Jeigu VDV tau trukčioja ir skaukosi...tai viską pasako apie vairuoto...skaityti daugiauJeigu VDV tau trukčioja ir skaukosi...tai viską pasako apie vairuotoją. Tokiam vairuotojui tinkama išeitis viešasis trasportas ar prius su rafšanu už vairo.
Mačiau Zuoko plakatą 'Vilnius be kamščių' nežinau jo rinkiminės kompanijos, jis gal iš archyvo ištraukė Vilniaus metro planus? 🤑
P.S. ne vienas nepriklausomas ekspertas/inžinierius yra paskaičiavęs, kad elektrinis auto kaip daiktas labiau taršus už VDV auto, eksplotacija truputį taršesnė + kabelių tinklas, kuriam padaminti reikia medžiagų ir tarša niekur nepriskiriama.
Mačiau tas *** Raskevičius programoje pasakoja apie 15 min miestą. Bus galimybė 3 kartus išvykti iš mikrorajono ribos per savaitę.
Įdomu, tie tamstos ekspertai paskaičiavo, kiek teršia naftos greži...skaityti daugiauĮdomu, tie tamstos ekspertai paskaičiavo, kiek teršia naftos grežiniai, jų įranga, tanklaiviai, degalinės, benzovežiai, naftos perdirbimo gamyklos, alyvos ir t.t. EV tik gamyba taršesnė, o ant eksploatacijos į vienus vartus EV laimi, jau nekalbant, kad nebereikia gatvėse vaikštant uostyti supuvusių bnw smirdalų. Palygink EQS su S, pastarasis atrodys technologišai kaip iš akmens amžiaus. EV ne tik turi geresnį pagreitį, bet ir pati auto kosntrukcija geresnė, ilgesnė ratų bazė dėl variklio nebuvimo po kapotu, žemesnis svorio centras ir t.t. https://www.transportenvironment.org/wp-content/uploads/2021/07/best.png
Nenoriu ginčytis. Pateiki tik vienos pusės minusus. Pati elektra neatsiranda iš niekur, energijos saugojimas yra pagrindinė EV problema. Jeigu sakai, kad EV nesmirda, švaru ir neteršia, tai kodėl vilniaus savivaldybė turi problemą kiekvienais metais apželdinti virš per Vilnių einančio elektros magistralinio kabelio teritorijas?
Dėl manęs važinėk kuo nori, markitengines pasakas sek norinties klausytis. ;)
Jeigu VDV tau trukčioja ir skaukosi...tai viską pasako apie vairuoto...skaityti daugiauJeigu VDV tau trukčioja ir skaukosi...tai viską pasako apie vairuotoją. Tokiam vairuotojui tinkama išeitis viešasis trasportas ar prius su rafšanu už vairo.
Mačiau Zuoko plakatą 'Vilnius be kamščių' nežinau jo rinkiminės kompanijos, jis gal iš archyvo ištraukė Vilniaus metro planus? 🤑
P.S. ne vienas nepriklausomas ekspertas/inžinierius yra paskaičiavęs, kad elektrinis auto kaip daiktas labiau taršus už VDV auto, eksplotacija truputį taršesnė + kabelių tinklas, kuriam padaminti reikia medžiagų ir tarša niekur nepriskiriama.
Įdomu, tie tamstos ekspertai paskaičiavo, kiek teršia naftos grežiniai, jų įranga, tanklaiviai, degalinės, benzovežiai, naftos perdirbimo gamyklos, alyvos ir t.t. EV tik gamyba taršesnė, o ant eksploatacijos į vienus vartus EV laimi, jau nekalbant, kad nebereikia gatvėse vaikštant uostyti supuvusių bnw smirdalų. Palygink EQS su S, pastarasis atrodys technologišai kaip iš akmens amžiaus. EV ne tik turi geresnį pagreitį, bet ir pati auto kosntrukcija geresnė, ilgesnė ratų bazė dėl variklio nebuvimo po kapotu, žemesnis svorio centras ir t.t. https://www.transportenvironment.org/wp-content/uploads/2021/07/best.png
tai, kad elektrines masinos debiutavo dar 19 amziuje :) tai jokia cia...skaityti daugiautai, kad elektrines masinos debiutavo dar 19 amziuje :) tai jokia cia naujove realiai, sugryzo nuo ko pradejo, o apie 1935 jas isstume VDV.
raida EV https://www.energy.gov/articles/history-electric-car
EV problema buvo baterijos ir jų kaina, ir aišku naftininkų lobby, kurie pasaulio finansus tuo metu valdė.
Auto pagaminimas tik viena maža dalis taršos, EV kur kas mažiau te...skaityti daugiauAuto pagaminimas tik viena maža dalis taršos, EV kur kas mažiau teršia per naudojimą, net jei elektra gaminama iš visokių dujų, jau nekalbant, kad gatvėse nebelieka smarvės. EV kur kas daugiau emocijų sukelia vien dėl sukimo momento, tylos ir tų visokių trukčiojimų ir smaukymų nebuvimo. Plius dar nebesam priklausomi nuo visokių arabų ir rusų malonės. EV realiai geriausia, kad atsitiko XXI. Win-win-win visose srityse. :)
Auto pagaminimas tik viena maža dalis taršos, EV kur kas mažiau te...skaityti daugiauAuto pagaminimas tik viena maža dalis taršos, EV kur kas mažiau teršia per naudojimą, net jei elektra gaminama iš visokių dujų, jau nekalbant, kad gatvėse nebelieka smarvės. EV kur kas daugiau emocijų sukelia vien dėl sukimo momento, tylos ir tų visokių trukčiojimų ir smaukymų nebuvimo. Plius dar nebesam priklausomi nuo visokių arabų ir rusų malonės. EV realiai geriausia, kad atsitiko XXI. Win-win-win visose srityse. :)
Jei vairuoti elektro carą yra smagiau, tai kodèl e.formulės čiampionas pavairavęs trasoje super auto su VDV buvo laimingas, kaip pasakė palyginti neleidžia sutartis, bet e bolidai ateity galėtų tapti panašesnį į jo vairuotą vdv
Auto pagaminimas tik viena maža dalis taršos, EV kur kas mažiau te...skaityti daugiauAuto pagaminimas tik viena maža dalis taršos, EV kur kas mažiau teršia per naudojimą, net jei elektra gaminama iš visokių dujų, jau nekalbant, kad gatvėse nebelieka smarvės. EV kur kas daugiau emocijų sukelia vien dėl sukimo momento, tylos ir tų visokių trukčiojimų ir smaukymų nebuvimo. Plius dar nebesam priklausomi nuo visokių arabų ir rusų malonės. EV realiai geriausia, kad atsitiko XXI. Win-win-win visose srityse. :)
Jeigu VDV tau trukčioja ir skaukosi...tai viską pasako apie vairuotoją. Tokiam vairuotojui tinkama išeitis viešasis trasportas ar prius su rafšanu už vairo.
Mačiau Zuoko plakatą 'Vilnius be kamščių' nežinau jo rinkiminės kompanijos, jis gal iš archyvo ištraukė Vilniaus metro planus? 🤑
P.S. ne vienas nepriklausomas ekspertas/inžinierius yra paskaičiavęs, kad elektrinis auto kaip daiktas labiau taršus už VDV auto, eksplotacija truputį taršesnė + kabelių tinklas, kuriam padaminti reikia medžiagų ir tarša niekur nepriskiriama.
Cia visa ta varke buvo sugalvota kaip kalti raga naftininku pasauliui,...skaityti daugiauCia visa ta varke buvo sugalvota kaip kalti raga naftininku pasauliui,mazinant ju itaka, manau.tas pats ispustas burbulas apie klmato silima, ekologija. Europos sajungoj bus didesnis kiekis electriniu, bet pasaulio vargingesne salyse, ( didzioji pasaulio dalis) netures tos elektros realiai . Tie patys Volvo paskaiciavo, kad EV masinos pagaminimas ir aptarnavimas pastoviu elektros tiekimu, visumoj tersia gamta labiau nei VDV. Nebent imtu visi ir pereitu prie atomo energijos. Bet to nebus. O saules /vejo pajegumu neuzteks, nebent supervalstybese.O geopolitine situacija tokia, kad elektros pigios nebera, netgi esamas trukumas vercia pleskint angli, mazuta. Zodziu cia nei ekologijos nei ekonomijos. Apart mieste “dumu maziau” bet per kita gala pareis CO- reikes uzkaciagarint belekiek elektros , jeigu imtu ir stipriai padidedu EV skaicius 😀 bet durniausia, kad lendama prie autosporto, kur VDV yra autosporto DNR. Electrocaras yra tuscia skarbonke be jokios emocijos. Tai lai ir lieka zaliesiems , vegetarams ar del “mados” NESENAMADISKU auto vazinetis. O autosportas susikurs sintetinius degalus so 0 Co. Ir ka zalieji i tai idomu uzgiedos? :)
Auto pagaminimas tik viena maža dalis taršos, EV kur kas mažiau teršia per naudojimą, net jei elektra gaminama iš visokių dujų, jau nekalbant, kad gatvėse nebelieka smarvės. EV kur kas daugiau emocijų sukelia vien dėl sukimo momento, tylos ir tų visokių trukčiojimų ir smaukymų nebuvimo. Plius dar nebesam priklausomi nuo visokių arabų ir rusų malonės. EV realiai geriausia, kad atsitiko XXI. Win-win-win visose srityse. :)
Cia visa ta varke buvo sugalvota kaip kalti raga naftininku pasauliui,...skaityti daugiauCia visa ta varke buvo sugalvota kaip kalti raga naftininku pasauliui,mazinant ju itaka, manau.tas pats ispustas burbulas apie klmato silima, ekologija. Europos sajungoj bus didesnis kiekis electriniu, bet pasaulio vargingesne salyse, ( didzioji pasaulio dalis) netures tos elektros realiai . Tie patys Volvo paskaiciavo, kad EV masinos pagaminimas ir aptarnavimas pastoviu elektros tiekimu, visumoj tersia gamta labiau nei VDV. Nebent imtu visi ir pereitu prie atomo energijos. Bet to nebus. O saules /vejo pajegumu neuzteks, nebent supervalstybese.O geopolitine situacija tokia, kad elektros pigios nebera, netgi esamas trukumas vercia pleskint angli, mazuta. Zodziu cia nei ekologijos nei ekonomijos. Apart mieste “dumu maziau” bet per kita gala pareis CO- reikes uzkaciagarint belekiek elektros , jeigu imtu ir stipriai padidedu EV skaicius 😀 bet durniausia, kad lendama prie autosporto, kur VDV yra autosporto DNR. Electrocaras yra tuscia skarbonke be jokios emocijos. Tai lai ir lieka zaliesiems , vegetarams ar del “mados” NESENAMADISKU auto vazinetis. O autosportas susikurs sintetinius degalus so 0 Co. Ir ka zalieji i tai idomu uzgiedos? :)
Prieš naftininkų erą viskas priklausė bankininkams, bet atsirado arabai su neribota nafta. Rokfeleriai valdo didžiuosius bankus, bet ne turi pilnos galios naftoje. Tam ir sukūrė WEF, ketvirtajį reichą.
Electro carai varkė nulupt daugiau pinigų iš paprasto žmogelio, ne...skaityti daugiauElectro carai varkė nulupt daugiau pinigų iš paprasto žmogelio, nes jie 2x kart brangesni už vdv, nors ten kokybė visiškas trashas, važiuoji kaip su troleibusu, nulis emocijų.
Cia visa ta varke buvo sugalvota kaip kalti raga naftininku pasauliui,mazinant ju itaka, manau.tas pats ispustas burbulas apie klmato silima, ekologija. Europos sajungoj bus didesnis kiekis electriniu, bet pasaulio vargingesne salyse, ( didzioji pasaulio dalis) netures tos elektros realiai . Tie patys Volvo paskaiciavo, kad EV masinos pagaminimas ir aptarnavimas pastoviu elektros tiekimu, visumoj tersia gamta labiau nei VDV. Nebent imtu visi ir pereitu prie atomo energijos. Bet to nebus. O saules /vejo pajegumu neuzteks, nebent supervalstybese.O geopolitine situacija tokia, kad elektros pigios nebera, netgi esamas trukumas vercia pleskint angli, mazuta. Zodziu cia nei ekologijos nei ekonomijos. Apart mieste “dumu maziau” bet per kita gala pareis CO- reikes uzkaciagarint belekiek elektros , jeigu imtu ir stipriai padidedu EV skaicius 😀 bet durniausia, kad lendama prie autosporto, kur VDV yra autosporto DNR. Electrocaras yra tuscia skarbonke be jokios emocijos. Tai lai ir lieka zaliesiems , vegetarams ar del “mados” NESENAMADISKU auto vazinetis. O autosportas susikurs sintetinius degalus so 0 Co. Ir ka zalieji i tai idomu uzgiedos? :)
Pirma reakcija buvo "aha dar vienas..bla bla" beet. deje, deje, jis teisua. Esu visiška vidaus degimo variklių fanė, manau tai vienas įstabiausių žmogaus kūrinių, bet.. Ir labai norėjau kad bent savo gyvenime nespėčiau pamatyt šito baigties. Deeje, viskas vyksta daug greičiau nei maniau ir panašu, kad ir šio mylimiausiosporto dienos jau skaičiuoja atbulinį. Eformulė jau yra, bandžiau prisiversti, nu bet nieeekaip ji nesižiūri visai !
Toks lėktuvas kaip Max'as turi per valanda išmeta teršalų tiek pat...skaityti daugiauToks lėktuvas kaip Max'as turi per valanda išmeta teršalų tiek pat, kiek vidutinis automobilis per metus. O tie pasaulio gelbėtojai 'ketvirtasis reichas' į Davosą atskrido visi su privačiais. Vengė žurnalistų klausiančių apie lėktuvų taršą ir pan. Tai blemba viskas fake yra, o elektromobiliai dar daugiau teršia nei vidaus degimo automobiliai. Visiems nusispjaut, tiesiog savo varkes suka.
Electro carai varkė nulupt daugiau pinigų iš paprasto žmogelio, nes jie 2x kart brangesni už vdv, nors ten kokybė visiškas trashas, važiuoji kaip su troleibusu, nulis emocijų.
O gal tavo pasaulio suvokimas apsiriboja tik šia diena? Vetelis kalba...skaityti daugiauO gal tavo pasaulio suvokimas apsiriboja tik šia diena? Vetelis kalba apie ateitį ir jis visiškai teisus. Aplinkosauginis spaudimas tik dides ir galų gale privers F-1 atsisakyti VDV. Greičiausiai bus pereita prie elektros.
Nu ir kas čia atsitiks? Pažiūrėk kokie sąvartynai Afrikoj ir Azijoj, degina bet kokį šūdą, važinėja su, bet kuo kas važiuoja, o Europa čia išvalys visą planetą su 500 mln gyventojų, kai visoj žemėj dar gyvena 7,5 mln. Thunberg Vokietijoj jau kryžium išnešė iš protesto akcijų.
O gal tavo pasaulio suvokimas apsiriboja tik šia diena? Vetelis kalba...skaityti daugiauO gal tavo pasaulio suvokimas apsiriboja tik šia diena? Vetelis kalba apie ateitį ir jis visiškai teisus. Aplinkosauginis spaudimas tik dides ir galų gale privers F-1 atsisakyti VDV. Greičiausiai bus pereita prie elektros.
Toks lėktuvas kaip Max'as turi per valanda išmeta teršalų tiek pat, kiek vidutinis automobilis per metus. O tie pasaulio gelbėtojai 'ketvirtasis reichas' į Davosą atskrido visi su privačiais. Vengė žurnalistų klausiančių apie lėktuvų taršą ir pan. Tai blemba viskas fake yra, o elektromobiliai dar daugiau teršia nei vidaus degimo automobiliai. Visiems nusispjaut, tiesiog savo varkes suka.
Man atrodo tau liustras ant galvos buvo nukritęs, kad tokias nesąmon...skaityti daugiauMan atrodo tau liustras ant galvos buvo nukritęs, kad tokias nesąmones šneki, nes prieš kelis metus šnekėjai apie v10, v12, o dabar šneki apie vdv draudimą.
O gal tavo pasaulio suvokimas apsiriboja tik šia diena? Vetelis kalba apie ateitį ir jis visiškai teisus. Aplinkosauginis spaudimas tik dides ir galų gale privers F-1 atsisakyti VDV. Greičiausiai bus pereita prie elektros.
Man atrodo tau liustras ant galvos buvo nukritęs, kad tokias nesąmones šneki, nes prieš kelis metus šnekėjai apie v10, v12, o dabar šneki apie vdv draudimą.
S. Vettelis: reikia galvoti apie alternatyvius variklius (17)
Jeigu VDV tau trukčioja ir skaukosi...tai viską pasako apie vairuoto... skaityti daugiau
Įdomu, tie tamstos ekspertai paskaičiavo, kiek teršia naftos greži... skaityti daugiau
Dėl manęs važinėk kuo nori, markitengines pasakas sek norinties klausytis. ;)
Jeigu VDV tau trukčioja ir skaukosi...tai viską pasako apie vairuoto... skaityti daugiau
https://www.transportenvironment.org/wp-content/uploads/2021/07/best.png
tai, kad elektrines masinos debiutavo dar 19 amziuje :) tai jokia cia... skaityti daugiau
Auto pagaminimas tik viena maža dalis taršos, EV kur kas mažiau te... skaityti daugiau
raida EV https://www.energy.gov/articles/history-electric-car
Auto pagaminimas tik viena maža dalis taršos, EV kur kas mažiau te... skaityti daugiau
Auto pagaminimas tik viena maža dalis taršos, EV kur kas mažiau te... skaityti daugiau
Mačiau Zuoko plakatą 'Vilnius be kamščių' nežinau jo rinkiminės kompanijos, jis gal iš archyvo ištraukė Vilniaus metro planus? 🤑
P.S. ne vienas nepriklausomas ekspertas/inžinierius yra paskaičiavęs, kad elektrinis auto kaip daiktas labiau taršus už VDV auto, eksplotacija truputį taršesnė + kabelių tinklas, kuriam padaminti reikia medžiagų ir tarša niekur nepriskiriama.
Cia visa ta varke buvo sugalvota kaip kalti raga naftininku pasauliui,... skaityti daugiau
Cia visa ta varke buvo sugalvota kaip kalti raga naftininku pasauliui,... skaityti daugiau
Electro carai varkė nulupt daugiau pinigų iš paprasto žmogelio, ne... skaityti daugiau
Toks lėktuvas kaip Max'as turi per valanda išmeta teršalų tiek pat... skaityti daugiau
O gal tavo pasaulio suvokimas apsiriboja tik šia diena? Vetelis kalba... skaityti daugiau
O gal tavo pasaulio suvokimas apsiriboja tik šia diena? Vetelis kalba... skaityti daugiau
Man atrodo tau liustras ant galvos buvo nukritęs, kad tokias nesąmon... skaityti daugiau