T. Wolffas: jėgainės problemos nesusijusios su asmenybėmis (8)

T. Wolffas: jėgainės problemos nesusijusios su asmenybėmis
logo Spalio 25 d. 12:28, Mercedes F1

Ostine iš karto trys pilotai buvo priversti keisti „Mercedes“ jėgos agregatus. Naująsias jėgaines gavo gamyklinės komandos atstovas Valtteri Bottas, o taip pat - „Mercedes“ klientai: George'as Russellas iš „Williams“ bei Sebastianas Vettelis iš „Aston Martin“.

„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas dar Turkijoje kalbėjo, kad jėgainių problemų priežastis iki šiol nežinoma inžinieriams ir JAV jis patvirtino, kad konstruktoriai jau yra arti problemos sprendimo, tačiau iki galo visko dar neišsiaiškino.

Kartu T. Wolffas paneigė teiginį, kad jų variklių problemos gali būti susijusios su tuo, kad nuo 2020 metų „Mercedes“ variklių gamybos skyriui nevadovauja buvęs ekipos čempioniškų jėgos agregatų vyriausiasis konstruktorius Andy Cowellas.

„Esu 100 proc. pasitikintis komanda, kuri dabar dirba su mūsų jėgainėmis, - sakė T. Wolffas. - Motorai paprastai nesukuriami per vieną naktį. Tai užima daug laiko, galima pasirinkti teisingai ir neteisingai. Žinoma, Andy įdėjo milžinišką indėlį į mūsų variklius, bet ir kiti dirbo atiduodami visas jėgas. Taip pat nemanau, kad šios problemos yra dėl vieno žmogaus ir jų negalima sieti su Cowello išėjimu.

Patys matote, kad šiais metais mes susidūrėme su rimtomis jėgos agregato patikimumo problemomis. Mes jau sumontavome šeštą vidaus degimo variklį V. Botto mašinoje. Nors mes to tikrai nenorėjome daryti. Stengiamės įveikti sunkumus, bet iki šiol iki galo nežinome jų priežasčių. Bet jau priartėjome prie sprendimo. Suprantate, kad negalime nuolat keisti variklių. Mes privalome užtikrinti jų resursą – ne tik sau, bet ir mūsų klientams“.

Mercedes AMG Petronas F1 Team
Komanda: Mercedes AMG Petronas F1 Team 2021 sezono taškai: 546.5
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W12
Plačiau

Komentarai (8)
Grengas
IP: 720399b | 10/25 23:33 Atsakyti
Žinant, kai prastai Botas kopia rikiuote aukštyn, net ir 5 pozicijų bauda kainuoja, užtenka pažiūrėti į šį etapą: konstruktoriuose skirtumas buvo ar ne 36 taškai, kas atrodo tikrai solidu, bet vien per šį etapą Red Bulliai atkirpo 13 taškų. Meksikoje Red Bull, tikėtina, bus dar stipresni, tad ilgai su Botu eksperimentuoti nebeišeis.
YZF
IP: 20135ae | 10/25 20:32 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
10/25 20:22

Kažką tu čia labai gudriai sukomentavai. Skirtumas neleidžia gaudinėti po 5 pozicijas, taip kad daug neprieksperimentuosi net ir su Botu.

Skaityk kol suprasi. Siame etape botas gavo tik 5 vietu bauda.
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 10/25 20:22 Atsakyti
YZF
10/25 14:42

Jeigu abu Mersai paruks, tada tikrai jos nematys? Kita vertus 5poz bauda jiems nera baisu, zinant kad Perezas del pergales nekovoja

Kažką tu čia labai gudriai sukomentavai. Skirtumas neleidžia gaudinėti po 5 pozicijas, taip kad daug neprieksperimentuosi net ir su Botu.
Ndos
IP: c531e92 | 10/25 18:01 Atsakyti
F-1.lt ko trinat komentarus?
YZF
IP: 20135ae | 10/25 14:42 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
10/25 13:18

Atseit Konstruktorių taurė nesvarbi? Be Boto Mercedes jos nematys.

Jeigu abu Mersai paruks, tada tikrai jos nematys? Kita vertus 5poz bauda jiems nera baisu, zinant kad Perezas del pergales nekovoja
Žilvinas Vanagickas
IP: 196adfd | 10/25 13:18 Atsakyti
YZF
10/25 12:59

Galbut jie experimentuoja su VB motoru (o kam Bottas daugiau reikalingas?) ir jeigu reikia, keicia jam variklius. Hamiltono neliecia, nebent priversti ka nors pakeisti

Atseit Konstruktorių taurė nesvarbi? Be Boto Mercedes jos nematys.
YZF
IP: 20135ae | 10/25 12:59 Atsakyti
Galbut jie experimentuoja su VB motoru (o kam Bottas daugiau reikalingas?) ir jeigu reikia, keicia jam variklius. Hamiltono neliecia, nebent priversti ka nors pakeisti
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas