T. Wolffas: energijos regeneravimo sistemos išsijungė beveik vienu metu

T. Wolffas:  energijos regeneravimo sistemos išsijungė beveik vienu metu
logo 2014 Birželio 10 d. 07:30, Mercedes
Kanados GP lenktynės nutraukė „Mercedes“ komandos dominavimą šį sezoną. Finišą pasiekė tik vienas šios komandos bolidas, kurį vairavo Nico Rosbergas. Komandos vadovas Toto Wolffas papasakojo apie praėjusio savaitgalio rezultatus.

- Šios lenktynės nebuvo paprastos „Mercedes“ komandai. Kas atsitiko su jūsų bolidais?
- Beveik vienu metu abiejuose boliduose išsijungė energijos regeneravimo (MGU-K) valdymo sistema. Abu bolidai naudojo identiškas jėgos agregatų valdymo sistemas MGU-K, važiavo labai geru tempu, temperatūros režimas buvo vienodas, kuris, beje, buvo gerokai viršytas nei planuota. Mažiausia, ko mes tikėjomės, kad MGU-K automatiškai išsijungs vienu metu abiejuose boliduose, o sistemos perkrauti mums nepavyko. Paprastai tokius faktorius komanda visada kontroliuoja, mes sekame visus svarbiausius parametrus ir žinome kaip juos koreguoti, tačiau šįkart pirmą kartą susidūrėme su tokia problema. Dėl vienos nedidelės problemos sistema visai išsijungė ir tai paveikė lenktynių baigtį. Iki galo dar neišsiaiškinome, kodėl kilo ši problema, tačiau tai padarysime per kelias dienas.
- Abi mašinos patyrė tas pačias problemas, tačiau vienas bolidas baigė lenktynes, o kitas – ne. Kodėl?
- Kai išsijungia MGU-K variklis-generatorius, jis nuo to laiko nedalyvauja stabdymo procese, stabdžiai patiria milžinišką perkrovą. Tokį rezultatą patyrė abu bolidai. Komanda iš karto lenktynininkų paprašė stabdžių balansą staigiai perkelti į bolido priekį ir elgtis labai atsargiai. Abu pilotai tiksliai įvykdė mūsų reikalavimus, bet stabdžių temperatūra nepaliaujamai didėjo, o kai jie užvažiavo į boksus, temperatūra buvo ties kritine riba. Gaila, bet kai L. Hamiltonas išvažiavo iš boksų, jo stabdžių pedalas buvo „minkštas“, o toliau sekusiame „S“ formos posūkyje stabdžių pedalas visai dingo. Tuo tarpu N. Rosbergui tiesiog pasisekė.
- Skirtumas turnyrinėje lentelėje po šių lenktynių tarp abiejų pilotų padidėjo?
- Mums labai gaila, kad komanda niekuo negalėjo padėti Lewisui, juk jis kovoja dėl čempiono titulo. Bet jis yra kovotojas ir aš tikiuosi, kad jis po šios nesėkmės bus dar labiau motyvuotas. Kita vertus, iki sezono pabaigos dar liko 12 etapų, bet galima pasakyti, kad dar liko 13 lenktynių, nes paskutiniame etape taškai bus dvigubinami, taigi – dar niekas nenuspręsta ir niekas neaišku. Paskutinės lenktynės parodė, kaip viskas „Formulėje-1“ gali greitai pasikeisti. Tikiu, kad kova dėl prizinių vietų tęsis iki pat paskutinių etapų. Kalbant apie Nico, tai jis nusipelnė Kanadoje uždirbtų taškų. Nežiūrint į labai stiprų presingą iš varžovų ir techniškai netvarkingą bolidą, jis kontroliavo situaciją ir puikiai važiavo, o pirmame sektoriuje, kur sumažėjusi galia neturėjo didelės įtakos, rodė labai puikų rezultatą, kad varžovai neturėtų galimybės jo lenkti trečiame sektoriuje. Jo rezultatu komanda labai patenkinta.
- Dar iki tol, kol iškilo problemos, jūsų komandos pilotai turėjo keletą įdomių dvikovų. Ką apie tai galvojate?
- Jei kalbėti apie startą, tai Lewisas kur kas geriau startavo nei Nico. Pirmame posūkyje jie abu važiavo lygiagrečiai, bet Nico vėliau stabdė, per giliai įvažiavo į posūkį, dėl to L. Hamiltonas turėjo nusileisti ir užvažiuoti ant žolės. Man atrodo, kad situacija buvo kovinė ir nė vienas pilotas dėl to nekaltas. Kitas momentas, kai Nico, turėdamas dviejų bolidų korpusų pranašumą, nukirto „S“ formos posūkį ir sugrįžo, turėdamas penkių korpusų pranašumą. Šią situaciją analizavo teisėjai ir galėjo N. Rosbergui skirti 5 sek. baudą boksuose, bet jie pasirinko kitą variantą – skyrė vokiečiui įspėjimą. Iš dalies ši situacija pakenkė ir Nicui, nes jis toje vietoje smarkiai apgadino padangas, nes blokavo ratus. Lewisas apie tai mums pranešė radijo ryšiu, situacija iš tiesų buvo sudėtinga, bet išsisprendė teigiamai.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. tundrinė 3754
2. Valode 3719
3. fandom 3713
4. Tadas Misevičius 3703
5. D27 3687