Jėgainių patikimumo problemos, su kuriomis antroje šių metų sezono dalyje susidūrė „Mercedes“, iš dalies yra išprovokuota aštrios priešpriešos su „Ferrari“ komanda 2019 metais. Tokią mintį bendraudamas su žurnalistais išsakė pasaulio čempionų komandos vadovas Toto Wolffas.
Priminsime, kad visi keturi pilotai, lenktyniaujantys dvejose „top“ komandose, atliko neplaninius jėgos agregatų keitimus. Jei „Red Bull“ sportininkai apsiribojo dviem tokiais pakeitimais, tai penktadienį sumontuotas naujas variklis Lewiso Hamiltono bolide jau yra penktas.
„Manau, kad esmė yra tame, kaip aktyviai mes tobulinome motorą 2019 metais. Tai leido mums sukurti labai gerą variklį 2020 m. sezonui, bet kažkuria prasme mes priėjome labai arti ribos, - sakė T. Wolffas Brazilijoje. - Jei jūs nuolatos ieškote galios rezervų, patikimumas gali nukentėti. Būtent taip ir atsitiko“.
Šis „Mercedes“ vadovo pasisakymas turi tam tikrą kontekstą. Priminsime, kad 2019 m. „Formulės-1“ serviso zonoje daugelis ekspertų buvo įsitikinę, kad „Ferrari“ surado būdą kaip apeiti ribojimus degalų sunaudojimui ir būtent dėl to gavo nemažą variklio galios pranašumą lyginant su konkurentais. Tų metų antroje pusėje „Ferrari“ sudarė kažkokią sutartį su FIA, kurios detalės iki šiol nėra aiškios publikai. Spėjama, kad „Ferrari“ pasidalino su federacija informacija apie jų naudotus neteisėtus galios didinimo metodus ir atsisakė tokius būdus naudoti ateityje. Dėl to FIA neperžiūrėjo jau įvykusių lenktynių rezultatų ir neanuliavo „Ferrari“ uždirbtų taškų.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 151 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |