„Red Bull“ pateikė protestą dėl „Mercedes“ naudojamos DAS (33)

„Red Bull“ pateikė protestą dėl „Mercedes“ naudojamos DAS
logo Liepos 03 d. 19:55, Daimler AG

„Red Bull“ komanda kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (FIA) ir pateikė protestą dėl „Mercedes“ ekipos šį savaitgalį naudojamos DAS.

Pastaroji leidžia sportininkui važiuojant keisti priekinių ratų pasvirimo kampą. Ši naujovė buvo pastebėta ir sulaukė daug diskusijų dar metų pradžioje Barselonoje vykusių bandymų metu. Dar tada ne viena komanda abejojo ar tokia sistema atitinka techninį reglamentą.

Manoma, kad „Red Bull“ ketino pateikti protestą dėl varžovų sistemos dar prieš Australijos GP lenktynes, bet pastarosios buvo atšauktos dėl koronaviruso.

„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris šiandien teigė, kad ekipa sieks išsiaiškinti ar sistema nenusižengia taisyklėms. Tuo tarpu FIA atstovai patvirtino, kad minėtoji komanda pateikė oficialų protestą dėl „Mercedes“ naudojamos DAS sistemos.

Abu „Mercedes“ pilotai šiandien Austrijoje vykusių F-1 treniruočių metu naudojo minėtą sistemą. Žurnalistų paklaustas apie DAS, komandos vadovas Toto Wolffas pripažino, kad sistema padeda geriau išnaudoti padangas. Austras taip pat pridūrė, kad išmontavus DAS, bolido pajėgumui tai neigiamos įtakos neturės. Priešingai, anot T. Wolffo, automobilis taps lengvesnis, o dėl to bolidas tikrai nesulėtės.


Komentarai (33)
deivec
IP: 1353dd0 | 07/03 23:13 Atsakyti
kart
07/03 22:55

"Speaking to Sky Sports during FP1, Red Bull Team Principal Christian Horner hinted the team have developed a similar system, but have yet to put it on the car.

“We will wait to see if it is fitted to their cars, obviously it’s a complicated system, it’s a clever system. Obviously we’re after some clarifications from the FIA, just are raising some questions about it,” said Horner."

Nesuprantatiems angliškai - RBR turi sukūrę savo DAS versiją ir pasiruošę dėti į bolidą, tik pirma nori išsiaiškinti teisėtumą oficialiai. Jeigu pasirodys, kad nelegalu, tai nebus tolko dėti, nes ir Mersai turės pašalinti. Jeigu bus legalu, tai RBR irgi įsidės.

tipo jie negali kreiptis i FIA savo kanalais ir paklausti ar jus sistema atitinka FIA raide ?
blefuoja tas paraudes Horneris
Jean Jetski
IP: 8ced5d0 | 07/03 22:58 Atsakyti
Jau gèrimu kompanija vèl myžasi kad pienius champu netaps 😂😂😂 nors sezonas tik prasideda.
mercedesss
IP: f4af79f | 07/03 23:05 Atsakyti
Mersai rodo savo klasę, ne tik auto pramonėje....
kart
IP: a72232d | 07/04 02:21 Atsakyti
Nu va, oficialiai pripažino legalia.
MS
IP: 3ae34a4 | 07/03 20:25 Atsakyti
kart
07/03 20:14

Neapskaičiuosi tokių dalykų be telemetrijos. Gali tik atkarpas kažkokias paskaičiuot idealiomis sąlygomis. 1kg nelabai reikšmingas skaičius realiomis sąlygomis turbūt aplamai. Nebent jis būtų, kokio nors ventiliaus pavidalu :)))

Relax, cia buvo troll zinute 🙂 Manau Toto, budamas geras generolas, nuvertina savo komandos sukurta sistema, ale be jos jie nieko neprarastu del svorio, nors manau DAS daugiau suteikia pranasuma race rezime. Bet kokiu atveju atiduodam Merc titulus ir einam karantinuotis, nieko naujo neisvysim siais metais 🙂
Tech
IP: bfb2e24 | 07/03 21:00 Atsakyti
MS
07/03 20:09

Iki Australijos GP DAS sistema svere apie 2kg, dabar ji yra patobulinta ir sveria kiek daugiau nei 1kg, vyrai, kurie skaiciuoja overolus, gal pasakys, kiek 1kg pagreitina bolida? 😀

kazkur senokai dinge tie kur overolus skaicuoja :D
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 07/03 21:14 Atsakyti
kart
07/03 21:10

Šiaip, jeigu gerai supratau, tai RBR realiai jau dirbo ties ta sistema. Principe ten nėra nieko sudėtingo joje. Aš tau ją galiu sukonstruoti ant paprasto automobilio, jeigu nori(nebus F1 lygio technologija, bet veiks :)) ). Sudėtingiausia yra atitikti reglamentą, ką spėju, RBR ir bando šniukštinėti.

Savaime suprantama, pigiau uždrausti, nei diegtis patiems, tai jeigu išlys kažkokie neaiškūs galai, tai prisikabins.

Dar iš kitos pusės, tai gali būti, kad jie nei kūrė tą sistemą, nei domisi labai, o tiesiog tai yra marketinginiai Hornerio triukai, kad va "Ferrari čytina, Mersai čytina, o mes be čytų važiuojam ir tikriausiai laimėtumėm, jeigu varžovai nečytintų". Nes stebint visą ta "čytų" istoriją, didžiausi aktyvistai jas uždrausti ir buvo RBR.

as tai speju, kad niekas tikrai nesvaistys pinigu tos sistemos diegimui 10iai lenktyniu. uzdrausti butu gerai visiems - nukastu kazkiek nuo mersu pranasumo.
F666
IP: 3d73cd6 | 07/03 22:38 Atsakyti
kart
07/03 20:07

Visi šitie protestai skirti ne tam, kad uždrausti, bet išsiaiškinti veikimą :)) Horneris nėra durnas ir manau puikiai supranta, kad jeigu su FIA palaiminimu ta sistema atsirado, tai nieko ten blogo ir neras.

O kam? Nuo kitu metu nelegali ji, o siemet jau ner laiko
skeptikas
IP: c4d6e8c | 07/03 22:55 Atsakyti
Džentelmenai, DAS keičia ratų suvedimą. Ką tai duoda? Tai duoda, kad esant vienokiam ratų suvedimui , labiau šyla, sakykim padangų vidinė pusė, esant kitokiam, labiau šyla, vėlgi sakykim, išorinė. Todėl skaičiavimas sekundės dalių yra absoliutus miglos pūtimas į akis. Visas benefitas - kontroliuojama priekinių padangų temperatūra. O jau toliau galima interpretuoti kaip norima.
deivec
IP: 1353dd0 | 07/03 23:12 Atsakyti
RBR jau pamirso fuel gate del Ferrari, jau viskas gerai ? :D
Juokingiausia, kad niekas isvis apie tai nekalba...Todtukas panasu, kad gerai padirbejo "under the scene"
×

TOP naujienos