Barselonoje pasibaigusio pirmojo antros bandymų dienos pusdienio lyderiu buvo Kevinas Magnussenas, aplenkęs Kimį Raikkoneną bei Charlesą Leclercą. Pilotai daugiausiai dirbo su aerodinamika – išvažinėjo į trasą su daugybe jutiklių.
Šiandien trasoje – 12 mašinų ir 13 pilotų. „Ferrari“ bei „Racing Point“ pateikė po antrąją mašiną „Pirelli“ padangų bandymams, o „McLaren“ ekipoje iš ryto dirbo Sergio Sette Camara, kurį dieną pakeis Oliveris Turvey. „Mercedes“ komandoje pirmą kartą prie vairo atsisėdo Nikita Mazepinas – per rytinę sesiją jis nuvažiavo ilgiausią distanciją.
„Red Bull“ ekipa vėl turėjo problemų su bolidu – Danas Ticktumas įsakius inžinieriui sustojo 10 posūkyje. Vakar Pierre‘as Gasly anksčiau laiko užbaigė dieną dėl problemų su transmisija, o šiandien jos iškilo vėl.
Antrą kartą sesija raudonomis vėliavomis buvo sustabdyta tada, kai Nicholas Latifi „Williams“ mašina sustojo išvažiuojant iš serviso zonos. Pabaigoje sesija taip pat buvo sustabdyta po to, kai N. Mazepinas išlėkė iš trasos 12 posūkyje – bolidas sustojo greta barjerų.
Po pertraukos bandymai bus pratęsti ir baigsis 19 val. Lietuvos laiku.
Antrosios bandymų dienos rytinės sesijos rezultatai
Pilotas |
Komanda |
Laikas |
Ratai |
1. K. Magnussenas |
Haas F1 |
1'18.101 |
26 |
2. K. Raikkonenas |
Alfa Romeo Racing |
1'18.578 |
21 |
3. C. Leclercas |
Ferrari |
1'18.666 |
41 |
4. N. Latifi |
Williams |
1'19.432 |
29 |
5. A. Fuoco |
Ferrari |
1'19.821 |
28 |
6. J. Aitkenas |
Renault |
1'20.648 |
14 |
7. N. Mazepinas |
Mercedes |
1'20.769 |
44 |
8. L. Strollas |
Racing Point |
1'21.196 |
16 |
9. O. Turvey |
McLaren |
1'21.459 |
22 |
10. A. Albonas |
1'21.706 |
23 |
|
11. N. Yelloly |
Racing Point |
1'22.134 |
11 |
12. D. Ticktumas |
Red Bull Racing |
Be laiko |
26 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |