„Haas“ technikos direktorius Simone Resta mano, kad per žiemos bandymus komandos įdėmiai stebės varžovų mašinas ieškodami techninių sprendimų, kurie jiems patiems neatėjo į galvą...
Simone Resta: „Visi stebės varžovų mašinas, bandydami suprasti, ar nepraleido jie kokios nors koncepcijos ar naujos idėjos. „Formulės-1“ komandose dirba labai stiprūs inžinieriai ir esu įsitikinęs, kad ir prie pačių griežčiausių taisyklių mašinos šiek tiek skirsis.
Per bandymus Barselonoje mes dairysimės į visas puses, norėdami suprasti, kas iš tikrųjų vyksta. Daugelis pradės bandymus su vienos konfigūracijos bolidais, o po to juos tobulins antriems bandymams ir net lenktynių startui. Nuo pristatymo per bandymus iki pirmojo etapo mes pamatysime po kelias bolidų versijas.
Reglamentas šiais metais labai griežtas, o skirtumas tarp prototipo, kurį „Formulė-1“ pristatė pernai ir realios mašinos šiemet bus pastebimas net nepatyrusiai akiai.
Mes padarėme viską, kas įmanoma. Stengėmės nieko nepraleisti. Bet esmė visada slypi detalėse, kurios gali atrodyti nereikšmingos, bet vaidina labai svarbų vaidmenį. Manau, kad bolidai bus kažkuo panašūs, o kažko skirsis. Kai kuriose srityse geometriniai apribojimai labai griežti – šioje srityje mašinos bus panašios, o kai kuriose srityse konstruktoriai turėjo daugiau laisvės. Bus įdomu pamatyti, kaip naująsias taisykles interpretuos skirtingos komandos“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |