„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas neslepia nusivylimo varžovų viešais pasisakymais, kuriuos jis pavadino apgailėtinais ir nenuoširdžiais.
Po FIA įsikišimo sprendžiant lenktynininkų išsakytas saugumo problemas, „Mercedes“ atsidūrė diskusijų centre.
Į Kanadą „Mercedes“ atsivežė modifikuotą bolido dugną. Varžovams kilo įtarimų, kad komanda buvo iš anksto informuota apie pakeitimus, jog galėtų laiku pasiruošti pakeitimams. „Mercedes“ tvirtino, kad taip nebuvo.
Vėliau imta kalbėti, kad „Mercedes“ atliktos modifikacijos neatitinka taisyklių, nes FIA nepakeitė reglamento, todėl galėjo būti pateiktas protestas. „Mercedes“ atliko tam tikras modifikacijas, bet teigė, kad pajėgumui tai įtakos neturėjo.
T. Wolffas mano, kad komandų vadovai liepia savo sportininkams menkinti daug aptarinėjamą bolidų šokinėjimų problemą, kad neskatintų FIA dar greičiau imtis veiksmų.
Kalbama, kad „Mercedes“ ir jos varžovų nesutarimai išsiplėtė šeštadienio rytiniame komandų vadovų susitikime, kai T. Wolffas išreiškė savo pyktį dėl varžovų politinių žaidimų. Anot įvairių šaltinių, austras išreiškė nusivylimą, kad kiti bando įgyti konkurencinį ir politinį pranašumą.
„Tai sportas, kuriame stengiesi išlaikyti arba įgyti konkurencinį pranašumą. Bet akivaizdu, kad buvo peržengtos ribos“, - kalbėjo T. Wolffas.
„Visi sportininkai, mažiausiai po vieną iš kiekvienos komandos, sakė, kad jie jautė skausmą Baku trasoje vykusių lenktynių metu. Komandų vadovai bando manipuliuoti situacija tam, kad išlaikytų turimą pranašumą. O kai FIA bando rasti greitą sprendimą, jie užsiima politiniais žaidimais tam, kad jų bolidai atsidurtų geresnėse pozicijose. Tai nenuoširdu. Būtent taip ir pasakiau.“
„Kalbu ne vien tik apie „Mercedes“ lenktynininkus. Visi automobiliai Baku trasoje nuo to kentėjo jei ne taip pat, tai panašiai. Ta problema niekur nedingo, ją galima pastebėti ir čia. Bolidų pakaba yra per kieta. Kalbame apie ilgalaikes pasekmes, kurių tinkamai negalime įvertinti. Kalbame apie saugumo problemą. Bet kai kažkas bando tuo manipuliuoti, šnabždėti savo sportininkams, kad jie kalbėtų kitaip, tai tiesiog apgailėtina.“
T. Wolffo teigimu, klaidinga galvoti, kad dėl bolido šokinėjimo problemos skundžiasi tik „Mercedes“ sportininkai.
„Žinoma, kad atsiras žmonių, kurie abejos mano pozicijos sąžiningumu. Štai kodėl aš sakau, kad tai nėra vien tik mūsų problema. Perezas sakė, kad pasiekus didelį greitį ir pasireiškus tai problemai suprastėja matomumas. Tada galima pasiklausyti ką sakė Sainzas, ką sakė Danielis, ką sakė Estebanas, Magnussenas ir abu mūsų pilotai.“
„Tai nėra vienos komandos problema. Tai naujų bolidų, sukuriančių „žemės efektą“, problema. Ir mes ją turime spręsti kol nesusidūrėme su rimtesnėmis problemomis. Nepakanka pakelti bolidų aukščiau nuo žemės, nes tai padarius bolidų pakaba netaps minkštesnė.“
Tu kaip tie zasiukai GWB, kur po prasto vieno sezono, nuraso desimtmecio dominavima. O gal ir esi is tos kompanijos? Nueik paverk i kampa, sako po kurio laiko praeina ir paskui i ketvirta kelini susirinksi save ir grisi pagerbt kapitona.
Horneris yra senas intrigantas, prigėres savo limonado myžčioja pastoviai. Dar reikia priminti, kaip verkė, kas mersui neleistų variklio tobulinti, nes patys nk nesugebėjo padaryti. Nesimetyk savo šūdais į kitus.
Jau kam kam, bet ne Toto kalbeti apie veidmaniskuma. Didesnio apsimetelio ir intriganto nebuvo, ir, galbut, nebus
Tu kaip tie zasiukai GWB, kur po prasto vieno sezono, nuraso desimtmecio dominavima. O gal ir esi is tos kompanijos? Nueik paverk i kampa, sako po kurio laiko praeina ir paskui i ketvirta kelini susirinksi save ir grisi pagerbt kapitona.
Agonija tesiasi. Grazu ziureti.
Sukūrė bolidą, kuris susidūrė su problemomis, kurios ištiko ir kitas (ne visas) komandas. Bandė taisyt klaidas, užtruko ilgiau, nei varžovai. Vėl susidūrė su tom pačiom problemom, nes ne iki galo išsprendė problemas. Leido savo pilotams važiuot su bolidu, kuris patiems pilotams nėra saugus. Nesugebėjo prisiimti atsakomybės už a) prasto bolido 2022-iems pagaminimą, b) prastą problemų sprendimą, c) leidimą pilotams vairuoti nesaugų bolidą. Kažkas iš viršaus turi priversti Torgerį prisiimti atsakomybę, arba pasikviesti ant kilimėlio pokalbiui. Jei pokalbis nevaisingas - duoti pasirašyti popierius ir nutraukti bendradarbiavimą.
Nesolidu sukūrus prastą bolidą ir žinant kaip problemą spręsti atsisakyti ją spręsti aukojant greitį. Jei tokį kelią renkiesi, tai ne kitos komandos kaltos, kad jos paaukojo greitį ir problemą išsprendė. Patys kalti, ne kažkas kitas.