= sezono #8 gaires =

2008 Balandžio 22 d. 08:44

Sveiki,

pats laikas butu pamastyti apie nauja sezona, todel noreciau (primygtynu Experto siulymu ;) ) paskelbti kokie pakeitimai laukia musu naujajame sezone ir ne tik.
Surasysiu papunkciui tai, apie ka buvo kalbeta GO-1 Iniciatyvynes grupes susitikime pries keleta savaiciu.


1. DJ gerbiamam fotografui SAUPAU buvo pasiulytas garbingas postas GO-1 Administracijoje, bet jis kol kas atsisake.

2. Kitam sezonui planuojame tureti 13 komandu (26 lenktynininkus) ir 'perejimus' is zemesniu vaziavimu i ausktesnius tokiu principu:
- vasara (8 gokartai) pereina po 2 lenktynininkus
- ziema (6 gokartai) pereina po 1 lenktynininka

3. Kitam sezone vel rengsim etapus kitur (Anyksciai, Aukstadvaris, etc)

4. Registracija naujam sezonui bus kiek atnaujinta - senos komandos tures deadline'a iki kurio tures apsispresti apie dalyvavima naujam sezone. Tai bus dar birzelio menesi.
Jei paveluos ir apsispres dalyvauti veliau, registracijos metu (rugpjuti) - tures kovoti Shoot-Out'e.

5. Pries kiekviena GP atskirai rasysime kvietimus Sveciams (Atsarginiams) dalyvauti etape. Termina dar galime derinti, nes kol kas apsistojome ties 'Svecias'.

6. Ruosiamas 'Sounds of GO-1 vol.5'

7. Sezono uzdaryma darysime su programa, kurios minti pasiule snoopy - gyva press konferencija, linksmos nominacijjos ir t.t. Vedejas: SAUPAU :)

8. Paskutini GP rengsime sestadieni, o uzdaryma - tos pat dienos vakare. Vieta dar nenuspresta - gal kas gali pasiulyti uzdara sale su min 35-40 vietu, mikrofonu, garso sistema?

9. Apdovanojimu metu, ne tik nugaletojai gaus prizus, bet visi sezono #7 dalyviai bus apdovanoti medaliais

10. Teiseju sprendimu priemimo grieztumas - sutareme, kad incidentai bus sprendziami maksimaliai greitai ir maksimaliai kokybiskai t.y.
pagal liudininku sistema neissiaiskinus kaltininku ir Teisejas nemate incidento - niekas nebaudziamas,
jei liudininku vienodai, Teisejas mate - pagal Teisejo sprendima,
jei liudininku nevienodai - pagal liudininkus
ir t.t.


Kol kas - tiek ziniu.
Komentarai are welkome.

A.

2008 Balandžio 22 d. 08:49

Beje, dar buvo mano mintis sutrumpinti kvalifikacija ir pailginti lenktynes - pvz. kiekviena vaziavima daryti is dvieju daliu po 10 ratu ir pan.

Kvalifikacija butu galima trumpinti tokiu budu, kad vaziuotume ne po 4, o po 60 ar 8 gokartus (juk vistiek skaiciuodami kvalifikacijos rezultatus, atsizvelgiame i gokartu pajegumo skirtumus).

O vaziavimus butu galima stabdyti per viduri t.y. po 10 ratu, pirmam top4 duoti kazkiek tasku, juos apsukti ant starto ir vaziuoti dar 10 ratu jau galutiniam rezultatam.
Galimi ir kiti variantai. Arba galime nieko nekeisti :)


Ir, be abejo, mases lyginimas - vel gi prasau ideju ir igyvendinimo variantu bei zmogaus, galincio apsiimti kuruoti si reikala.

2008 Balandžio 22 d. 09:08

Viskas labai graziai skamba :)
manau yra labai dar aktualus klausimukas - del nauju kainu gairiu naujame sezone ;)

2008 Balandžio 22 d. 09:13

Nu kam vel ta kvala keisti, a? :) Per 7 sezonus, jei teisingai suskaiciavau, ji buvo keiciama 9 kartus. Kuo bloga dabartine?

2008 Balandžio 22 d. 09:17

geras pastebejimas;]

2008 Balandžio 22 d. 09:21

Cia anoks pakeitimas. Be to - tik teorija. Kol kas pagrindines mintys - perejimai i aukstesnius vaziavimus, etapai kitur.

2008 Balandžio 22 d. 09:52

Sveiki,

na musu VVK biski issiplete, tai parodo kokia energija jis skiria kito sezono idejoms. Svarbiausia kodel paprasiau AF1 sukurti sia zinute, nes etapo metu snektelejau su Andal, jam uzsiminiau apie tai kas nuspresta jau kitam sezonui pakeisti - sugrazinti dingusias geras idejas(kolega uzsimine butu gerai apie jas zinoti anksciau, tad manau ir kitiems butu apie jas zinoti anksciau):

1.Perejimai i aukstesni vaziavima
2.Etapai kituose miestuose, trasose.
3.Teiseju sprendimu grieztumas trasoje.
4.Sveciu dalyvavimas etape(nebutinai buti registruotu atsarginiu, puikus pavyzdys sio etapo nauji dalyviai, puikiai sudalyvavo).
5. bet ne paskutinis pagal svarbuma - Svorio lyginimas - priimtiniausiu budu dalyviams ir VVK. Papkes arba Motosporto variantas, jei leistu Plytines kartodromas.(reiks Fixamer ir Yckos pagalbos ar bet kurio is GO-1 dalyvio entuziestu pagalbos).

Visa kita, yra dar svarstymu lygyje, tad komandos beabejo gali diskutuoti apie ivairius galimus pakeitimus, bet siai minutei jos jau buti tikros del patvirtintu kito sezono pakeitimu gairiu.


Expertas

2008 Balandžio 22 d. 11:08

Sveikuciai, zinot nors as nedalyvauju jusu go-1, bet labai megstu paskaitineti jusu naujienas ir t.t. Gal jus sukurkit atskira saita go-1 butu isties saunu manau.

2008 Balandžio 22 d. 11:31

nu tai kad gi yra tas atskyras saitas:D

2008 Balandžio 22 d. 13:04

Siaip tai as noriu atskiro saito, su naujienu komentavimu ir pan. Bet programavimo ziniu turiu nelabai :)

2008 Balandžio 22 d. 14:52

As galiu prisideti prie svorio lyginimo sekanciame sezone. Kvalifikacija man asmeniskai dabar yra visai nebloga. Isspaudem nemazai is to ka turim. Jos nereiktu keisti. O vat du vaziavimai gal ir idomu butu. Vietoje vieno 20 ratu vaziavimo galetu buti du po 10.
Idomumo deliai gal gali kas parasyti, kuris pilotas yra dabar lengviausias ir kiek jis sveria? Jei nezinote, tiesiog parasykite savo svori :)
As taikyciausi i 85 kg lyginima. Aisku kuo daugiau, tuo geriau ;)

2008 Balandžio 22 d. 14:53

Dar del saito, jei tikrai jus norit atsiskirti nuo f-1.lt galeciau padeti siek tiek :)

2008 Balandžio 22 d. 14:58

Fixamer> Tu taikytum i 85, nes tiek sveri pats, bet tai yra negerai. Reik orientuotis i aritmetini dalyviu mases vidurki.
Gal brukstelek man i GO-1 @ cia.lt

2008 Balandžio 22 d. 15:08

Manau, lygindami iki 80 kg neprasausim pro sali ne i viena puse.
O faktiskai, manau, uztektu 3 svoriu - 3, 6 ir 9 kg.

2008 Balandžio 22 d. 15:10

tai tas vidurkis toks, jog ten 2-3 pilotams reik po 5 kg damesti ir vsio.

2008 Balandžio 22 d. 15:40

As čia kol kas kaip ir neturiu balso, bet kitame sezone bandysiu sudalyvaut ir as, tai rašau savo masę 91-92 kg!

2008 Balandžio 22 d. 15:56

Nu va, jau pasikeite vidurkis :)

2008 Balandžio 22 d. 16:27

O kokia itaka greiciui turi vairuotojo ugis? :) Na pvz as nesu labai sunkus - bet ilgas...

2008 Balandžio 22 d. 16:45

As taip pat ilgas, bet is mano patrities, ugis turi minimalia itaka. Galbut lengviau svori permesti, bet daugiau oro reikia nustumti. Jei ir turi, tai minimalia. Esme ta, kad dideli zmones buna ir sunkesnis :)

2008 Balandžio 22 d. 17:22

man jau idomu kaip ugius lyginsim :)

2008 Balandžio 22 d. 17:31

Jei svori lyginsim jo pridedami lengvesniems, tau ugi - nuimdami nuo ilgesniu ;)

2008 Balandžio 22 d. 17:31

tau = tai (pagal naujasias lietuviu kalbos taisykles:))

2008 Balandžio 22 d. 20:07

lionbeer, Fixamer> kaip sake Sabas, cituoju: "by##s buna ilgas, o zmogus buna aukstas" :D

2008 Balandžio 22 d. 20:35

man dar idomiau kaip ilgius lyginsim :D :D :D tikiuosi, kad cia ne nuimdami nuo ilgesniu :D

2008 Balandžio 23 d. 10:40

aš jau du kartus esu skaičiavęs svorių vidurkį, išeina 75-77 kg. Visai neseniai vyko diskusijos Anykščių čempionate iki kokio svorio lyginti, tai išvedus vidurkį gavome 75 kg, nepaisant, kad yra kurie virš 90 kg sveria. Iš kitos pusės lyginant iki daugiau, nei 80 kg, gausim situaciją, kad daugiau nei dviems trečdaliams reikės pridėti svorio. Tą pamatėm Anykščiuose. Tai nei tiek svorių nėra, nei laiko, nei logikos.

2008 Balandžio 23 d. 22:07

jeigu dar reikia sales erdvios su aparatura : kokiu laiku ir kurioj Lietuvos vietoj jos reiktu?

2008 Balandžio 24 d. 09:24

vsk>
Reik geriausiai Vilniuje arba netoli jojaus. 2008-05-24 vakarui.

Superines aparaturos nebutina - svarbu butu mikrofonas, kad i ji butu galima pasneket, o visi girdetu :)

2008 Gegužės 23 d. 10:01

Nedidelis pasiulymas gairems kito sezono.
Gal reiketu duoti 1 taska uz lenktyniu fastest lap'a? Iranga gi yra.
Jei kuriam etape dalyvautume ne gimtajame kartodrome ir jame nebutu irangos, tai tame etape neduotume to tasko ir tiek.

O ideja su dviem vaziavimais po 10 ratu liuks.

2008 Gegužės 23 d. 10:38

Beje, del svoriu ir atskiro saito tai aprimom kazkaip... Jei kas turi realiu planu ir galetu uzsiimti - wellcome!

2008 Gegužės 24 d. 21:26

Sveiki,
vakar teko nemazai padiskutuoti del kito sezono, tai noriu pateikti kiek strukturizuotus pasiulymas/idejas kitam sezonui:
1. Neapsiriboti Plytines trasa ir bent 70 proc. etapu daryti kur nors kitur.
2. Susije su pirmu pasiulymu - pakalbeti su kart-live organizatoriais del galimybiu nuomotis ju kartingus ir su jais vaziuoti tokiose trasose kaip Aukstadvaris, Siauliai, gal dar Raguva.
3. Mazinti kvalifikacijos itaka galutiniam rezultatam ir daryti kelis vaziavimus, kazkas panasaus kaip siuo metu yra motorsporte ir kart-live: t.y. tarpiniu vaziavimu metu renki taskus o finaliniuose vaziavimuose vaziuoji jau del vietos
4. Grazinti finaliniuose vaziavimuose perejimus i aukstesne grupe 1 ar 2 pirmas vietas uzemusiems pilotams.
5. Svoriu lyginimas - Fix'ai gal pagaliau uzsiimk siuo reikalu ne tik kalbomis ;))
6. Sugrieztinti teisejavima trasoje - siuo metu didioji dalis nevaziuojanciu stovi kur nors vienoi vietoi, vietoi to, kad teisejauti pasidaline skirtingose trasos vietose.

Na tai kaip ir tiek kol kas tu ideju :)

2008 Gegužės 24 d. 22:47

Shumis> aciu uz apibendrinima ir idejas.

Fixameris vakar prisieme atsakomybe pakuruoti si reikala. Yes, YCKA, Expertas - suzinojo kaip ir kas buvo daroma Anyksciuose, manau visa info turint - pasigaminti butu nesunku.

Del 3 siulymo - cia jau reikia mastyti...

4 pasiulymas - taip, manau taip ir darysime

Tao 2 pasiulymas mano planuose jau buvo ;)


Kita savaite gal bandysiu paskelbti preliminaria registracija tarp s#7 dalyviu t.y. bus privaloma paskelbti apie savo dalyvavima s#8 iki tam tikros datos.
Visi pavelave, ar apsigalvoje veliau - dalyvaus shoot-Out'e kartu su visais naujai norinciais prisijungti.

Kol kas - tiek.

2008 Gegužės 25 d. 20:49

Dar snekejom ir apie:
1. etapus vidury savaites taupant brangius savaitgalius (labiau liecia rudens ir pavasario etapus del sviesos);
2. 1 valanda iki etapo leidziami testai.

2008 Gegužės 25 d. 21:28

Yup, snekejom ir apie tai. Del testu tai as kol kas rezervuotai mastau. Beje.
Ir dar, dar Ait kalbejo apie pagalba su svetaine, tai gal ir cia ka nors bus galima nuveikti.

2008 Gegužės 26 d. 12:41

testus siulyciau ivesti kaip default, jei etapai daromi ne Vilniuje - nes tikrai ragas vaziuoti is anksto diena pries vien del testu, o ypac jei tai Latvijoj

2008 Gegužės 26 d. 12:58

Matai, testai pries etapa is esmes trukdo tiem ,kas GO-1 vis dar mato, kaip pramoga t.y. kaip suvaziavai - taip suvaziavai...
Jei ivesime priverstinius, gausis, kad atsiribojame nuo tokiu kolegu ir iskart juos pasmerkiame B/C vaziavimams.
Cia tiesiog dar reik apmastyt.

Kas del svorio - tai as tik uz. Fixameris jei viska padarys - susimesim pinigo ir pries sezona turesime svorio paketus.

2008 Gegužės 26 d. 13:15

As taip pat pasisakau uz testus lenktyniu diena. ir butent del tos pacios preizasties - go just for fun. Vietoi to, kad gaisti dvi dienas vaziuojant is vakaro treniruotis, atvaziuoji, prasuki kelis ratus pries varzybas ir dalyvauji. Juk dauguma treniruojasi pries etapa, tik tai daro is vakaro. Nemanau, kad testu draudimas lenktyniu diena, kazkaip itakoja vaziuojanciu pramogai rezultatus. Bet kokiu atveju - nenori, nevaziuoji testuose, jie juk neprivalomi.
Ir dar - testus siulau palikti ne tik kitose trasose, taciau ir plytineje.

2008 Gegužės 26 d. 16:59

aš palaikau mintš dėl testų prieš etapą. Kaip minėjo gerb. Shumis, tai pramogos nesumažina. Kaip tik dar geriau, nereikia važiuoti šeštadienį "palaižyti" trasos :)

2008 Gegužės 27 d. 12:35

As uz testus. Taupom asmenini laika treniruotem, galima pasiruosti geriau kvalai bei lenktynem esamom salygom, o ne menamom, ir funas nuo to nemazeja! Tie kas nenori testuotis ta pacia diena, tuo labiau to nedaro diena pries tai, ir rezultatai tie patys lieka!!!

2008 Gegužės 27 d. 15:30

O as visgi labiau su Afu sutinku - didesnis funas, kai nera testu. Ypac, kai trasos salygos buna visai kitos, nei diena pries - tada kvalos metu matai daug lenktynininku labai didelemis akimis :) Tad nors man asmeniskai yra palankiau testai GP diena, del funo ir intrigos balsuociau pries juos.

2008 Gegužės 27 d. 16:09

Siaip jei orientuotis i tai, kad dauguma etapu daryti ne plytineje, o kur kitur tai manau sitas klausimas jau ir savaime issprestas, nevaziuosi juk is vakaro treniruotis i pvz. Siaulius. jei ten net kartingu nera.
Siuo atveju ideja paprasta - atvaziuoji viena karta - pasivazineji ir vaziuoji namo.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144