S. Vettelis: iš F-1 hibridinių variklių - mažai naudos

S. Vettelis: iš F-1 hibridinių variklių - mažai naudos
logo 2021 Spalio 12 d. 21:08, Aston Martin F1

„Aston Martin“ lenktynininkas Sebastianas Vettelis, aktyviai pasisakantis aplinkosaugos ir tvarumo klausimais, mano, kad dabartinis F-1 ekologiškesnių variklių ir tvarių degalų planas nėra toks efektyvus, koks turėtų būti.

Vokietis mano, kad sportui kyla pavojus. F-1 gali atsilikti nuo sparčiai besikeičiančio pasaulio, o tai gali sukelti grėsmę sporto ateičiai.

Paklaustas, ar jo mintys apie aplinkosaugą nesikerta su jo, kaip F-1 lenktynininko, veikla, S. Vettelis atsakė: „Žinoma, ir manau, kad tai pagrįsta, nes F-1 nėra ekologiška.“

„Manau, kad gyvename laikais, kai turime galimybių F-1 padaryti ekologišką neprarandant įspūdžių, greičio, iššūkių bei aistros. Turime tiek daug protingų žmonių ir inžinerinės galios, jog galėtume pasiūlyti įvairių sprendimų. Tačiau dabartinis reglamentas, jis labai įdomus, varikliai labai efektyvūs, bet iš jų mažai naudos.“

„Tai nėra ta variklio formulė, kurią galėsite nusipirkti po dvejų metų, kai nuspręsite įsigyti naują automobilį. Todėl galime ginčytis, kokia yra viso to reikšmė? Manau, kad yra tam tikrų dalykų, apie kuriuos žmonės kalba. Turiu omenyje taisykles. Ir jei sulauksime rimtų pokyčių, tai bus naudinga F-1.“

„Bet jei pokyčių nesulauksime, nebūsiu taip optimistiškai nusiteikęs. Jei jų nesulauksime, manau, kad „Formulė-1“ išnyks. Ir tikriausiai teisingai. Esame tokiame etape, kai žinome, kad padarėme klaidų, ir neturime laiko toliau klysti.“

Šiuo metu diskutuojama su variklių gamintojais dėl būsimo jėgainių reglamento, kuris turėtų įsigalioti nuo 2025 m. arba 2026 m. Taip pat planuojama pereiti prie visiškai tvarių degalų naudojimo.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Kęstutis Šimkus 450
2. Giriby 441
3. mantioras 440
4. Gudas 435
5. f1a 433