Techninė direktyva Nr.37 išsiuntinėta komandoms (16)

Techninė direktyva Nr.37 išsiuntinėta komandoms
logo Rugpjūčio 23 d. 11:17, Pirelli

Jau buvo skelbta, kad FIA nukėlė draudimo kvalifikacijose naudoti specialius variklio režimus įsigaliojimą iki „Formulės-1“ etapo Monzoje ir prieš kelias dienas visos komandos iš federacijos gavo techninę direktyvą Nr.37, kuri yra skirta šiam draudimui.

Dokumento esmė yra ta, kad nuo Italijos GP etapo jėgos agregatai kvalifikacijose ir lenktynėse turi būti nustatyti vienodai galiai. Tuo tarpu per lenktynes ir toliau bus galima naudoti vadinamąjį „Overtake Button“ („Lenkimo mygtuką“), kuris yra ant vairo ir leidžia trumpą laiką aktyvuoti padidintą jėgainės galią.

Skirtumas, kas nuo šiol bus draudžiama, yra tas: variklio resursas neleidžia kvalifikacinio režimo naudoti ilgiau nei penki ratai per visą varžybų savaitgalį, tuo tarpu antrąjį pagal galią režimą galima įjungti net 25 ratams.

Kadangi lenktynininkai ne visada gali prisiminti, kada jie įjungė „Overtake Button“ režimą, juos iki šiol apie tai instruktuodavo komandų inžinieriai, tačiau dabar tai bus laikoma taisyklių pažeidimu.

Todėl FIA ir siekia to, kad pradedant šeštadienio kvalifikacija ir baigiant lenktynių pabaiga sekmadienį vakare būtų naudojamas vienas ir tas pats jėgos agregato nustatymas. Realiai to pasiekti 100 proc. vargu ar bus įmanoma, todėl techninėje direktyvoje numatyta krūva išimčių, kurios nedraudžia naudoti kitokių jėgainės nustatymų.

Pavyzdžiui, tai gali būti susiję su situacija, kai lenktynininkas juda į starto vietą, kai važiuoja paskui realų saugos automobilį ir virtualaus saugos automobilio VSC režimu, sugrįžimo į boksus rate po finišo, ratuose prieš kvalifikacinį bandymą ir po jo.

Kartu jėgos agregatų nustatymai gali būti skirtingi įvairiuose etapuose, t.y. Monzoje jie bus ne tokie, kaip Mugello ir ne tokie, kaip Algarvėje ar Sočyje.

„Overtake Button“ režimo naudojimas bus griežtai kontroliuojamas ir jis bus leidžiamas tik konkrečiam ratų skaičiui per lenktynes. Saugumo sumetimais galės būti leidžiami kokie nors ypatingi jėgainės režimai, tačiau apie jų naudojimą komandos nedelsiant turės pranešti FIA.

Kadangi jėgos agregatai, sumontuoti dvejose vienos ekipos mašinose, gali skirtis pagal ridą ir likutinį resursą, jėgainių gamintojai gali parinkti skirtingiems pilotams skirtingus variklio režimus. Tačiau perėjus prie trečiojo  ir paskutinio per sezoną leidžiamo jėgos agregato, visi vieno gamintojo varikliai privalės būti sureguliuoti vienodai.


Komentarai (16)
klasika
IP: 1233286 | 08/24 00:00 Atsakyti
FIA isspres problema, kurios nera (atmetus tariamas bedas, kad FIA negali kontroliuoti, ar kas nedaro kaip Ferrari). nukentes visos komandos klientes pirmiausia, nes jos maziausiai nores rizikuoti aukstesniais rezimais.
deivec
IP: 1353dd0 | 08/23 17:46 Atsakyti
Micius
08/23 14:15

Nervina kai pažeidinėjamos taisyklės, kai taip pvz darė Ferai, imdavo didesnį degalų kiekį, nei rodydavo FIA daviklis. Bet jei komanda tikrai nepažeidžia degalų sunaudojimo kiekių taisyklių, tai tegu daro ką tik nori.

tai fia ir daro ka nori...gi jeigu neparasyta, kad negalima daviklio parodymu paveikti ar kitaip itakoti matavima - tiems dundukams tai pilkoji zona :D:D
visada su tom tom taisykles buvo ir bus...
o dar kol pensininkas FIA bus...tai isvis bus bardakelis kokio dar nebuvo prie Mosley...panasiai kaip prie Senna prancuzas buvo, tik sitas gerai moka pasirodyti kad jis labai rupinasi viskuo
Micius
IP: 15d615f | 08/23 14:15 Atsakyti
Nervina kai pažeidinėjamos taisyklės, kai taip pvz darė Ferai, imdavo didesnį degalų kiekį, nei rodydavo FIA daviklis. Bet jei komanda tikrai nepažeidžia degalų sunaudojimo kiekių taisyklių, tai tegu daro ką tik nori.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas