Atrodo,
FIA prezidentas Maxas Mosley ir „Formulės-1“ komandų vadovai susitarė, kad nuo kitų metų pradžios bus draudžiama naudoti starto kontrolės sistemą, tuo tarpu sukibimo kontrolės (tranction control) sistema uždrausta nebus.
Toks sprendimas greičiausiai būtų priimtas dėl to, kad komandoms toks draudimas dar padidintų išlaidas, nes šios mėgintų sukurti panašią sistemą, tačiau pasirinkdamos kitą įgyvendimo kelią.
Skelbiama, kad komandos, gamintojai ir FIA diskutavo dėl keleto kitų galimų pakeitimų kito sezono metu.
Pavyzdžiui, kad variklių gamintojai nuo kito sezono pradžios tiektų savo produkciją ir silpnesnėms komandoms, kartu su elektronikos sistemomis, už 10 mln. JAV dolerių (apie 31 mln. litų) sezonui. Be to, toliau buvo svarstoma vieno variklio vienam lenktynių savaitgaliui idėja. Tokiu atveju viso „Grand Prix“ savaitgalio metu nebūtų leidžiama keisti variklio, o jei to būtinai reikės, lenktynininkas, kurio automobilyje variklis bus pakeistas, turėtų startuoti dešimčia vietų žemiau. Galbūt kito sezono metu bus leidžiami tik du galinio sparno variantai, be to – specialios liūtims skirtos padangos.
Dėl visų minėtų pakeitimų „Formulės-1“ čempionato dalyviai turėtų susitarti jau šio savaitgalio metu, tačiau manoma, kad sukibimo sistemos draudimo atšaukimas jau yra priimtas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).