Teisėjai nepriėmė „Aston Martin“ skundo argumentų (5)

Teisėjai nepriėmė „Aston Martin“ skundo argumentų
logo Balandžio 20 d. 17:50, Ferrari nuotr.

Ištyrę „Aston Martin“ komandos protestą dėl Kinijos GP etapo kvalifikacijos rezultatų, teisėjai nepriėmė komandos argumentų.

Britų komandos skundo esmė buvo ta, kad į avariją patekusi ir trasoje sustojusi Carloso Sainzo mašina buvo atstatyta raudonų vėliavų fazėje ir buvo sugrąžinta į trasą, nors Sportinio reglamento 39.6 punktas byloja: „Bet kuris lenktynininkas, kurio bolidas sustojo trasoje kvalifikacijos arba sprinto metu, yra išbraukiamas iš dalyvių sąrašo toje sesijoje“.

Kadangi lenktynių direkcija patvirtino, kad Sainzas buvo sustojęs trasoje, „Aston Martin“ komanda pamanė, kad minėtasis reglamento punktas buvo pažeistas, nežiūrint į tai, kad „Ferrari“ sportininkas pats sugebėjo nuvažiuoti iki boksų be pašalinės pagalbos, o tokiu atveju bolidas nėra laikomas sustojęs trasoje.

„Aston Martin“ pateikus protestą, teisėjų brigada nutarė, kad Sainzo kaltės įrodymų nepakanka.

Teisėjų sprendime yra rašoma: „Akivaizdu, kad iš esmės Sportinio reglamento 39.6 punktas numato, kad jei mašina „sustoja“ trasoje kvalifikacijos metu, tai ji negali būti prileista toliau dalyvauti toje sesijoje. Bet iš pavyzdžių, kuriuos pateikė dalyvaujančių komandų vadovai ir FIA, tapo aišku, kad praeityje komandos ir federacija šią taisyklę naudojo neteisingai“.

FIA nuomone, lemiamu faktoriumi buvo ta sąlyga, kad mašina negali gauti jokios išorinės pagalbos varžybų restartui, pavyzdžiui, maršalų pagalbos.

Be to, „Aston Martin“ sutiko su tuo, kad praeityje būta faktų, kai bolidai sustodavo trasoje ir jiems buvo leidžiama tęsti judėjimą, nežiūrint į gana paprastą 39.6 punkto formuluotę. Jie rėmėsi tuo, kad Sainzo bolidas, prastovėjęs 1 minutę ir 17 sekundžių, stovėjo per ilgai.

Galiausiai teisėjai padarė išvadą: „Turėdami galvoje daugybę pavyzdžių, kai mašinos trasoje sustodavo skirtingu laiku ir gaudavo teisę dalyvauti pakartotiniame starte ir toliau tęsti važiavimą toje pačioje sesijoje, mes manome, kad sprendimas, priimtas lenktynių direktoriaus, neprieštarauja ankstesnei praktikai ir nepažeidžia 39.6 reglamento straipsnio“.

Taisyklė, pagal kurią mašina, dėl kurios veiksmų kaltės pasirodo raudonos vėliavos, toliau neturi teisės dalyvauti lenktynių sesijoje, šiuo metu yra testuojama „Formulės-2“ ir „Formulės-3“ varžybose, o „Formulėje-1“ kol kas netaikoma.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Aiwarius
IP: cd36d16 | 04/20 18:36 Atsakyti
Geros taisykles. Nei FIA, nei komandos ju nesupranta ir traktuoja kaip nori.
egis013
IP: d95347c | 04/20 18:38 Atsakyti
kokie lkl teisejai, tokie pat ir f-1. o budavo laikai kai visi turejo trecia bolida ir reikalui esant pilotas begdavo i boksus kad toliau galetu vaziuoti.
tp
IP: c9b651a | 04/20 21:34 Atsakyti
Mega taisyklė. Sustoji trasoje sekundei - negali tęst kvalifikacijos. Bent jau pusę proto turi nesilaikyt jos. Bet apibrėžimą tai reikia keist..
4Ratai
IP: 80623b9 | 04/20 23:19 Atsakyti
Nuo Massio improvizacijos baudu sistema yra kazkoks kastratu choras. Bauda duodama tik tiem kam ji nieko nelemia arba tiem, kuriu parsaveidziu britu spauda nemegsta.
Klepsidra
IP: fbb2b72 | 04/20 21:46 Atsakyti
Aiwarius
04/20 18:36

Geros taisykles. Nei FIA, nei komandos ju nesupranta ir traktuoja kai... skaityti daugiau

Butent.
Va ir si savaitgali yra meetas, kuriame diskutuos, ar galima skelbti falstarta ir vizualiai ji uzfiksavus, o ne tik davikliais - Lando atvejis Jedoje.
Jie vietoj paprastumo prikuria desimtis isaiskinimu ar isimciu
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Darius Linkevicius 1504
2. mantioras 1504
3. Tadas Misevičius 1499
4. Giriby 1482
5. Tadux15 1472