Taktinės gudrybės: Dakaro veteranai prieš finišą stovinėjo dėl palankesnės starto pozicijos (67)

Taktinės gudrybės: Dakaro veteranai prieš finišą stovinėjo dėl palankesnės starto pozicijos
logo Sausio 10 d. 18:45, A.S.O/J. Delfosse/DPPI nuotr.

Prieš unikalų ir visiškai naują Dakaro ruožą, pavadinimu „48h Chrono“, lenktynių veteranai demonstruoja taktines gudrybes.

„Audi“ lenktynininkai Stephane'as Peterhanselis bei Carlosas Sainzas prieš pat finišą specialiai 6 minutės stovėjo trasoje bei tiesiog vilkino laiką.

Veteranai norėjo šiek tiek prastesnės pozicijos penktame greičio ruože dėl patogesnės vietos startuojant rytojaus greičio ruože. Kadangi šiuo metu veiksmas vyksta tik kopose, pirmajam automobiliui tektų važiuoti į priekį be vėžių, o tai gerokai apsunkina visą ruožą. Už dešimtuko ribų ruožą pradedantiems sportininkams jau yra žymiai lengviau orientuotis.

Carlosas Sainzas penktą greičio ruožą galiausiai baigė 17-as, nuo lyderio atsilikdamas 9 minutes bei 2 sekundes. Peterhanselis užėmė 18 vietą, nuo lyderio atsilikdamas 9 minutes bei 16 sekundžių. 

Ganėtinai patogios pozicijos yra ir lietuvių. Vaidotas Žala automobilių įskaitoje rytoj pradės ruožą iš 10-os vietos, Benediktas Vanagas – iš 12-os.

Beje, nemažai laiko šiame greičio ruože prarado ir Sebastianas Loebas. Jis „nepaėmė“ vieno kelio taško ir dėl to gavo 15 minučių baudą. Tai irgi gali būti susiję su taktinėmis gudrybėmis.

Vaidotas Žala bendroje įskaitoje aplenkė patyrusį prancūzą bei Luisą Moraesą. 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
.F666
IP: 2c52692 | 01/10 23:02 Atsakyti
kart
01/10 22:33

Klasikiniame ralyje visi stengiasi startuoti kuo aukščiau(tobuliausi... skaityti daugiau

del ralio tai truputi nusnekejai, nes ne visuomet palanku startuoti pirmam, nes tenka valyti trasa. Nesidraskyk ten, kur nieko nerauki.
Manau
IP: a357f13 | 01/10 22:02 Atsakyti
kart
01/10 21:05

Išjuoksiu rytoj, kai galiausiai praras dar daugiau. Ir tave prie to p... skaityti daugiau

Manau neišneš tau smegenys, bet turint geresne starto pozicija, net lyderiams važiuojant be klaidų, galima turėti geresni rezultatą, ne ženkliai, kokio tikisi tie, kurie šiandien nusprendė finišuoti už dešimtuko ribų, bet visvien geresni rezultatą nei šios dienos lyderiai. Viena yra važiuoti kai nematai kur važiuoti, arba matai viena, dvi vėžes ir jos nebūtinai teisingos, visai kas kita vaziuoti, kai matai krūvą veziu. Kodėl klasikiniam ralį, lyderis isspaudamas viską, kartais vistiek atsilieka smarkiai nuo 5, 6 ar vėliau startavusio piloto, nors trasos susirasimo sąlygos buvo identiškos. Taip, taip, čia ne žvyras ir ne keliai, čia kopos, bet jei tau neišneša smegenys kad vėliau startuoti yra geriau ir net lyderiams nedarant klaidų, gali išlošti laiko, tai čia tavo trūkumai tame sude kur ant pečių užsidėjęs esi. :) plius draskeisi čia, koks Moraes greitas ir nesustabdomas kai laimėjo greičio ruožą, o kur jis sekančią dieną buvo kai startavo pirmas? Priminsiu, virš 10 minučių atsiliko nuo lyderio tos dienos ir plius dar pats pasakė, kad klaidų nebuvo. Apskritai, tokiu specu čia pastoviai portale Dakaro temose apsimetinėji, o tokių elementarių dalykų nesupranti. Plius aš ir nesakau, kad ši taktika tikrai pasitarnaus Sainzui ir kitiems, bet faktas tas, kad startuoti vėliau yra ženkliai geriau, būtent Sainzas startuos daugiau nei pusvalandžiu vėliau nei Nasseras ir ne akloje dykumoje, o su 15 padarytų vėžių.

P.S. Ta dieną Moraes net Vaidui pralošė kelias minutes, kai startavo pirmas, net Vaidui, kuris tavo nuomone gerai vaziuoja tik dėka raketinio minio ir Paulo. :)
Tuoj
IP: a357f13 | 01/10 19:03 Atsakyti
Tuoj pasirodys Dakaro "specialistas" kart ir išjuoks visas šias gudrybes, Audi ir kiti pilotai visiškai be logikos važiuoja. :)

Na, o jei rimtai, nekreipiant dėmesio į tokių "specu" sapaliones, tai ant popieriaus dabar, situacija žymiai geresnė dešimtuko gale ir žemiau dešimtuko startuojanciu pilotu, bet nepaisant to, ta situacija reikia pasinaudoti, o ne tikėtis kad priekyje esantys tikrai padarys klaidų, juolab priekyje tokie vilkai kaip Nasseras ir Yazeedas, čia gal net kažkokia teorija galima būtų vesti, kad ne šiaip sau šie šiandien priekį finišavo, o todėl kad jie žino daugiau nei kiti, nors asmeniškai tuoj abejoju, bet kas ten žino. Šiaip ar taip, tokį įdomų Dakarą senai matėm, o dar ir dabar gausim tai, ko senai, senai nematėm. :)
Tai
IP: a357f13 | 01/10 23:15 Atsakyti
.F666
01/10 23:02

del ralio tai truputi nusnekejai, nes ne visuomet palanku startuoti pi... skaityti daugiau

Tai daba jau supratau, kad visiškas tusciagalvis tas kart yra. Klasikiniam ralyje gerai startuoti pirmam tik ant asfalto dangos, nes trasa sąlyginai švariausia būna, kadangi visi važiuojantys meta purvą ant trasos iš kelkraščiu, išimtis gal būdavo Ispanijos etapas kur sąlyginai mažiau trasos karpimu. Aišku ant asfalto yra ir mini privalumas startuoti ne pirmam, tai kad pirmi pilotai nupučia dulkes ir šiek tiek pakloja gumos, bet overall geriau pirmam. Visuose zvyriniuose ir sniego raliuose be išimties geriausia startuoti kuo vėliau, nes trasos būkle gerėja po kiekvienos mašinos. :)
Lauris
IP: 37979a0 | 01/10 21:51 Atsakyti
kart
01/10 21:05

Išjuoksiu rytoj, kai galiausiai praras dar daugiau. Ir tave prie to p... skaityti daugiau

Juokinga
A
IP: a357f13 | 01/10 23:10 Atsakyti
kart
01/10 22:33

Klasikiniame ralyje visi stengiasi startuoti kuo aukščiau(tobuliausi... skaityti daugiau

Klasikiniam ralį ant žvyro geriausia startuoti pirmam?? :D kokiam čia sapne susapnavai? :D Net toks vairuotojas kaip Loubet startuodamas 9as sugeba pirmam Rovanperai įvežti 20 sekundžių per greičio ruožą, daugiau nei sekunde kilometre, kas klasikiniam ralį yra visiškas kosmosas ir jis sako geriau startuoti pirmam :D klounas tu :D Tas pats Vaidas ERC laimėjo vieną kartą PS Lenkijoje, žinai kodėl? Todėl kad startavo 15as tuščiagalvi tu :D čia visiška dugna pasiekei :D tobuliausia pirmam sako :DDDD

Pasinaudoti gali geresne trasos būkle nei lyderiai, nevisproti :)

Nueik į kelių dienų senumo naujiena ir paskaityk savo postus atsilikeli ir pamatysi, kaip pats rašė, kad minis raketa ir Vaidas gerai vaziuoja, nes Paulo šalia turi. :)
ddt
IP: ca1c225 | 01/10 23:35 Atsakyti
Tai
01/10 23:15

Tai daba jau supratau, kad visiškas tusciagalvis tas kart yra. Klasik... skaityti daugiau

Nieko jie ten gumos reikšmingai neprikloja, labiau prikloja žemių ir akmenukų posūkiuose kampus karpydami, bet šiaip kart čia šįkart žiebė gerai :)))
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983