T. Wolffas: neteisinga kritika L.Hamiltoną pavertė stipresniu (22)

T. Wolffas: neteisinga kritika L.Hamiltoną pavertė stipresniu
logo 2017 Liepos 17 d. 10:00, Daimler

„Mercedes“ ekipos bosas Toto Wolffas atskleidė, kad nebuvo patenkintas kritika adresuojama Lewisui Hamiltonui.

T.Wolffas yra įsitikinęs, jog ta kritika buvo neteisinga ir nelogiška.

„Aš turiu nuojautą dėl teisingumo ir neteisingumo. Negaliu suvokti, kodėl kas nors norėtų drabstyti purvais herojų, prieš jo namų lenktynes su nesąmonėmis, kurios net nėra teisybė“, – kalbėjo T. Wolffas.

„Žiniasklaida jį atakavo be jokios priežasties ir tai paaiškina, kodėl jis tapo daug stipresnis“, – pridėjo „Mercedes“ bosas.

L.Hamiltonas nepaisant kritikos strėlių, surado geriausią būdą, kaip tai užtildyti. Ir tai yra iškovota pergalė Britanijos GP. Po jos birtas atsilieka vos vienu tašku nuo čempionato lyderio Sebastiano Vettelio.

Komentarai (22)


LiesaVarškė
| 2017 Liepos 18 d. 14:32
D.H.
| 2017 Liepos 17 d. 15:51

Nu va ir issidavei, esi vietinis, eilinis Vetelio fanas :D

Neatspėjai. Tiesiog keista, kai iš lenktyninės situacijos išpūtė tokį burbulą ir žmogus parodęs jausmus buvo plakamas ir vos nesudegintas ant laužo. Ir tuo pat metu, kita puse nebaudžiama daro ką tik užsimano.
loo> alyvos deginimas yra mersų išradimas, ir ją degina bent jau visos top3 komandos. O štai pakabą efektyviai šiuo metu sušildo tik mersai. Bet jei kitos komandos nesiskundžia, matomai irgi bando panašius triukus, tik jiems prasčiau sekasi.
Bet kuriuo atveju, šių metų sezonas nors ir įdomus stebėti, bet per daug purvinų žaidimų.
EH
| 2017 Liepos 18 d. 09:45
kimmi
| 2017 Liepos 17 d. 10:07

užtildė su geriausiu bolidu, wow. koks šaunuolis

O tu pats atsisesk i ta greiciausia bolida ir laimek.
Pirmiausiai niekas tau prie jo net prisiartinti neleis, jei ivyktu stebuklas ir leistu, nezinotum kaip ilipti, jei ivyktu antras stebuklas ir isodintu, nemoketum net is vietos pajudeti, jei ivyktu trecias stebuklas ir kas nors pastumtu, per kiek laiko viena rata apvaziuotum?
LewisDNF
| 2017 Liepos 18 d. 02:15
Fekkali
| 2017 Liepos 17 d. 21:38

kurios cia yra ferariu trasos? cia normalus klausimas

Butent, noriu paklaust? Kur tos ferrari traso? Vengrija kur hamis greitas kaip kanadoj ar Spa ir Monza - variklines?
LewisDNF
| 2017 Liepos 18 d. 02:14
deivec
| 2017 Liepos 17 d. 22:07

jau zurnalistai tai buvo visai nukvake...per press klausineja vienas po kito hamio apie ta pati londono rengini...kaip kokie pingvinai...durneja zurnalistika tempais nemazais...
o siaip tai HAM cia buvo labai svarbios psichologines varzybos...namu GP jis nenumaldomai norejo laimeti...jeigu kam smegenu truksta sugalvoti kodel..tai cia jau ne kiti kalti kad pilkos mases truksta...

Kas ten nutiko su tuo renginiu jei gali papasakok :)))
deivec
| 2017 Liepos 17 d. 22:07
jau zurnalistai tai buvo visai nukvake...per press klausineja vienas po kito hamio apie ta pati londono rengini...kaip kokie pingvinai...durneja zurnalistika tempais nemazais...
o siaip tai HAM cia buvo labai svarbios psichologines varzybos...namu GP jis nenumaldomai norejo laimeti...jeigu kam smegenu truksta sugalvoti kodel..tai cia jau ne kiti kalti kad pilkos mases truksta...
Fekkali
| 2017 Liepos 17 d. 21:38
kurios cia yra ferariu trasos? cia normalus klausimas
loo
| 2017 Liepos 17 d. 17:14
LiesaVarškė
| 2017 Liepos 17 d. 12:37

Tiek visi Hamiltoną pradėjo girti, kad turbūt jau ruošiamasi jį kanonizuoti?
O kas dėl bolido, tai berods vietiniai komentatoriai dar nežino iš kur tas stebuklingas mersų pranašumas. Tai ilga istorija trumpai: mersai naudoja hidraulinę pakabą, kuriai sušilus pasikeičia automobilio aukštis ir dėl to visiškai kitoks darbas su padangomis, kitaip įveikiami posūkiai ir t.t. ir pan. Vienintelė problema, kaip sušildyti tą pakabą, kad jos charakteristikos pasikeistu. Ir mersų sprendimas buvo, kad perstumti greičių dėžę arčiau pakabos, o apšilimo rate vairuotojai drožia pavaras, kai vietiniai komentatoriai vienas kitą. Ko pasekoje tepalas dėžėje užkaista ir sušildo hidraulinę pakabą ir jau pirmo rato metu mersai turi, kad ir nelegalaus aukščio, bet kur kas pranašesnį bolidą nei konkurentai.
Vienintelis šio išradimo trūkumas, tai, kad dažnai tenka keisti greičių dėžes. Bet kaip matome, ta nelegali pakaba turi tokį pranašumą, kad 5 pozicijų bauda visiškai nieko nereiškia, palyginus su gaunama nauda.
Tai dabar neaišku ar likusios komandos perims mersų taktiką, ar bandys juos nuskandinti. Pagal Toto toną paskutiniu metu atrodo, kad jis supranta, kad nebeturi ką prarasti ir taškosi pareiškimais į kairę ir į dešinę, nes artimiausiu laikų arba dribs į purvą kaip Briatorė, arba taps nebaudžiamu karaliumi kaip nesakysiu kas.

Labiau tikėtina, kad didesnę įtaką padarė tai, jog ferrariai degino alyvą sezono pradžioj, todėl ir buvo apylygės jėgos. Po to, kai šitie dalykai išlindo į viršų ir juos pradėjo reguliuot, mersai stebuklingai susigrąžino pranašumą. Trumpai tariant, visi bando apeit taisykles, ir kol nepasiskundžia kažkas, tol tai niekam neįdomu. Apie nelegalią pakabą skundų kol kas neteko girdėt.
puskins
| 2017 Liepos 17 d. 16:12
Nezinau camicasee tu bent kazkiek formule ziuri ar ne? Taip sezono pradzioj feraris gal net geresni bolida turejo bet kaip jau iprasta feraris tobulina bolida eile metu lb letai ir be efekto. Bet butent siuo metu mersai turi 0'5 sek persvara kartais nett iki 1s bet esme tame kad mersai perprato padangas kas sezono pradzioj buvo mersu acilo kulnas. Dabar jie su padangom dirba taip pat gerai o su tarkim geltonom jie skrenda tiesiog kas ferari neiseina.
D.H.
| 2017 Liepos 17 d. 15:51
LiesaVarškė
| 2017 Liepos 17 d. 15:18

Tai yra legalu tik dėl dabartinės valdžios, kai Vetelis apkaltinamas blogu pavyzdžiu jaunimui savo netinkamu vairavimu, bet jeigu didžiulė korporacija apeidinėja taisykles, tai jokio blogo pavyzdžio neorodomas ir viskas čia gerai. Nu ok. Bet tada nesipurslokit išvadintas vietiniu komentatoriumi.

Nu va ir issidavei, esi vietinis, eilinis Vetelio fanas :D
Williams fanas
| 2017 Liepos 17 d. 15:47
SatanKlaus>> tuo metu jau viskas buvo aišku.tai kam štampuot LH ratus po 0,5-0,7S greičiau ?