„Formulėje-1“ nuo 2021 metų turi atsirasti nauji varikliai – techniškai kur kas paprastesni, labiau garsesni ir kas svarbiausia – kur kas labiau prieinamesni neturtingoms komandoms. Beje, „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas mano, kad ir dabartinės jėgainės nėra jau tokios brangios ir rekomenduoja komandoms, visų pirma „Red Bull“, užimti kur kas lankstesnę poziciją jėgainių kainos klausimu.
Toto Wolffas: „Kartu su FIA mes susitarėme dėl kainų varikliams sumažinimo iki tokio žemo lygio, kokio niekada nebuvo „Formulėje-1“. Šiuo metu mes bandome padaryti taip, kad jėgainės per metus kainuotų nuo 12 iki 14 mln. dolerių. Jei mes visa tai įgyvendinsime, tada aš nustosiu suprasti tuos, kad sako, kad varikliai yra per daug brangūs. Šiuo momentu stambiųjų komandų išlaidos jėgos agregatams sudaro apie 5 proc. jų biudžeto, o nedidelės komandos išleidžia nuo 8 iki 10 proc. biudžeto. Sutikite, tai yra priimtini skaičiai automobilių sporte.
Kai kurios komandos elgiasi oportunistiškai ir reikalauja tolesnio kainų varikliams mažinimo, nors pačios išleidžia po 200 mln. svarų važiuoklės sukūrimui bei jos modernizacijai. Aš manau, kad tai yra neteisinga. Ateityje motorų gamintojų išlaidos sumažės dėl to, kad varikliai taps kur kas paprastesni.
Mes jau įrodėme, kad svarstant reglamentą mes nesistengiame realizuoti priemonių, kurios gali padėti „Mercedes“. Mes buvome prieš dabartinį reglamentą važiuoklei, kadangi jautėme, kad tai gali labai brangiai kainuoti.
Aš žinau, kad dabartinės jėgainės turi savų trūkumų, bet mes galime jas padaryti mažiau sudėtingas, kartu išsaugojant energijos rekuperacijos sistemą.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |