Kvalifikacijoje varžovus paprastai triuškinanti „
Red Bull“ lenktynėse šią persvarą praranda dėl „Pirelli“ padangų ypatybių, teigia „Formulės-1“ specialistai.
Tvirtinama, kad sekmadienio varžybų metu čempionato lyderiai negali išnaudoti viso bolido aerodinamikos potencialo greitai įveikiamuose posūkiuose. Veikiant pernelyg didelei prispaudžiamajai galiai, „Pirelli“ padangos „Red Bull“ bolidų atveju dyla labiau nei varžovų. Taip, kaip dyla ir slysdamos pernelyg mažos prispaudžiamosios galios atveju.
Kvalifikaciniuose važiavimuose, spėjama, čempionai gali išnaudoti visą bolido potencialą, nes važiuojamas tik vienas greitas ratas, tačiau lenktynėse padangų tausojimo sumetimais turi tvardytis ir didžiausiu pajėgumu važiuoti tik kelis ratus iš dešimčių, sudarančių visą distanciją.
„Manau, kad jei toliau naudotume „Bridgestone“ padangas, „Red Bull“ laimėtų lenktynes pusės rato persvara, jei ne daugiau. Jų pajėgumą riboja tik „Pirelli“, - BBC sakė vienos „Formulės-1“ komandos inžinierius.
Samas Michaelas, „Williams“ ekipos technikos direktorius, tuo tarpu, pastebėjo, kad „Red Bull“ naudoja ženkliai didesnę, nei, pavyzdžiui, „McLaren“ DRS sistema reguliuojama galinio sparno plokštę. Tokiu būdu čempionai kvalifikacijoje gali įgyti dar didesnį pranašumą.
Jau iš anksčiau žinomi ir „Red Bull“ naudojami itin optimalūs „Renault“ variklių derinimo būdai, užtikrinant kiek įmanoma labiau efektyvų išmetamųjų dujų srautą, maitinantį jomis apipučiamą galinį bolido difuzorių ir taip sukuriantį didelę prispaudžiamąją galią. Tokia praktika irgi geriau išnaudojama kvalifikacijoje, kur, skirtingai nei lenktynėse, nereikia taupyti kuro.
Pabaigai, „Red Bull“ starto pozicijas lemiančiuose važiavimuose, manoma, turi daugiau galimybių naudotis dar ekipos iki galo neištobulinta KERS sistema. Lenktynėse šis įtaisas dažnai kelia rūpesčių ir, įtariama, didžiąją laiko dalį lieka nenaudojamas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).