Seniausi komentarai
zonker
| 2019 Lapkričio 20 d. 11:40
Atrodo lyg dar negana rietenu praeituose postuose apie ta pati :) Jei jis istikro taip sake, tada nu gaila zmogaus, atmintis jau tokiam amziuj slubuoja :) lauksim interviu kai zmogus paziures varzybu irasa, gal netycia pripazins del to "i kaire". Nematau as cia pas juos nieko blogo, bet bent jau reikia pripazint, kad kietai kapojosi ir prisikapojo :)
Tech
| 2019 Lapkričio 20 d. 10:19
Klepsidra
| 2019 Lapkričio 20 d. 00:29

Jis ir i Hamiltona vairo nesuko Baku, kiek pamenu

Kanadoj irgi nesuko , i desine. :)) https://www.youtube.com/watch?v=gqhX-ZzPhzo
YZF
| 2019 Lapkričio 20 d. 10:05
maxpower
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:48

Eik tu laido riteri tikrai zinai kas jis ten jaucia ko ne

Nu kaip vaziuoja, tokias isvadas ir darau. Ziuriu ir vertinu. #surprise #surprise
maxpower
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:50
Situacija paprasta. Vienas norejo parodyt ballsus agresyviai spausdamas kairen, kitas norejo parodyt kad turi ballsus ir niekur nesitrauks.
maxpower
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:48
YZF
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:16

As sakau jam kazkas su galva negerai. Nejaucia bolido ribu. Ir krypties. Tos visos avarijos, isstumimai iki kontakto, apsisukimai...

Eik tu laido riteri tikrai zinai kas jis ten jaucia ko ne
Telemetrijus
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:39
YZF
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:23

Gali nesitraukti nei vienas. Bet jeigu ivyksta kontaktas, tada kaltas tas kuris lindo. Taip kad jeigu nori kazka kita "paspausti" - OK, spausk. Bet bus avarija, tu kaltas.

Būtent. Tai vadinama - lenktynėmis. Visada yra keli pasirinkimai ir variantai, ko pasekoje ir skirtingi rezultatai.
Tas pats Sainz agresyviai užlindo prieš Perez tiesiosios gale (lenktynių pirmoje pusėje), ko pasekoje pastarasis turėjo atsitraukti. O galėjo Perez "uždaryti duris" ir butų buvus avarija. Lenktynininkas visad renkasi rizikuot ar ne, nes riba tarp galimo "incidento kaltininko" ir "meistriško vairavimo" labai nedidelė.
YZF
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:31
ddt
| 2019 Lapkričio 20 d. 00:06

Gryna lenktynine situacija. Ypac daznai nutinkanti starto metu. Lecleras tikrai turejo galimybe trauktis i sona nuo kietai peciais besistumdancio varzovo, bet uzsispyre ir daugiau nei puses trasos plocio neisnaudojo zaidimams, o rovesi. Ir uzsirove. Tiek ziniu.

Vettelis visa laika vaziavo desineje, tiesiai, o paskutiniu momentu bande uzkisti savo bolida pries CL, bet neivertines atstumo atsitrenke i jo priekini rata/sparna. Butu CL zinojes, kad jis toki padrieza padarys - butu pasitraukes dar labiau. Jau ir taip pasitrauke iki vidurio trasos (t.y. nestovejo kaip ozys) bet tam durniui to neuzteko, vistiek ivaziavo i jo bolida.
adameitas
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:26
realiai tai kaltė abipusė. CL, iš esmės, jau buvo aplenktas, be kontakto, manau, būtų nepasigynęs. Vetelis savo ruoštu buvo per daug agresyvus, iki posūkio dar buvo nemažas atstumas ir tikrai gaėjo saugiau apsilenkt. Jei nebūtų vienos komandos pilotai tai ir dėmesio būtų mažiau sulaukę. Jei abu liks kitam sezonui gali būti mclaren 2007 metų pakartojimas.
YZF
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:23
maxpower
| 2019 Lapkričio 20 d. 08:16

Kodėl Sainz turėjo pradžioje trauktis?

Gali nesitraukti nei vienas. Bet jeigu ivyksta kontaktas, tada kaltas tas kuris lindo. Taip kad jeigu nori kazka kita "paspausti" - OK, spausk. Bet bus avarija, tu kaltas.
Karaliux
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:19
taigi specialiai nuotrauka padaryta taip, kad net visiškai adaptuotiems būtų aiškiai matyti kaip Vettelis juda nuo dešinio trasos krašto link CL. Poto yra aiškinančių, ką turėjo padaryti CL, kad išvengti avarijos, bet nekalba ko nereikėjo daryti Vetteliui. Galbūt galit kas nors įkelt tokį onboardą kur matosi Vettelio vairo padėtis visos tos tiesiosios atkarpoje?? yra tik nuo priekinio sparno, bet ne onboardas kur matosi vairas, nekeista??
YZF
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:19
ddt
| 2019 Lapkričio 20 d. 00:06

Gryna lenktynine situacija. Ypac daznai nutinkanti starto metu. Lecleras tikrai turejo galimybe trauktis i sona nuo kietai peciais besistumdancio varzovo, bet uzsispyre ir daugiau nei puses trasos plocio neisnaudojo zaidimams, o rovesi. Ir uzsirove. Tiek ziniu.

Is serijos "15 kartu is eiles krito ant peilio. Pats kaltas."
YZF
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:16
As sakau jam kazkas su galva negerai. Nejaucia bolido ribu. Ir krypties. Tos visos avarijos, isstumimai iki kontakto, apsisukimai...
SatanKlaus
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:09
ddt>šneki lyg ten Vetelio išvis nebūtų.... Tiesiog CL atstovėjo savo poziciją ir dar kartą aiškiai pasiuntė Veteliui žinutę, o realiai tai tiesiog pasiuntė Vetelį... Vetelio laikas jau praėjo, CL ateina. O kad Veteliui apskritai lenktynėse su galva negerai, tai turbūt mažai kas čia ginčytųsi dėl to.
ddt
| 2019 Lapkričio 20 d. 09:00
egiduxx
| 2019 Lapkričio 20 d. 06:58

Kodėl turėjo leclerkas trauktis?

Todel kad turejo mylias vietos kaireje, ir kai tu esi protingas ir plius moki stumdytis trasoje, tu zinai ka reikia daryti, kad iseitum nugaletoju. Berods pries tai buvusiu lenktyniu starte Hamiltonas lygiai taip pat pasistumde, kliuvo net zole pravaziuot starte, bet jis nestovejo kaip ozys isikibes i savo kuoliuka. Jis judejo. Leclerc’as pasirinko nejudeti. Nukentejo abu. Va tuo ir skiriasi patyres lenktynininkas nuo tiesiog gabaus
Adrenalinz
| 2019 Lapkričio 20 d. 08:46
maxpower
| 2019 Lapkričio 20 d. 08:16

Kodėl Sainz turėjo pradžioje trauktis?

Tarp kitko Sainz'as strola toje pacioje vietoje aplenke graziai jokio stumimo i sona, ir po to pasieme idealiai trajektorija, nes tiesiojoje vaziavo tiesiai, visada desneje puseje ( https://youtu.be/c_GDGniGT3w?t=77 ). Aplenke svariai be jokiu sukinejimu ir dar spejo VAMOS pasaukt, mldc Sainz, reiketu ji arba Ocon i ferrari vietoj vergiotes sodint.
SatanKlaus
| 2019 Lapkričio 20 d. 08:41
Jūs realiai atmerktomis akimis pažiūrėkit keletą kartų Andrejaus video, Vetelis lenkdamas CL juda kairėn, po to vėl metasi dešinėn prieš posūkį, dar aiškina kad tiesiai važiavo. Asilas ir tiek.
maxpower
| 2019 Lapkričio 20 d. 08:16
egiduxx
| 2019 Lapkričio 20 d. 06:58

Kodėl turėjo leclerkas trauktis?

Kodėl Sainz turėjo pradžioje trauktis?
LewisNr1
| 2019 Lapkričio 20 d. 07:13
iXsas
| 2019 Lapkričio 20 d. 06:41

Kai vyksta tokie incidentai, FIA galėtų išplatinti įvairius duomenis. PVZ, vairo pasukimo kampą, stabdymo momentą ir t.t. Per varžybas pastebėjau, kad Lecleras paskutiniu momentu net suktelėjo vairą kairėn, kad nesusidurtų. Vettelis visada tiesiai važiuoja. Prisiminkite Singapūrą, Sebo, Kimio ir Maxo avariją per startą. Jau nuo tada Ferrari su blogu ratu suvedimo, vairas tiesiai, o bolidas į kairę!

Šiaip jau nėra ko juokiasi iš suvedimo. Kadangi trasoje labai svarbus yra paskutinis ilgas posūkis, nei kiek nenustebčiau jei suvedimo tikslaus ir nebuvo. Formulėje visada pagal trasą jis yra daromas ir jei vairas tiesiai, bolidas nebūtinai tiesiai važiuos. Kaip tarkim ovaluose Amerikoje tai suvedimas gana stipriai būna iki priešinga puse padarytas.
egiduxx
| 2019 Lapkričio 20 d. 06:58
ddt
| 2019 Lapkričio 20 d. 00:06

Gryna lenktynine situacija. Ypac daznai nutinkanti starto metu. Lecleras tikrai turejo galimybe trauktis i sona nuo kietai peciais besistumdancio varzovo, bet uzsispyre ir daugiau nei puses trasos plocio neisnaudojo zaidimams, o rovesi. Ir uzsirove. Tiek ziniu.

Kodėl turėjo leclerkas trauktis?
iXsas
| 2019 Lapkričio 20 d. 06:41
Kai vyksta tokie incidentai, FIA galėtų išplatinti įvairius duomenis. PVZ, vairo pasukimo kampą, stabdymo momentą ir t.t. Per varžybas pastebėjau, kad Lecleras paskutiniu momentu net suktelėjo vairą kairėn, kad nesusidurtų. Vettelis visada tiesiai važiuoja. Prisiminkite Singapūrą, Sebo, Kimio ir Maxo avariją per startą. Jau nuo tada Ferrari su blogu ratu suvedimo, vairas tiesiai, o bolidas į kairę!

F-1.lt pulsas