Techninis gidas po Hockenheimo trasą su „Lotus F1“

Techninis gidas po Hockenheimo trasą su „Lotus F1“
logo 2014 Liepos 13 d. 08:45, LAT Photographic
Tradiciškai „Lotus“ komanda paskelbė informaciją apie bolido derinimą Vokietijos etapui.
Priekinis antsparnis
Jis nustatomas taip, kad bolidas efektyviai važiuotų greituose posūkiuose, tokiuose kaip septintas, dešimtas ir dvyliktas.
Galinis antsparnis
Hocenheime bolidą reikia derinti vidutinei, labiau linkusiai į aukštesnę prispaudžiamąją jėgą. Tačiau šioje trasoje yra keletas greitų posūkių, kurie atsirado po rekonstrukcijos 2001 metais. Labai svarbu, kad mašina gerai veiktų važiuodama per „Stadion“ sekciją, todėl lemiamą reikšmę turi bolido sukibimo su trasa lygis. Įmanomi ir kompromisai, kuriais galima labai greitai važiuoti atkarpą nuo posūkio „Einfahrt Parabolika“ iki „Spitzkehre“ segtuko.
Pakaba
Geras aerodinaminis balansas ir teisingas pakabos reguliavimas duoda pranašumą įveikiant greitą 3-4 posūkių junginį, po kurių eina ilga tiesioji. Be to, pakabą reikia reguliuoti taip, kad pilotas turėtų galimybę lenkti išvažiuojant iš posūkio „Nordkurve“ ir sekcijoje „Stadion“ įvažiuojant į „Mobil 1“ posūkį.
Stabdžiai
Naujoji stabdžių sistema „brake-by-wire“ Hockenheime dirbs ne visai pilnu krūviu, kadangi stabdymo požiūriu tai nėra sudėtinga trasa. Čia yra tik viena labai rimta stabdymo vieta ties „Spitzkehre“, kur mašinos labai trumpoje atkarpoje greitį nuo 305 km/h sumažina iki 64 km/h.
Padangos
Turint galvoje nedideles apkrovas padangoms ir nežiūrint pakankamai sudėtingo techninio trečiojo Hockenheimo sektoriaus, „Pirelli“ į Vokietiją atveža minkštųjų ir superminkštųjų sudėčių padangas, tokias, kokios buvo naudojamos Monake, Kanadoje ir Austrijoje.
Jėgainė
Hockenheimas yra viena iš „variklių trasų“ – dėl ilgų 4 tiesiųjų ir maksimalaus greičio, viršijančio 310 km/h. Skirtingai nuo Silverstouno, čia tiesiosios yra jungiamos lėtais ir vidutinio greičio posūkiais. Su energijos akumuliavimu problemų neturėtų kilti, todėl, kad čia tam padaryti yra daug galimybių. Bet visos jėgainės sistemos čia dirbs ant ribos. Turint galvoje dideles apkrovas variklio sistemoms, būtina atsižvelgti į dar vieną faktorių – aukštą aplinkos temperatūrą. Norint išvengti jėgainės sistemų perkaitimo, „Lotus“ komanda taikys kitokią aušinimo sistemos konfigūraciją, kuri iki šiol nebuvo naudojama.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794