Ostine iš karto trys pilotai buvo priversti keisti „Mercedes“ jėgos agregatus. Naująsias jėgaines gavo gamyklinės komandos atstovas Valtteri Bottas, o taip pat - „Mercedes“ klientai: George'as Russellas iš „Williams“ bei Sebastianas Vettelis iš „Aston Martin“.
„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas dar Turkijoje kalbėjo, kad jėgainių problemų priežastis iki šiol nežinoma inžinieriams ir JAV jis patvirtino, kad konstruktoriai jau yra arti problemos sprendimo, tačiau iki galo visko dar neišsiaiškino.
Kartu T. Wolffas paneigė teiginį, kad jų variklių problemos gali būti susijusios su tuo, kad nuo 2020 metų „Mercedes“ variklių gamybos skyriui nevadovauja buvęs ekipos čempioniškų jėgos agregatų vyriausiasis konstruktorius Andy Cowellas.
„Esu 100 proc. pasitikintis komanda, kuri dabar dirba su mūsų jėgainėmis, - sakė T. Wolffas. - Motorai paprastai nesukuriami per vieną naktį. Tai užima daug laiko, galima pasirinkti teisingai ir neteisingai. Žinoma, Andy įdėjo milžinišką indėlį į mūsų variklius, bet ir kiti dirbo atiduodami visas jėgas. Taip pat nemanau, kad šios problemos yra dėl vieno žmogaus ir jų negalima sieti su Cowello išėjimu.
Patys matote, kad šiais metais mes susidūrėme su rimtomis jėgos agregato patikimumo problemomis. Mes jau sumontavome šeštą vidaus degimo variklį V. Botto mašinoje. Nors mes to tikrai nenorėjome daryti. Stengiamės įveikti sunkumus, bet iki šiol iki galo nežinome jų priežasčių. Bet jau priartėjome prie sprendimo. Suprantate, kad negalime nuolat keisti variklių. Mes privalome užtikrinti jų resursą – ne tik sau, bet ir mūsų klientams“.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |