, tačiau labai jautrus, jį sunku tinkamai sureguliuoti. Šiomis savybėmis jis, teigiama, primena 2003 m. „Ferrari F2003-GA“ ar 2000 m. „McLaren MP4-15“. Technika tariamai turėtų kelti dar daugiau problemų Felipe Massai.
Savo ruožtu „McLaren“, „Auto Motor und Sport“ nuomone, padarė klaidą šių metų bolidą MP4-27 suprojektavusi žema ir be laiptelio nosimi, kai visa rikiuotė jau anksčiau pasekė „Red Bull“ pavyzdžiui ir savo automobilių priekinę dalį pakėlė kiek įmanoma aukščiau. Britai, žurnalo tvirtinimu, jau seniai yra pasirinkę neteisingą kryptį, tačiau anksčiau juos gelbėdavo daugiaaukščiai difuzoriai, ortakiai ar elementų apipūtimo išmetamosiomis dujomis sistemomis. Būtent šiemet, prognozuojama, ir paaiškės visi šios komandos pasirinktos koncepcijos trūkumai.
„Auto Motor und Sport“ prognozuoja, kad šiemet Sebastianui Vetteliui galės pasipriešinti tik kitas „Red Bull“ pilotas Markas Webberis, prieš šį sezoną atrodantys daug geriau nei pernai, bei, galbūt, K. Raikkonenas, esą jau po pirmųjų bandymų šypsenomis išdavęs puikias nuotaikas „Lotus“ stovykloje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).