T. Wolffas: iš Lewiso titulą atėmė FIA (104)

T. Wolffas: iš Lewiso titulą atėmė FIA
logo 2021 Gruodžio 16 d. 20:09, Red Bull Content Pool

Šiandien „Mercedes“ atsisakė teikti apeliaciją dėl Abu Dabio GP baigties, kuria norėjo įrodyti lenktynių direkcijos veiksmų neteisėtumą lenktynių restarto metu. Vien oficialiu pareiškimu komanda nepasitenkino: vėliau jos vadovas Toro Wolffas susitiko su žurnalistais ir atsakė į klausimus, susijusius su FIA ir lenktynių direktoriaus Michaelo Masi darbu.

„Mes tikimės, kad federacijos sukurta nauja komisija neapsiribos vien pasisakymais, o imsis išties naudingų veiksmų ir mes visa tai įdėmiai stebėsime, - sakė T. Wolffas.- Sportas turi likti sportu, o tik po to pramoga, o ne atvirkščiai. Kitaip mes negalėsime tęsti darbų.

Tikime, kad turime labai tvirtus argumentus. Jei mūsų byla būtų nagrinėjama įprastiniame teisme, tai praktiškai pergalė mums būtų garantuota.

Problema ta, kaip yra sudarytas FIA Apeliacinis teismas. Federacija iš esmės negali vertinti savo pačios veiksmų ir čia būtų sunku pasiekti teisingumo. Taigi, yra pamoka, kurią reikėtų išmokti: kas gali garantuoti, kad panašiais atvejais būtų priimami teisingi sprendimai?

Visa tai yra kur kas platesnė problema. Jei jūs pažiūrėsite į daugumą ginčytinų situacijų, kurios buvo šiais metais, tai galėsite suprasti, kad trasose priimti sprendimai būdavo nenuoseklūs taikant taisykles. Viena pusė – skirtingos nuomonės tarp komandų ir pilotų. Bet tai – tarsi žaidimas. Nenuoseklūs sprendimai priveda prie ginčų ir poliarizacijos, tampa daugelio prieštaravimų trasoje priežastimi“.

Wolffas taip pat paminėjo Eifelio GP atvejį, kuris vyko prieš 14 mėnesių. Jis pažymėjo, kad praėjusį savaitgalį „paaiškinimai buvo priešingi“, nors situacijos, austro nuomone, buvo vienodos. Tada saugos automobilis buvo trasoje labai ilgai todėl, kad „visoms mašinoms reikėjo sugrįžti į pagrindinį ratą ir tai atitiko Sportinio reglamento nuostatas“.

„Egzistuoja aiškios taisyklės, jose sakoma, kad jei yra rizika pilotų saugumui ir bolido negalima greitai pašalinti, tai važiavimus reikia stabdyti raudonomis vėliavomis. O jei išleidžiate saugos automobilį, tai tokiam atvejui irgi yra aiškios taisyklės. Reglamentas sako, kad atsiliekantieji ratu turi sugrįžti į pagrindinį ratą iki restarto, o važiavimus galima atnaujinti tik po vieno rato, kai saugos automobilis nutaria sugrįžti į boksus.

Nieko to nebuvo. Pilotams atsitiktinai buvo leidžiama lenkti ir grįžti į ratą su lyderiais. Kodėl Carlosui Sainzui nedavė šanso nugalėti? Tarp jų (ispano ir Maxo) bvo likę mašinos. Kodėl saugos automobilis į garažą sugrįžo pažeisdamas taisykles?

Aš nesu suinteresuotas pokalbiu su Michaelu Masi. Sprendimas, kuris buvo priimtas per paskutines keturias varžybų minutes, atėmė iš Lewiso Hamiltono pelnytą pergalę čempionate. Pastarąsias ketverias lenktynes jis važiavo be priekaištų, Abu Dabyje nuo pat starto pirmavo. Jis laimėjo startą ir nė karto nebuvo praradęs lyderio pozicijų. Jo apvogimas paskutiniame rate yra nepriimtinas.

FIA turi nuspręsti, kaip ateityje išvengti panašių situacijų. Būčiau nieko prieš, jei Maxas ir „Red Bull“ laimėtų titulą sekmadienį, Maxas šioje situacijoje yra visai ne prie ko. Jis nusipelnė čempiono vardo, jo pasirodymai būdavo įspūdingi, o „Red Bull“ yra kieti varžovai, gerbiu žmones, kurie ten dirba. Taigi, tai neturi nieko bendro.

FIA reikia nuspręsti, kaip jie veiks ateityje ir man regis, tarp mūsų vyko geras dialogas pastarąsias kelias dienas.

Mercedes AMG Petronas F1 Team
Komanda: Mercedes AMG Petronas F1 Team 2022 sezono taškai: 613.5
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W12
Plačiau

Komentarai (104)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
N 7
IP: f461b06 | 12/18 10:38 Atsakyti
diwix
12/18 01:27

O kas neleido Hami pitint? ar butu stojes ar nestojes Maxas turėtų pranašumą prieš jį... SC toks jau dalykas ne visiems naudingas, bet dabar patys pramazino ir kaltina kitus

Ijunk smegenis... Kam pitint jei su sudroztais hardais vaziuoji 11s prieki ir islaikai persvara?
Tik...
IP: e68898d | 12/18 10:21 Atsakyti
diwix
12/18 01:27

O kas neleido Hami pitint? ar butu stojes ar nestojes Maxas turėtų pranašumą prieš jį... SC toks jau dalykas ne visiems naudingas, bet dabar patys pramazino ir kaltina kitus

Viskas kaip ant delno, kad mersai padare teisingai, nes koki sprendima prieme teisejai su dideliu fiasku paskirti maxa cempiona, tai jei hamis butu stojes butu prarades pozicija maxui, ir tada redbulis patys sake nebutu stojas ,ir tuo atveju Fia butu paskirusi su mersu fiasku maxa cempionu, tada butu masis aiskines mes priemam sprendimus neziuredami i pasekmes mes vadovaujames taisyklėmis, ir jei hamis butu tapes taip cempionu, tai va tada butu redbuliai pasirode visu gražumu
diwix
IP: caa22ac | 12/18 01:27 Atsakyti
O kas neleido Hami pitint? ar butu stojes ar nestojes Maxas turėtų pranašumą prieš jį... SC toks jau dalykas ne visiems naudingas, bet dabar patys pramazino ir kaltina kitus
ddt
IP: 21ec4ad | 12/17 22:23 Atsakyti
evbi
12/16 21:29

"Jis laimėjo startą ir nė karto nebuvo praradęs lyderio pozicijų. Jo apvogimas paskutiniame rate yra nepriimtinas." Taip, Wolffuk, tu teisus. Riteris nei karto nebuvo praradęs lyderio pozicijų. Tik pamiršai pridėti, kad neprarado tik todėl, kad teisėjai sumalė š... ir paliko tavo riterį nenubaustą, nors Maxas analogiškose situacijose buvo baudžiamas. Ko tai pirmam rate nešaukei "no Michael, no!" Kitas dalykas, jei ne FIA ir teisėjų dovanos iki tol, tavo riteris kovą dėl titulo Abu Dabyje būtų matęs kaip savo ausis. Net atmetus visas teisėjų kliurkas tavo riterio naudai, vien Silverstouno be incidentų būtų pakakę, kad tavasis riteris Abu Dabyje būtų turėjęs šansų tik Maxo DNF atveju.

Geriau pažiūrėk, kaip VER lenkė kitus lenktynininkus, ir kaip visada lenkė HAM. Sufleruoju: tik HAM atveju pas MAX'ą atsiranda tendencija nebežiūrėti kur apex'as ir "ištiesinti" trajektoriją iki išorinio trasos krašto.
Tik...
IP: e68898d | 12/17 20:25 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
12/17 15:17

1. P* kas prieki. all the time you have to leave a space
2. P* kas prieki. all the time you have to leave a space
3. Kirto nes, ziuret pries tai du punktus

Kada baigsit savo ISGALVOTAS taisykles apie kazkokius priekius?

Sunku diskutuoti kai nemates lenktyniu, ir apie lenkimus nelabai supranti
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 12/17 16:33 Atsakyti
mariusis
12/17 16:05

Tu ne, bet bambukų yra. O žiūrit dėladvantage perspektyvos, tai vaisiai maxo, ir ne pirmi per paskutinius kelius etapus ir visą sezoną.Tai privertino jau vienodai abu. Tai jei reikia vertinti viską visą sezoną vienodai, gal reikėtų ir taisykles vienodai traktuoti viso sezono metu kaip parašyta ir kaip buvo vertinamas SC praeitais metais Prancūzijoje berods.

Tame ir beda, kad teisejai kazkokie koldunai palike. Seniau pamenu gaudavai bauda pvz "drive through" turedavai per 3 ratus nuo paskelbimo pravaziuot ir nesvarbu kiek tu poziciju prarasi, ziauru? Taip del to vienas kitam palikinedavo vietos, nes maza kas Whitingui uzplauks. O dabar aplenkei varzova kirsdamas? hujsnim 5sec gale pridesim, gal 10s o gal isvis nieko... Pakausk Alonso ar butu kirtes Petrova jei uz tai butu skyre tik 5sec PO LENKTYNIU? :) Dabar teisejai vardan kovos dare farsa i viena ar kita puse, bet nei Hamiltonas nei Maxas tame nekalti vaziavo kaip leido teisejai.
Abiem sezono eigoje duotu po drive through tai gal startuot normaliai ismoktu :)
mariusis
IP: 0f25a62 | 12/17 16:05 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
12/17 15:27

O as kazka sakau del abudabio kirtimo? Visa savaite del abudabio klausima keliau tik del advantage atidavimo, jei matei, kirtimui pretenziju jokiu. Ta ir sakau jei vertinam tai vertinkim vienodai abieju veiksmus :)

Tu ne, bet bambukų yra. O žiūrit dėladvantage perspektyvos, tai vaisiai maxo, ir ne pirmi per paskutinius kelius etapus ir visą sezoną.Tai privertino jau vienodai abu. Tai jei reikia vertinti viską visą sezoną vienodai, gal reikėtų ir taisykles vienodai traktuoti viso sezono metu kaip parašyta ir kaip buvo vertinamas SC praeitais metais Prancūzijoje berods.
Klepsidra
IP: b7dabf2 | 12/17 15:52 Atsakyti
evbi
12/17 15:24

Juokdary, o tu nepagalvoji, kad Hamis apskritai dėl titulo Abu Dabyje kovojo tik todėl, kad iki tol visą sezoną buvo labiau lucky nei Maxas, tik todėl, kad buvo nebaudžiamas teisėjų situacijose, kai Maxas buvo baudžiamas, tik todėl, kad paliko Maxą su 0 taškų Silverstoune, pats paimdamas 25. Čia ne Hamis buvo apvogtas, o Maxas tik dėl SC gale liko neapvogtas.

go on. pergale Belgijoje gerai atsventei?
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 12/17 15:27 Atsakyti
mariusis
12/17 15:21

O Dubajuje posūkyje kur liko space? Juk ten baudą Hamiltonas turėjo gauti pagal kai kuriuos ar ne taip speisininke 🙂

O as kazka sakau del abudabio kirtimo? Visa savaite del abudabio klausima keliau tik del advantage atidavimo, jei matei, kirtimui pretenziju jokiu. Ta ir sakau jei vertinam tai vertinkim vienodai abieju veiksmus :)
Omikrona
IP: 1048f65 | 12/17 15:27 Atsakyti
Redbull fanai bent pateisina savo lygi, Hamio fanatikai visai nuo realybes nutole gyvena kazkokiam isgalvotam alternatyviam pasaulyje, skusdamiesi kad FIA klaida ateme cempa, nors Hamis 3 grubias ir pradinokiskas klaidas padare, bei nepavaziavo per lietu. Skauda ta sirdele kad kazkoks pienius sugebejo suvaziuot visa sezona geriau nei 7 kart dievas kuris tik paskutines 4 lenktynes ir tesusieme kai mersai igavo 0.3s pranasuma
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas