T. Wolffas: klausimas tas, ar aš apskritai pasiliksiu „Formulėje-1“ (21)

T. Wolffas: klausimas tas, ar aš apskritai pasiliksiu „Formulėje-1“
logo 2019 Gruodžio 18 d. 12:24, Daimler

Lewiso Hamiltono kontraktas su „Mercedes“ baigsis 2020 metų pabaigoje. Britų lenktynininkas yra ne kartą pabrėžęs, kad priimdamas sprendimą dėl sutarties pratęsimo, jis būtinai atsižvelgs į Toto Wolffo ateities planus, kurio sutartis su vokiečių koncernu taip pat baigiasi 2020 metų pabaigoje.

Austrų televizijos kanalo ORF eteryje T. Wolffas atsakė į klausimą apie savo planus 2021 metais: „Nepamirškite, kad 2013 metais mes su Niki Lauda tapome ne tik komandos bendradarbiais, bet ir ekipos bendrasavininkiais. Todėl klausimas yra ne tas, ar aš pasiliksiu „Mercedes“ komandoje, ar pereisiu į kitą ekipą, o tame, ar aš apskritai pasiliksiu „Formulėje-1“.

Man patinka mano darbas ir aš tai laikau svarbiausiu. Žinoma, be Niki nėra taip linksma. Antra vertus, darbas mane tik motyvuoja. Malonu, jog koncerno direktorių taryba palaiko mane ir mes turime surinkę puikią specialistų kompaniją Anglijoje. Iki to laiko, kol aš galėsiu įdėti savo indėlį į mūsų sėkmę, aš tikiuosi tai daryti.

Kaip verslininkas aš žiūriu į perspektyvą. Ar manau, kad „Formulė-1“ priėmė teisingą vystymosi kursą? Taip. Ar mūsų tikslai su „Daimler“ yra bendri? Taip pat taip. „Daimler“ kuria serijines ir lenktynines mašinas, tai pagrindinis mūsų verslas, todėl mes norime ir toliau dirbti kartu“.

T. Wolffas taip pat pakomentavo gandus apie tai, kad jis gali pakeisti Chase‘ą Carey „Formulės-1“ vykdomojo direktoriaus poste: „Mane tenkina iššūkis, kurį kas dvi savaites duoda chronometras ir sekundės. „Formulė-1“ yra labai sudėtingas verslas. Kontraktai su rėmėjais, autodromais, televizijomis. Ne, man labiau patinka vadovauti komandai“.

Nuo šio sezono „Mercedes“ komanda lenktyniauja ir „Formulėje-E“, bet Toto mano, jog elektromobilių pirmenybės nepasieks tokio pat populiarumo kaip ir „Formulė-1“: „Formulė-1“ turi 70 metų istoriją ir du milijardus sirgalių, kai tuo tarpu „Formulė-E“ yra tik maža dalis tos auditorijos.

Aš vertinu „Formulę-E“ kaip startuolį, į kurį verta buvo atkreipti dėmesį tada, kai jis tik pasirodė. Tie, kas buvo startuoliais prieš 10 metų, šiandien gali būti rinkos lyderiais. „Formulė-E“ dar išsikovos savo vietą po saule, bet ji nebus tokia didelė kaip F-1. Lenktynės vyksta miestų centruose ir man tai – daugiau pramoga nei sportas“.

Komentarai (21)


Tech
| 2019 Gruodžio 20 d. 10:30
Life
| 2019 Gruodžio 20 d. 10:15

Labai sunku įsivaizduoti F-1 be gamintoju, vien tik su visokiomis komandomis kaip Red Bull, populiarumas stipriai kristų, net dabar stipriai krenta.

ne ta turejau omeny. sakykim iseis Mercedes kaip komanda, bet liks kaip tiekejas. Iseis Renault (sakykim) ateis gal koks audi ar Bmw.
Life
| 2019 Gruodžio 20 d. 10:15
Tech
| 2019 Gruodžio 20 d. 09:50

F1 kaip buvo taip ir bus, pasitrauks gamintojai, ateis kiti. zinai, FE turi dalyvauti daug gamintoju, gi dabar ant bangos Elektra, kaip cia nedalyvausi :) cia panasiai kaip kitu pakraipu ar kitos spalvos asmeni negali ignoruot :))

Labai sunku įsivaizduoti F-1 be gamintoju, vien tik su visokiomis komandomis kaip Red Bull, populiarumas stipriai kristų, net dabar stipriai krenta.
Tech
| 2019 Gruodžio 20 d. 09:50
Life
| 2019 Gruodžio 20 d. 09:31

Bet žiūrimumas kažkodėl nemažas, krūva gamintojų dalyvauja, o iš F-1 ir tie likę planuoja pasitraukti, tai ateitis kaip ir aišku kur, tikrai ne bezdaluose. :)

F1 kaip buvo taip ir bus, pasitrauks gamintojai, ateis kiti. zinai, FE turi dalyvauti daug gamintoju, gi dabar ant bangos Elektra, kaip cia nedalyvausi :) cia panasiai kaip kitu pakraipu ar kitos spalvos asmeni negali ignoruot :))
Life
| 2019 Gruodžio 20 d. 09:31
Tech
| 2019 Gruodžio 20 d. 09:29

kas liecia FE,tai cia turbut labiausiai Europieciams idomi . trasos lievos, pilotu paketas, - isspirtu is F1, kuriu geriausias yra JE Vergne. imkim F3, F2, - ateities pilotai. o FE - praeities, su elektrinem masinytem belieka vazinetis ... :))

Bet žiūrimumas kažkodėl nemažas, krūva gamintojų dalyvauja, o iš F-1 ir tie likę planuoja pasitraukti, tai ateitis kaip ir aišku kur, tikrai ne bezdaluose. :)
Tech
| 2019 Gruodžio 20 d. 09:29
Life
| 2019 Gruodžio 20 d. 08:48

Na JAV tokių daugiau ir nei svajojančių vairuoti fordą ar cadilaką ir jie uždirba daugiau nei alų geriantys pensininkai. :)

kas liecia FE,tai cia turbut labiausiai Europieciams idomi . trasos lievos, pilotu paketas, - isspirtu is F1, kuriu geriausias yra JE Vergne. imkim F3, F2, - ateities pilotai. o FE - praeities, su elektrinem masinytem belieka vazinetis ... :))
Life
| 2019 Gruodžio 20 d. 08:48
Tech
| 2019 Gruodžio 19 d. 00:18

FE yra idomi veganams, svajojantiems vairuoti tesla :))

Na JAV tokių daugiau ir nei svajojančių vairuoti fordą ar cadilaką ir jie uždirba daugiau nei alų geriantys pensininkai. :)
Tech
| 2019 Gruodžio 19 d. 00:18
Fekkalli
| 2019 Gruodžio 18 d. 13:05

Pagaliau kazkas realiai pakomentavo FE situacija. O tai jau uzkniso juodai vavorykstemis vemiantys oportunistai

FE yra idomi veganams, svajojantiems vairuoti tesla :))
Fekkalli
| 2019 Gruodžio 18 d. 20:57
Life
| 2019 Gruodžio 18 d. 16:00

Įdomu, todėl jei nusišneka - atleidžia, kaip buvo su BMW vadovu, tas pat gali laukti ir Wolfo. :)

Sunku pakomentuot kai neaisku koki fake ganda pasigaves esi.
Life
| 2019 Gruodžio 18 d. 16:00
Black_Death
| 2019 Gruodžio 18 d. 15:17

Ar akcininkams rupi vadovu nuomone? :)

Įdomu, todėl jei nusišneka - atleidžia, kaip buvo su BMW vadovu, tas pat gali laukti ir Wolfo. :)
kart
| 2019 Gruodžio 18 d. 15:54
Visi supranta, kad FE yra trash lenktynės, bet visi šypsosi ir giria, nes ten vaikšto dideli pinigai, kadangi yra interesas.
×

F-1.lt pulsas