T. Wolffas: nesunku nustatyti, kuri komanda išleidžia daugiau pinigų

T. Wolffas: nesunku nustatyti, kuri komanda išleidžia daugiau pinigų
logo 2022 Spalio 03 d. 13:43, Jiri Krenek for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd.

Mercedes“ vadovo Toto Wolffo teigimu, nėra sunku nustatyti, kuri iš stipriausių čempionato ekipų išleidžia daugiau pinigų nei kitos dalyvės.

Praėjusią savaitę užsienio žiniasklaidoje pasirodė informacija, kurioje teigiama, kad praėjusiais metais dvi komandos viršijo leistiną biudžeto lubų ribą. Teigiama, kad tos dvi ekipos, tai „Red Bull“ ir „Aston Martin“. Bet abiejų komandų vadovai neigia, jog buvo nusižengta taisyklėms.

„Yra toks procesas. Trečiadienį bus išduodami arba neišduodami atitikties sertifikatai, o jei kas nors jų nesilaikys, bus vykdomas atitinkamas procesas. Aš esu 100 proc. įsitikinęs, kad FIA pasielgs teisingai. Taigi, visa kita iki tol yra tik gandai. Mums svarbu, kad būtų laikomasi išlaidų ribos. Tai kertinis naujųjų taisyklių punktas ir aš labai tikiuosi, kad visos komandos tai padarė“, - sakė T. Wolffas.

Christianas Horneris yra labai nepatenkintas, jog tarp galimų taisyklių pažeidėjų yra minimas būtent jo vadovaujamos ekipos vardas. Tuo tarpu T. Wolffas teigia, kad nėra labai sunku sužinoti, kuri komanda čempionate išleidžia daugiau pinigų nei varžovės.

„Mes atidžiai stebime kokias naujas detales stipriausios komandos atsiveža į kiekvienas lenktynes. Matome, kad dvi stiprios komandos išleidžia panašią pinigų sumą, bet viena iš top komandų išleidžia daug daugiau pinigų savo automobilio atnaujinimams.“

„Taigi, mes tiksliai žinome, kad savo dalims per metus išleidžiame tris su puse milijono. Nesunku pastebėti, kokią įtaką rezultatams turi papildomai išleisti 500 tūkst. Skirtumas didžiulis.“

T. Wolffas pridūrė, kad būtent dėl biudžeto lubų „Mercedes“ šiemet turėjo atsisakyti tam tikrų atnaujinimų.

„Negaminome lengvesnių automobilio detalių, kad sumažintume dviženklį antsvorį, nes paprasčiausiai neturėjome tam pinigų. Turėsime tai padaryti ruošdami kitų metų automobilį. Negalime homologuoti lengvos važiuoklės ir jos naudoti lenktynėse, nes taip dviem milijonais viršytume biudžeto lubų ribą. Taigi, matote, kad kiekviena išleista didesnė suma turi įtakos pajėgumui trasoje.“

T. Wolffas pabrėžė, kad net ir „nedidelis“ pažeidimas, kuris taisyklėse apibrėžiamas kaip iki 5 proc. viršijantis praėjusių metų 145 mln. dolerių ribą, gali siekti kelis milijonus dolerių ir suteikti didelį pranašumą.

„Ar tai vadinamasis „nedidelis“ pažeidimas? Manau, kad šis žodis tikriausiai nėra teisingas, nes jei išleidi penkiais milijonais daugiau ir vis dar esi laikomas padaręs „nedidelį pažeidimą“, tai vis tiek turi didelę įtaką rezultatams čempionate.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794