Revoliucija „Formulėje-1“!!!

Revoliucija „Formulėje-1“!!!
logo 2003 Sausio 15 d. 20:46
Šiandien vykusiame „Formulės-1“ komandų vadovų susitikime su FIA, pastaroji informavo apie didžiulius pasikeitimus, kurie laukia šios automobilių sporto šakos jau nuo šio sezono pradžios!
Nuo 2003 metų sezono pradžios FIA uždraudžia:
• Telemetriją iš bolido į techninę aptarnavimo zoną ir atvirkščiai, bei radijo ryšį tarp piloto ir komandos;
• Tik 2 bolidai „Grand Prix“ savaitgalio metu – jokių atsarginių bolidų (T-Car);
• Po kvalifikacijos visi bolidai bus saugomi „parc ferme“, iš kur juos bus galima pasiimti tik prieš pat lenktynių pradžią. Bolidai laiko tarpe tarp kvalifikacijos ir lenktynių gali būti išleisti tik taisyklėse numatytam 30 min. apšilimui;
• Elektronika, turinti įtaką kontroliuojant akseleravimą, sankabą, pavarų perjungimą ir t.t. draudžiama. Tai vienareikšmiškai reiškia traukos kontrolės, starto kontrolės ir visiškai automatinių pavarų dėžių uždraudimą (ši dalis nebūtinai įsigalios nuo 2003 m. sezono pradžios – tai gali atsitikti arba metų viduryje, arba nuo kito F-1 sezono);
• Komandos gali dalintis atskiromis bolido dalimis, t.y. naudoti tuos pačius komponentus;
• FIA kartu su lenktynių rengėjais „Grand Prix“ penktadienį rengs privačius bolidų bandymus, apie kuriuos jau buvo pranešta anksčiau.
Nuo 2004 m. įsigalios šie pakeitimai:
• Vieno variklio taisyklė negalios privatiems penktadienio bandymams;
• Visoms komandoms privaloma standartinė elektronika, nebent šios pateiktų geresnį pasiūlymą.
Jei spalio 31 d. FIA komisija pritars toliau sekantiems pakeitimams, jie taip pat įsigalios nuo 2004 m.:
• Variklių tiekėjai privalės tiekti variklius visoms F-1 komandoms, t.y. vietoj vienos ekipos variklio tiekėjas privalės savo produkciją tiekti bent dviems;
• Papildomos dalys (kurių sąrašas bus sudarytas vėliau), be variklio, taip pat negalės būti keičiamos „Grand Prix“ savaitgalio metu;
• FIA nustatyti standartiniai galiniai sparnai ir šoniniai sparneliai bus privalomi visoms komandoms – tai turėtų padidinti lenkimų skaičių bei saugumą;
• FIA nustatytos standartinės stabdžių sistemos bus privalomos visoms komandoms.
Jei iki 2004 m. spalio 31 d. FIA komisija pritars toliau sekantiems nutarimams, šie įsigalios nuo 2005 m.:
• Tik vienas variklis dvejoms lenktynėms;
• Papildomos dalys (kurių sąrašas bus sudarytas vėliau), be variklio, taip pat negalės būti keičiamos dviejų „Grand Prix“ savaitgalių metu;
• Dėl variklio ar kitų dalių keitimo anksčiau numatytų terminų numatytos baudos gali būti peržiūrėtos;
Jei iki 2005 m. spalio 31 d. FIA komisija pritars, vienas variklis bus naudojamas šešioms lenktynėms.
Taip pat bet kada gali būti įvesti apribojimai „Formulės-1“ bolidų gamybai naudojamoms medžiagoms, kurių dauguma yra labai brangios.
Visi šie pakeitimai ir pasiūlymai buvo parengti tam, kad sumažinti išlaidas, kurias patiria „Formulės-1“ komandos. FIA savo priimtus sprendimus motyvavo tuo, kad jei nieko nebus padaryta, „Formulės-1“ pasaulio čempionatas gali žlugti jau per artimiausius 12 mėnesių.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983