Tarp 2014 m. ir 2017 m. „Mercedes“ jėgainių - 109 AG skirtumas

Tarp 2014 m. ir 2017 m. „Mercedes“ jėgainių - 109 AG skirtumas
logo 2017 Rugsėjo 14 d. 06:42, Daimler

Mercedes“ komandos teigimu, bazėje išbandyta jėgainė pasiekė naujas galios ir efektyvumo aukštumas. Anot ekipos specialistų, dabartinė jėgainė yra net 109 AG galingesnė už tą, kuri buvo naudota 2014 m.

Iki šiol naudojamas variklių formatas čempionate debiutavo 2014 m. Būtent tada prasidėjo „Mercedes“ dominavimo metai. Per 72 lenktynes „Sidabrinės strėlės“ iškovojo 59 pergales ir ne vieną čempionų titulą.

„Mercedes“ specialistų teigimu, praeityje naudojant V10 variklius tik 30 proc. degalų energijos pavykdavo paversti į galią. 2014 m. šis skaičius padidėjo iki 44 proc. O dabar jis dar didesnis.

„Praėjus trims su puse metų nuo debiuto ir atlikus bandymus Brixworthe, „Mercedes-AMG F1“ jėgainė pasiekė daugiau nei 50 proc. konversijos lygį“, - teigiama komandos pranešime.

„Kitaip tariant, dabartinė jėgainė sukuria daugiau galios nei nepanaudojamos energijos. Tai itin puikus pasiekimas bet kokiam hibridui, o ypač lenktynių varikliui.“

„Palyginus su 2014 m., dabartinė jėgainė yra 109 AG galingesnė sunaudojant tokį patį degalų kiekį. Šis rezultatas pasiektas išsamiai ir kruopščiai atliekant inžinerinius procesus. Ir ši technologija patenka į mūsų klienčių rankas, kurios tam skiria 5-10 proc. savo biudžeto.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983