„Stake C44“ techninės charakteristikos (5)

„Stake C44“ techninės charakteristikos
logo Vasario 06 d. 19:07, Sauber AG

Artėjantį penktadienį „Stake C44“ bolidas bus pirmą kartą išvairuotas į trasą Barselonoje, kur įvyks jo įvažinėjimas filmavimo dienos rėmuose, o vėliau išvyks į žiemos bandymus Bahreine, kurie vyks vasario 21-23 dienoms.

Važiuoklė: „Stake F1 Team“ gamybos monokokas iš anglies pluošto, įskaitant degalų baką.

Kokpitas: 6 taškų tvirtinimo saugos diržai, nuimama anatominės formos sėdynė.

Priekinė pakaba: dvigubos išilginės svirtys, spyruoklės ir amortizatoriai, sumontuoti važiuoklėje ir sąveikaujantys su stūmikliais.

Galinė pakaba: daugiasvirtė, spyruoklės ir amortizatoriai, sumontuoti važiuoklėje, sąveikaujantys su trauklėmis.

Stabdžiai: anglies pluošto ventiliuojami „Brembo“ stabdžių diskai (priekyje ir gale), stabdžių valdymo sistema „Brake-by-Wire“.

Vairo sistema: sraigtinė svirtis su stiprintuvu, anglies pluošto vairas, pagamintas pagal individualius išmatavimus.

Transmisija: 8 laipsnių sekvencinė pusiau automatinė „Stake F1 Team“ pavarų dėžė, viena atgalinė pavara. „Ferrari“ techniniai sprendimai.

Elektronika: FIA homologuotas ECU standartinis elektronikos valdymo blokas.

ERS sistema: „Ferrari“.

Padangos: „Pirelli“.

Ratų diskai: BBs

Mašinos ilgis: daugiau kaip 5500 mm

Plotis: 2000 mm

Aukštis: 970 mm

Ratų bazė: mažiau kaip 3600 mm

Svoris: 798 kg

Variklis: „Ferrari“

Konfigūracija: V6 su 90 laipsnių cilindrų išvirtimo kampu

Darbinis tūris: 1600 kub. cm

Cilindro diametras: 80 mm

Stūmoklio eiga: 53 mm. 4 vožtuvai vienam cilindrui

Maksimalus alkūninio veleno apsisukimas: 15 000 aps./min.

Turbina: vienos pakopos turbina

Maksimalus masinis degalų sunaudojimas: 100 kg/val.

Įpurškimo sistema: tiesioginis įpurškimas, slėgis – 500 barų.

ERS sistema: ličio-jonų baterija, svoris 20 kg

Baterijos energija: 4 megadžiauliai viename rate.

MGU-K galingumas: 120 kilovatų

Maksimalus MGU-K apsukų skaičius: 50 000 aps./min.

Maksimalus MGU-H apsukų skaičius: 125 000 aps./min.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Šmuctitulas
IP: 64a23d9 | 02/06 21:03 Atsakyti
Kodėl rašoma pandangos Pirelli? Kitaip net būt negali, kai yra tik vienas padangų tiekėjas.
Zvejs
IP: 835a81f | 02/06 22:34 Atsakyti
Baisu. Stake kazkokia levatura pavadinimas (Ne Satakenas itariu savininkas, nes kelialis butu per tolimas), padangos levatura Pireliai, ant kiek nusivaziavo Formule. Baisu ir liudna labai...
Paulius 1
IP: 7f071ed | 02/08 03:05 Atsakyti
Kas ta sraigtinė svirtis yra? Čia prie vairo sistemos.
Gg
IP: 79f8ef0 | 02/06 20:46 Atsakyti
500bar 🤔💪
Lauris
IP: 539af46 | 02/07 15:55 Atsakyti
Zvejs
02/06 22:34

Baisu. Stake kazkokia levatura pavadinimas (Ne Satakenas itariu savini... skaityti daugiau

Nežiūrėk 😀
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983