Nenorėdama imtis bereikalingos rizikos paskutinėse sezono lenktynėse, „Renault“ komanda gali atšaukti planus dar šiemet pradėti naudoti patobulintą variklį.
Praėjusį savaitgalį vykusiose „Formulės-1“ lenktynėse Japonijoje finišo nepasiekus „Ferrari“ lyderiui Michaeliui Schumacheriui, jo varžovui Fernando Alonso iki čempiono titulo trūksta vos taško. Pačiai „Renault“ pergalei Konstruktorių taurėje Brazilijoje užtektų pelnyti 10 taškų.
Taigi, visai nenuostabu, kad komanda prieš pat pirmenybių pabaigą nenori imtis bereikalingos rizikos ir svarsto galimybę atsisakyti planų šiemet pradėti naudoti naujus variklius.
„Šią savaitę atlikę bandymus, apsvarstysime galimus variantus. Jau kurį laiką bandome naujausią E specifikacijos variklio modelį, tačiau turime ir D specifikacijos agregatų, kuriuos galėtume naudoti. Tad, dar pažiūrėsime“, - pareiškė „Renault“ inžinerijos vadovas Patas Symondsas.
Šią savaitę abu variklius Silverstone trasoje Didžiojoje Britanijoje bandys nesenai ekipos gretas papildęs Nelsonas Piquet jaunesnysis. Po šių bandymų bus priimtas galutinis sprendimas, kuriuos agregatus naudoti Brazilijoje.
P.Symondsas pažymėjo, kad nors „Renault“ ir gali sau leisti Brazilijoje važiuoti konservatyviai, svarbu ir nepervertinti turimos persvaros.
„Galite ją (persvarą – red. past.) vadinti didžiule, tačiau tik statistinis pranašumas. Tokiame sezone gali dar visko tikėtis“, - pareiškė vienas komandos vadovų.
„Prieš paskutines lenktynes minėjome, kad geriausias požiūris yra nusistatyti sau tikslą iškovoti dvi pergales, tačiau Michaeliui pasitraukus, situacija kiek pasikeitė. Galime važiuoti kiek, tačiau ne daug, konservatyviau“, - pažymėjo jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).