Svarstoma griežtinti baudas už jėgainės elementų keitimus tam, kad komandos neatlikinėtų keitimų joms palankiose trasose.
Pagal dabar galiojančias taisykles yra nustatytas limitas, kiek elementų galima pakeisti per sezoną. Limitą viršijus - skiriama starto pozicijų bauda. Pirmą kartą viršijus limitą skiriama 10 starto pozicijų bauda. Taisykles pažeidus dar kartą - 5 starto pozicijų bauda.
Komandos kartais planuotai anksčiau laiko pakeičia vieną iš jėgainės elementų, gauna 10 starto pozicijų baudą, bet žino, jog vėliau už tą patį nusižengimą sulauks švelnesnės baudos.
Tačiau ateityje tam gali būti užkirstas kelias, nes F-1 komisija svarsto griežtinti baudas už jėgainės elementų keitimus.
„Buvo sutarta, kad dabartinė sistema nepakankamai stipriai atgraso komandas nuo strateginių jėgainės elementų keitimų ir skatina keisti daugiau elementų nei reikia“, - rašoma FIA ir „Formulės-1“ pranešime, paskelbtame po Abu Dabyje įvykusio susitikimo.
„Dėl to padidėja dalių sąnaudos ir tai kenkia jėgainės elementų metiniams apribojimams.“
Tik penkių sportininkų, Danielio Ricciardo, Lance‘o Strollo, Sebastiano Vettelio, Alexo Albono ir Nicholaso Latifi, automobiliuose varikliai nebuvo keisti daugiau nei tris kartus. Tuo tarpu septyniuose automobiliuose jie buvo pakeisti net šešis kartus.
Šį klausimą toliau svarstys sporto ir galios padalinių patariamieji komitetai, kurie, prieš pateikdami pasiūlymus dėl taisyklių, atliks galimų pakeitimų analizę.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |