T. Wolffas: naujas dugnas – preliudija kuriant W15 bolidą (1)

T. Wolffas: naujas dugnas – preliudija kuriant W15 bolidą
logo 2023 Spalio 17 d. 18:53, Daimler AG

„Mercedes“ komanda intensyviai ruošiasi JAV GP etapui, visų pirma kreipdami dėmesį į tokią Ostino trasos ypatybę kaip nelygi kelio danga, tai aiškinama grunto smigimu. Beje, šie kauburiai kiekvienais metais keičiasi ir atsiranda vis naujose vietose. Ir nors COTA trasos šeimininkai stengiasi juos kaip nors išlyginti, komandoms ir pilotams lieka daug klausimų dėl Ostino trasos asfalto kokybės.

Eismas šioje trasoje vyksta prieš laikrodžio rodyklę, COTA trasa reikalauja bolidus reguliuoti vidutinei ar aukštai prispaudžiamajai jėgai ir čia gana efektyviai veikia DRS. Dar viena amerikiečių trasos ypatybių – reikalavimas daug kartų perjunginėti pavaras – kiekviename rate sportininkai tai daro maždaug 70 kartų. Tai trečiasis toks rodiklis po Bahreino ir Baku.

Be to, šiais metais COTA trasoje vyks ir sprinto lenktynės.

„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas: „Sezonas artėja į pabaigą, mūsų laukia kelios labai turiningos savaitės, kurios prasidės sutrejintais etapais JAV, Meksikoje ir Brazilijoje.

Praėjęs etapas Katare mums buvo prarastų galimybių lenktynėmis. Niekada nesinori, kad du jūsų bolidai susidurtų trasoje. Nuvilia tai, kad mes praradome daug taškų, nes bolidas galėjo rodyti gana gerą tempą.

Bet vilčių teikia tai, kad komanda ir lenktynininkai teisingai sureagavo į Kataro įvykius. Lewisas Hamiltonas ir George'as Russellas supranta, kad komandos interesai yra aukščiau visko ir ekipos interesų negalima ignoruoti. Esu įsitikinęs, kad mes išmokome pamokas ir koncentruojamės ruošdamiesi JAV GP etapui, todėl reikia pasirodyti kuo geriau.

Lenktynių savaitgaliai Ostine visada būna turiningi, autodrome nuolat puiki atmosfera. Tarp šiuolaikinių trasų COTA yra laikoma viena sudėtingiausių ir sportininkams ji patinka.

Ostine W14 turės naują modernizuotą dugną, tai bus paskutinė reikšminga naujiena šiais metais. Komanda tikisi, kad tai kažkiek padidins mašinos greitį, bet svarbiau yra kitkas: tai svarbus etapas rengiantis konstruoti kitų metų W15 bolidą.

Kova dėl antros vietos Konstruktorių taurėje aštrėja, paskutiniu metu ji tapo labai įtempta. Bet mes įtemptai dirbame ir žadame uždirbti daug taškų, kad išsaugotumėm antrą poziciją komandinėje įskaitoje“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Slipstream
IP: 749ae41 | 10/18 18:22 Atsakyti
Ar pagal pavaru perjunginejimo kieki kartais ne Monakas pirmauja?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Kęstutis Šimkus 263
2. mantioras 250
3. skripas 249
4. Giriby 243
5. bbd-336 237