kart
IP: a72232d | 07/04 02:21 Atsakyti
Nu va, oficialiai pripažino legalia.
kart
IP: a72232d | 07/04 01:31 Atsakyti
Tuo tarpu:

Binotto tells #AMuS: Our car did not work as the designers expected. There were problems with the correlation of the wind tunnel data and the track. The downforce was not stable enough, so we took a step back first and then took a step forward."
Binotto: "The upgrade in Hungary won't solve all of our problems yet. Nothing more was possible in the limited time. " #AMuS

Didelius atnaujinimus planuoja tik trečiose lentynėse. Kaip sakant, nieko naujo.
kart
IP: a72232d | 07/04 01:03 Atsakyti
F666
07/04 00:11

o cia kas per "marketingas", pats sugalvojai? : )))

Tu sakai, kad jie DAS neturi ir Horneris meluoja? Kokio b.. jam tada meluoti? Galvoji šiaip ten visi tokie durni ir kalba beleką?
F666
IP: 3d73cd6 | 07/04 00:11 Atsakyti
kart
07/04 00:08

O kaip tau su skaitymu sekasi? :)

07/03 21:10 - "Dar iš kitos pusės, tai gali būti, kad jie nei kūrė tą sistemą, nei domisi labai, o tiesiog tai yra marketinginiai Hornerio triukai, kad va "Ferrari čytina, Mersai čytina, o mes be čytų važiuojam ir tikriausiai laimėtumėm, jeigu varžovai nečytintų". Nes stebint visą ta "čytų" istoriją, didžiausi aktyvistai jas uždrausti ir buvo RBR."

o cia kas per "marketingas", pats sugalvojai? : )))
kart
IP: a72232d | 07/04 00:08 Atsakyti
F666
07/03 23:57

ar mazumele nelogiska, jei jau ismete kruva pinigu ir nesideda? Pokeris tau turbut ne kaip sekasi : ))

O kaip tau su skaitymu sekasi? :)

07/03 21:10 - "Dar iš kitos pusės, tai gali būti, kad jie nei kūrė tą sistemą, nei domisi labai, o tiesiog tai yra marketinginiai Hornerio triukai, kad va "Ferrari čytina, Mersai čytina, o mes be čytų važiuojam ir tikriausiai laimėtumėm, jeigu varžovai nečytintų". Nes stebint visą ta "čytų" istoriją, didžiausi aktyvistai jas uždrausti ir buvo RBR."
F666
IP: 3d73cd6 | 07/03 23:57 Atsakyti
kart
07/03 22:55

"Speaking to Sky Sports during FP1, Red Bull Team Principal Christian Horner hinted the team have developed a similar system, but have yet to put it on the car.

“We will wait to see if it is fitted to their cars, obviously it’s a complicated system, it’s a clever system. Obviously we’re after some clarifications from the FIA, just are raising some questions about it,” said Horner."

Nesuprantatiems angliškai - RBR turi sukūrę savo DAS versiją ir pasiruošę dėti į bolidą, tik pirma nori išsiaiškinti teisėtumą oficialiai. Jeigu pasirodys, kad nelegalu, tai nebus tolko dėti, nes ir Mersai turės pašalinti. Jeigu bus legalu, tai RBR irgi įsidės.

ar mazumele nelogiska, jei jau ismete kruva pinigu ir nesideda? Pokeris tau turbut ne kaip sekasi : ))
kart
IP: a72232d | 07/03 23:21 Atsakyti
deivec
07/03 23:13

tipo jie negali kreiptis i FIA savo kanalais ir paklausti ar jus sistema atitinka FIA raide ?
blefuoja tas paraudes Horneris

FIA'jai realiai vienodai ta sistema. Jie atliko kažkokią pirminę inspekciją ir ji jiems tiko. Tas pats kaip ir su Ferrari degalais. Jau buvo rašyta, kad FIA be komandų pagalbos realiai net neturi resursų normaliai ištirti įvairias sistemas.
Todėl kitos komandos ir teikia protestus su kažkokiais pastebėjimais, įrodymais ir panašiai, o FIA privalo į tai atsižvelgti.

Šiuo atveju gali paaiškėti, kad vis tik FIA kažkur suklydo ir tada visiems būtų geriau, kad tą sistemą uždraustų. Arba paaiškės, kad tikrai reglamente yra spraga, kuria pasinaudos ir RBR. Gali paaiškėti, kad turima Mersų sistema atitinka, o RBR sistema neatitinka, todėl jie ir kreipėsi dėl išaiškinimo. Žodžiu.
deivec
IP: 1353dd0 | 07/03 23:13 Atsakyti
kart
07/03 22:55

"Speaking to Sky Sports during FP1, Red Bull Team Principal Christian Horner hinted the team have developed a similar system, but have yet to put it on the car.

“We will wait to see if it is fitted to their cars, obviously it’s a complicated system, it’s a clever system. Obviously we’re after some clarifications from the FIA, just are raising some questions about it,” said Horner."

Nesuprantatiems angliškai - RBR turi sukūrę savo DAS versiją ir pasiruošę dėti į bolidą, tik pirma nori išsiaiškinti teisėtumą oficialiai. Jeigu pasirodys, kad nelegalu, tai nebus tolko dėti, nes ir Mersai turės pašalinti. Jeigu bus legalu, tai RBR irgi įsidės.

tipo jie negali kreiptis i FIA savo kanalais ir paklausti ar jus sistema atitinka FIA raide ?
blefuoja tas paraudes Horneris
deivec
IP: 1353dd0 | 07/03 23:12 Atsakyti
RBR jau pamirso fuel gate del Ferrari, jau viskas gerai ? :D
Juokingiausia, kad niekas isvis apie tai nekalba...Todtukas panasu, kad gerai padirbejo "under the scene"
mercedesss
IP: f4af79f | 07/03 23:05 Atsakyti
Mersai rodo savo klasę, ne tik auto pramonėje....
Jean Jetski
IP: 8ced5d0 | 07/03 22:58 Atsakyti
Jau gèrimu kompanija vèl myžasi kad pienius champu netaps 😂😂😂 nors sezonas tik prasideda.
kart
IP: a72232d | 07/03 22:55 Atsakyti
F666
07/03 22:38

O kam? Nuo kitu metu nelegali ji, o siemet jau ner laiko

"Speaking to Sky Sports during FP1, Red Bull Team Principal Christian Horner hinted the team have developed a similar system, but have yet to put it on the car.

“We will wait to see if it is fitted to their cars, obviously it’s a complicated system, it’s a clever system. Obviously we’re after some clarifications from the FIA, just are raising some questions about it,” said Horner."

Nesuprantatiems angliškai - RBR turi sukūrę savo DAS versiją ir pasiruošę dėti į bolidą, tik pirma nori išsiaiškinti teisėtumą oficialiai. Jeigu pasirodys, kad nelegalu, tai nebus tolko dėti, nes ir Mersai turės pašalinti. Jeigu bus legalu, tai RBR irgi įsidės.
skeptikas
IP: c4d6e8c | 07/03 22:55 Atsakyti
Džentelmenai, DAS keičia ratų suvedimą. Ką tai duoda? Tai duoda, kad esant vienokiam ratų suvedimui , labiau šyla, sakykim padangų vidinė pusė, esant kitokiam, labiau šyla, vėlgi sakykim, išorinė. Todėl skaičiavimas sekundės dalių yra absoliutus miglos pūtimas į akis. Visas benefitas - kontroliuojama priekinių padangų temperatūra. O jau toliau galima interpretuoti kaip norima.
F666
IP: 3d73cd6 | 07/03 22:38 Atsakyti
kart
07/03 20:07

Visi šitie protestai skirti ne tam, kad uždrausti, bet išsiaiškinti veikimą :)) Horneris nėra durnas ir manau puikiai supranta, kad jeigu su FIA palaiminimu ta sistema atsirado, tai nieko ten blogo ir neras.

O kam? Nuo kitu metu nelegali ji, o siemet jau ner laiko
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 07/03 21:48 Atsakyti
kart
07/03 21:27

Tai aš ir sakau, kad "teoriškai". Iš varžovų komandų nieko dar neišgirdau apie telemetriją ar panašiai.

Top speedas teoriškai gal ir padidėja, bet žinai koks kitas neigiamas faktorius atsiranda? Greičiau atvėsta padangos, nes sumažėja trintis.

Šiandien stebėjau kaip Bottas ten tą reikalą dročino, tai ant tiek viskas atrodė komplikuotai, kad net vairą pametė vienu metu. Būtent tarp posūkių ir bandė smaukyti.

jo, del padangu tikrai atvest turetu. tai gali buti, kad ir naudos tik q kai padangos pasildytos vienam ratui
kart
IP: a72232d | 07/03 21:27 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/03 21:22

buvo rasyta, kad uztenka tik ilgoj tiesiojoj istraukti ir jau pranasumas ant top speed. tikrai nebus taip, kad jie ten istisai tarp posukiu smaukys.

Tai aš ir sakau, kad "teoriškai". Iš varžovų komandų nieko dar neišgirdau apie telemetriją ar panašiai.

Top speedas teoriškai gal ir padidėja, bet žinai koks kitas neigiamas faktorius atsiranda? Greičiau atvėsta padangos, nes sumažėja trintis.

Šiandien stebėjau kaip Bottas ten tą reikalą dročino, tai ant tiek viskas atrodė komplikuotai, kad net vairą pametė vienu metu. Būtent tarp posūkių ir bandė smaukyti.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 07/03 21:22 Atsakyti
kart
07/03 21:16

Niekas dar to pranašumo neįrodė, visi tik kalba. Teoriškai lyg kažkas ir turėtų būti, bet praktiškai gali taip viskas komplikuotis, kad prisidarys bėdų. Žiūrint kaip ir kada tą vairą smauko, tai juokas tik ima :)) Čia gal labiau dėl marketingo su tokiais sprendimais apsimoka išsišokti.

buvo rasyta, kad uztenka tik ilgoj tiesiojoj istraukti ir jau pranasumas ant top speed. tikrai nebus taip, kad jie ten istisai tarp posukiu smaukys.
kart
IP: a72232d | 07/03 21:16 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/03 21:14

as tai speju, kad niekas tikrai nesvaistys pinigu tos sistemos diegimui 10iai lenktyniu. uzdrausti butu gerai visiems - nukastu kazkiek nuo mersu pranasumo.

Niekas dar to pranašumo neįrodė, visi tik kalba. Teoriškai lyg kažkas ir turėtų būti, bet praktiškai gali taip viskas komplikuotis, kad prisidarys bėdų. Žiūrint kaip ir kada tą vairą smauko, tai juokas tik ima :)) Čia gal labiau dėl marketingo su tokiais sprendimais apsimoka išsišokti.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 07/03 21:14 Atsakyti
kart
07/03 21:10

Šiaip, jeigu gerai supratau, tai RBR realiai jau dirbo ties ta sistema. Principe ten nėra nieko sudėtingo joje. Aš tau ją galiu sukonstruoti ant paprasto automobilio, jeigu nori(nebus F1 lygio technologija, bet veiks :)) ). Sudėtingiausia yra atitikti reglamentą, ką spėju, RBR ir bando šniukštinėti.

Savaime suprantama, pigiau uždrausti, nei diegtis patiems, tai jeigu išlys kažkokie neaiškūs galai, tai prisikabins.

Dar iš kitos pusės, tai gali būti, kad jie nei kūrė tą sistemą, nei domisi labai, o tiesiog tai yra marketinginiai Hornerio triukai, kad va "Ferrari čytina, Mersai čytina, o mes be čytų važiuojam ir tikriausiai laimėtumėm, jeigu varžovai nečytintų". Nes stebint visą ta "čytų" istoriją, didžiausi aktyvistai jas uždrausti ir buvo RBR.

as tai speju, kad niekas tikrai nesvaistys pinigu tos sistemos diegimui 10iai lenktyniu. uzdrausti butu gerai visiems - nukastu kazkiek nuo mersu pranasumo.
kart
IP: a72232d | 07/03 21:10 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/03 20:54

ar tikrai? kol protesto budu horneris issiaiskins veikima, bus like kokia 10 lenktyniu. pora menesiu sukurimui ir idiegimui ir sezonas baigtas. o nuo kitu metu DAS uzdrausta.

Šiaip, jeigu gerai supratau, tai RBR realiai jau dirbo ties ta sistema. Principe ten nėra nieko sudėtingo joje. Aš tau ją galiu sukonstruoti ant paprasto automobilio, jeigu nori(nebus F1 lygio technologija, bet veiks :)) ). Sudėtingiausia yra atitikti reglamentą, ką spėju, RBR ir bando šniukštinėti.

Savaime suprantama, pigiau uždrausti, nei diegtis patiems, tai jeigu išlys kažkokie neaiškūs galai, tai prisikabins.

Dar iš kitos pusės, tai gali būti, kad jie nei kūrė tą sistemą, nei domisi labai, o tiesiog tai yra marketinginiai Hornerio triukai, kad va "Ferrari čytina, Mersai čytina, o mes be čytų važiuojam ir tikriausiai laimėtumėm, jeigu varžovai nečytintų". Nes stebint visą ta "čytų" istoriją, didžiausi aktyvistai jas uždrausti ir buvo RBR.

TOP naujienos