„Red Bull“ komanda kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (FIA) ir pateikė protestą dėl „Mercedes“ ekipos šį savaitgalį naudojamos DAS.
Pastaroji leidžia sportininkui važiuojant keisti priekinių ratų pasvirimo kampą. Ši naujovė buvo pastebėta ir sulaukė daug diskusijų dar metų pradžioje Barselonoje vykusių bandymų metu. Dar tada ne viena komanda abejojo ar tokia sistema atitinka techninį reglamentą.
Manoma, kad „Red Bull“ ketino pateikti protestą dėl varžovų sistemos dar prieš Australijos GP lenktynes, bet pastarosios buvo atšauktos dėl koronaviruso.
„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris šiandien teigė, kad ekipa sieks išsiaiškinti ar sistema nenusižengia taisyklėms. Tuo tarpu FIA atstovai patvirtino, kad minėtoji komanda pateikė oficialų protestą dėl „Mercedes“ naudojamos DAS sistemos.
Abu „Mercedes“ pilotai šiandien Austrijoje vykusių F-1 treniruočių metu naudojo minėtą sistemą. Žurnalistų paklaustas apie DAS, komandos vadovas Toto Wolffas pripažino, kad sistema padeda geriau išnaudoti padangas. Austras taip pat pridūrė, kad išmontavus DAS, bolido pajėgumui tai neigiamos įtakos neturės. Priešingai, anot T. Wolffo, automobilis taps lengvesnis, o dėl to bolidas tikrai nesulėtės.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |