„Porsche“ ir „Red Bull“ aljansas atrodė labai realus ir abiem pusėms naudingas projektas, dar vasaros pradžioje niekas neabejojo, kad šie du prekės ženklai pradės bendradarbiavimą pasikeitus „Formulės-1“ variklių reglamentui nuo 2026 metų. Bet vėliau, susiklosčius tam tikroms aplinkybėms, šis bendradarbiavimas taip ir netapo realybe.
Iš pradžių abi pusės atšalo dėl skirtingų požiūrių į bendrą ateitį ir galiausiai „Porsche“ pareiškė, kad ji nebendradarbiaus su „Red Bull“.
Kartu buvo laikoma, kad dar pavasarį „Volkswagen“ direktorių taryba patvirtino dalyvavimo automobilių sporte programą, kuri turėtų būti realizuota, o rugsėjo mėnesį paskelbtame pareiškime net nebuvo užsiminta apie tai, kad „Porsche“ atsisako planų kurti nuosavus variklius nuo 2026 metų.
Pasklido kalbos, kad „Porsche“ pradės bendradarbiavimą su amerikiečių „Haas“ arba nauja Michaelio Andretti komanda.
Tačiau šiandien Vokietijos TV kanalas RTL pranešė, kad „Porsche“ direktorių taryba, vadovaujama Oliverio Blume'o priėmė sprendimą galutinai atsisakyti dalyvavimo „Formulėje-1“.
Pagal žurnalistų informaciją, sportinių automobilių gamintojui buvo svarbu iškart stoti į kovą dėl pergalių lenktynėse, bet padaryti tai su dabar potencialiai prieinamomis komandomis šiuo metu nėra įmanoma. Oficialiai apie šį „Porsche“ planą bus paskelbta per dvi savaites – spalio 15 d. FIA baigia registruoti naujus jėgos agregatų gamintojus kitam techniniam ciklui, kuris startuos 2026 m.
Kitas VW koncerno prekės ženklas - „Audi“ jau pateikė formalią paraišką, tačiau oficialiai apie „Audi“ partnerystę su šveicarų „Sauber“ ekipa dar nepaskelbta.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |