Gavusi dar vieną raštą iš Tarptautinės automobilių federacijos (FIA), „
Renault“ komanda vėl ėmė abejoti dėl masės amortizatorių naudojimo Vengrijos GP.
Šios savaitės pradžioje FIA išplatino pranešimą, kuriuo atskleidė neprašysianti apeliacinio teismo diskvalifikuoti masės amortizatorius naudosiančias komandas iš galutinių Vengrijos GP rezultatų, net jei apeliacija, kurią federacija pateikė prieš Vokietijos GP teisėjų sprendimą leisti naudoti minėtą uždraustą sistemą, bus patenkinta.
Šiandien FIA komandoms išsiuntė naują pranešimą, kuriuo detaliau išdėstė savo poziciją masės amortizatorių klausimu. Federacija paaiškino, jog šią sistemą ir jos tolesnį tobulinimą traktuoja ir kaip dvigubos pakabos kūrimą „Formulės-1“ boliduose. Šis laiškas bei galimi varžovų protestai privertė „Renault“ iš naujo apgalvoti savo veiksmus.
“Mes svarstome savo galimybes”, - patvirtino abejones komandos atstovas spaudai.
Įdomu tai, kad šiandien pirminės apžiūros nepraėjusi „Toro Rosso“ ekipa po FIA technikos specialisto Charlie Whitingo paraginimo išmontavo iš savo bolidų masės amortizatorių sistemas. Kadangi komanda savanoriškai pakluso federacijos darbuotojo valiai, Vengrijos GP teisėjai šiuo klausimu savo nuomonės pareikšti nespėjo.
Kol kas nėra informacijos, ar priekaištų pirminės bolidų techninės apžiūros metu nesusilaukė „Renault“ ekipa.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).