„Renault“ inžinerijos direktorius Patas Symondsas pareiškė, kad artėjančiam „Formulės-1“ sezonui besiruošianti komanda turi problemų išnaudodama „Bridgestone“ padangų potencialą. Specialisto teigimu, didžiausi keblumai kyla pirmojo greito rato metu.
„Lapkritį mes teigėme, kad mūsų tikslas yra viską išmokti, kol išvyksime į Melburną. Kol kas dar nesame Australijoje, tačiau taip pat dar ir neišmokome visų pamokų! Manau, kad esame pasiekę gerą lygį padangų dėvėjimosi srityje, tačiau vis dar neatradome, kaip viską iš padangų išspausti pirmojo rato metu“, - pareiškė P. Symondsas.
Komandos inžinierius apgailestavo, kad dėl padangų kiekio bandymuose ribojimo negali šios problemos išspręsti daug greičiau.
„Idealiu atveju, problemą spręstume bandydami didelį kiekį padangų komplektų, tačiau dabar, apribojus padangų kiekį bandymams, to daryti negalime. Tai mokymosi proceso, pakeitus padangų tiekėją, dalis. Sprendžiame šią problemą kartu su „Bridgestone“, mokomės kartu su jais“, - teigė jis.
P. Symondsas užtikrino, kad „Renault“ komanda dėl esamos padėties nepanikuoja ir nuoširdžiai bei sunkiai dirba tam, kad panaikintų dabartinį atsilikimą nuo lyderių.
„Mes nesame sunerimę, tačiau kai nesi pačioje viršūnėje, turi tai nuoširdžiai pripažinti ir padaryti viską, bandant rasti daugiau greičio. Iš to, ką matėme iki šiol, panašu, kad nuo lyderių visomis sąlygomis atsiliekame keliomis dešimtosiomis sekundės dalimis – ir pirmojo rato metu, ir važiuodami ilgas atkarpas“, - pažymėjo vienas komandos vadovų.
„Žinome, ką turime padaryti, kad pagerintume savo pajėgumą – turime pilnai išnaudoti padangų potencialą ir dar smarkiau pasistengti tobulindami bolidą. Ir mes velniškai sunkiai dirbame ta linkme“, - pridūrė jis.
Praėjusiais metais „Renault“ naudojo „Michelin“ pagamintas padangas, tačiau šiai pasitraukus iš „Formulės-1“ varžybų, vienintele padangų tiekėja liko japonų kompanija „Bridgestone“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).