Singapūre pradės galioti nauja FIA techninė direktyva TD018, kuri labiau kontroliuos „Formulės-1“ bolidų sparnų lankstumą. Kol kas neaišku, ar tai turės įtakos komandos pajėgumui, tačiau „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas abejoja, kad nauja direktyva sulėtins „Red Bull“ komandą.
„Bus įdomu, - kalbėjo T. Wolffas, atvažiavęs į Singapūrą. - Mes jau pamatėme, kaip „Aston Martin“ žengė žingsnį atgal po to, kai jų sparnai tapo mažiau lankstūs, bet aš nežinau smulkmenų, su kuo tai susiję. Palaukime ir pažiūrėsime, kaip vystysis įvykiai.
Nežinau, kurios komandos sparnai yra labiausiai lankstūs. Gali būti, jog tai yra pas „Red Bull“, bet apie tai galėsime pradėti kalbėti tik po to, jei jų bolidas trasoje pradės važiuoti puse sekundės lėčiau. Tai būtų gerai kitoms komandoms, bet tikrai nemanau, jog taip atsitiks“.
FIA vienviečių mašinų departamento technikos direktorius Nicholas Tombazis laikosi nuomonės, kad naujos techninės direktyvos įsigaliojimas smarkiai nepakeis komandų pajėgumo.
„Nemanau, kad pamatysime dideles permainas, - kalbėjo N. Tombazis. - Lyginant su kitais FIA įsikišimais į reglamento korekcijas ankstesniais metais, šįkart nematau jokių revoliucinių pakeitimų“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |