Kitais metais „Bridgestone“ planuoja pristatyti naujas priekines „Formulės-1“ bolidų padangas. Jos bus žemesnio profilio ir siauresnės už galines.
Šįmet padangų matmenys liko nepakitusios nuo praeitų sezonų, buvo tik atsisakyta griovelių, tačiau kitąmet jie pasikeis dėl to, jog dabar priekinės padangos generuoja pernelyg daug prispaudžiamosios galios ir tai kenkia bendram bolido balansui – yra linkęs slysti automobilio galas.
Būtent dėl to šiame sezone daugelis komandų turėjo radikaliai spręsti balasto montavimo automobilyje problemą maksimaliai nustumiant jį galinės ašies link. Kai priekinės padangos bus siauresnės – bus mažesnis kontakto su danga plotas – balansas bus proporcingai paskirstytas tarp automobilio ašių.
„Dabar dėl to kalbamės su
FIA“, - aiškino situaciją „Bridgestone“ atstovas Hirohide Hamashima.
„Dar galutinai nenusprendėme, bet tendencija, jog turėsime siauresnes priekines padangas, egzistuoja. Ekipos nori, kad „Bridgestone“ užtikrintų automobilių balansą, tad 2008 m. pasiūlėme mažesnes padangas 2009 m. sezonui, bet visi atsisakė, nes bolidai buvo jau suprojektuoti, nepaisant to, kad minėjome galimas problemas su pernelyg dideliu pasukamumu.“
„Žiemos metu testavome 2010 m. bandomąsias padangas, kiek siauresnes, kurios pagerino automobilio balansą. Bet jos nebuvo pakankamai siauros 2010 m. sezonui dėl KERS sistemos, tad mūsų buvo paprašyta tai apgalvoti. Šiam momentui esame pasiūlę dar siauresnes priekines padangas.“
Taip pat japonas pakomentavo kodėl siaurinamos priekinės, o ne platinamos galinės padangos.
„Platesnė galinė padanga yra daug brangesnė, kadangi turime peržiūrėti savo įrangą ir kitus dalykus“, - komentavo specialistas.
„Mes jau turėjome siauresnes padangas 1997 m., tad visą įrangą jau turime.“
Kol kas nėra galutinai nuspręsta dėl 2010 m. padangų matmenų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).