T. Wolffas: mes nugalėjome svyravimą, laikas vytis varžovus (6)

T. Wolffas: mes nugalėjome svyravimą, laikas vytis varžovus
logo Gegužės 22 d. 13:15, Daimler AG

Per kvalifikaciją Barselonoje „Mercedes“ pilotai buvo treti pagal greitį – varžovai iš „Ferrari“ ir„Red Bull“ vėl buvo priekyje. Tačiau kur kas rimtesnis lyginant su ankstesniais etapais rezultatas pasaulio čempionų komandoje įgavo visai kitokį įvertinimą.

Visa esmė tame, kad po daugelio savaičių įtempto darbo „Mercedes“ pavyko susitvarkyti su pagrindine W13 bolido problema – svyravimu tiesiosiose važiuojant dideliu greičiu, kuris privertė inžinierius didinti klirensą, tuo pačiu prarandant dalį prispaudžiamosios jėgos.

„Mes žengėme rimtą žingsnį į priekį, - „Sky Sport“ eteryje kalbėjo „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas. - Taip, reikia išlikti realistais. Bet tai, kas mums pavyko šiandien, viršija visus mūsų lūkesčius“.

Į tiesų klausimą, ar komandai pavyko nugalėti mašinos svyravimą ir ar nesugrįš jis vėliau, austras atsakė: „ Mes su tuo viską išsiaiškinome“.

Kartu, pasak T. Wolffo, lenktynėse W13 turi važiuoti dar geriau nei kvalifikaciniu tempu.

„Esu įsitikinęs, jog mūsų automobilis labiau tinka lenktynėms nei kvalifikacijai, - sakė T. Wolffas. - Šiandien pamatysime, kaip atrodo varžovai. Manau, kad „Red Bull“ tradiciškai stipresni lenktynėse, o štai „Ferrari“ - ne ypatingai. Bet tai yra tik teorijos“.

„Mercedes“ vadovas pažymėjo, kad išsprendusi pagrindinę užduotį, komanda pasirengusi atskleisti visą bolido potencialą, ko anksčiau buvo neįmanoma padaryti.

„Dabar mes supratome, kaip galima važiuoti greičiau, - sakė jis. - Ir žingsnis po žingsnio judėsime ta kryptimi. Likusios komandos jau seniai galėjo dirbti su savų mašinų tiksliu reguliavimu, o mes tarsi buvome paėmę pauzę, norėdami nugalėti svyravimą.

Dabar mes pereiname į atnaujinimų fazę, taip pat nagrinėsime darbą su padangomis. Žodžiu, pradėsime vytis varžovus“.

Wolffas buvo paklaustas, ar komanda nežada numoti ranka į šį sezoną ir pagrindines pajėgas jau netrukus skirti pasiruošimui 2023 metams.

„Geras klausimas, - kalbėjo T. Wolffas. - Bet esmė tame, kad taisyklės kitiems metams nesikeis. Todėl šiame etape reikia užduoti sau klausimą: „kas yra naudinga bolidui, o kas – ne. Ir ko mes nesuprantame iki galo?

Norint priimti sprendimus kitiems metams, reikia tiksliai žinoti, ko mes šiuo metu nesuprantame iki galo. Mes kol kas to tik siekiame“.

Ketvirtoji George'o Russello vieta kvalifikacijoje yra pati geriausia komandai šiame sezone. Iki tol „Mercedes“ Barselonoje laimėdavo kvalifikacijas devynis metus paeiliui.

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2022 sezono taškai: 188
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau

Komentarai (6)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
bmw
IP: ced2f1c | 05/22 14:21 Atsakyti
Vistiek trečia geriausia komanda.
YZF
IP: 20135ae | 05/22 14:09 Atsakyti
Nu dabar laikyks. Jau kai des, tai des
na
IP: 809213b | 05/22 13:45 Atsakyti
baltija
05/22 13:35

Pagaliau sezonas malonus akiai.

Dabar visas pasaulis laukia kol Seras aplenks Rusella asmeninėję įskaitoje.

Kaip viskas baigsis pamatysim paskutiniame Abu Dabio GP :)

Arba anksciau :)
rasytojelis
IP: 85f0e13 | 05/22 13:38 Atsakyti
JOX
05/22 13:26

Na dėl sviravimu tai abejoju ar pavyko visai isspresti
Pažiūrėsime sekančiose lenktynėse :)

Hamis sakė, kad neišsprendė, Toto sako, kad išsprendė, bet panašu, kad išsprendė, nes bolidas max buvo sužemintas ir jokio bouncinimo. Aišku bus trasų, kur vistiek jis pasvyruos kažkiek.
baltija
IP: cab2010 | 05/22 13:35 Atsakyti
Pagaliau sezonas malonus akiai.

Dabar visas pasaulis laukia kol Seras aplenks Rusella asmeninėję įskaitoje.

Kaip viskas baigsis pamatysim paskutiniame Abu Dabio GP :)
JOX
IP: 0067796 | 05/22 13:26 Atsakyti
Na dėl sviravimu tai abejoju ar pavyko visai isspresti
Pažiūrėsime sekančiose lenktynėse :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas