Teisėjų darbu nusivylęs F. Alonso pakeitė požiūrį į lenktynes ir taisykles (9)

Teisėjų darbu nusivylęs F. Alonso pakeitė požiūrį į lenktynes ir taisykles
logo Liepos 22 d. 19:59, Renault Sport

Teisėjų darbu nusivylęs Fernando Alonso teigia pakeitęs savo požiūrį į lenktynes bei čempionate galiojančias taisykles.

Ispanas buvo itin nepatenkintas teisėjų darbu Austrijoje, kur šiemet buvo surengtos dvejos lenktynės. Anot sportininko, daug sportininkų, nepaisiusių trasos ribų, taip ir liko nenubausti. „Alpine“ pilotas tuomet taip pat sakė, kad teisėjai turėtų griežčiau bausti tuos, kurie lėtai važiuoja kvalifikacijos metu.

Po praėjusį savaitgalį Silverstoune įvykusių sprinto lenktynių, F. Alonso pats susilaukė kritikos iš varžovų dėl savo veiksmų. Paprašytas tai pakomentuoti, ispanas pareiškė, kad buvo „perėjęs į tamsiąją pusę“.

Kalbėdamas apie įvykius paskutiniuose keliuose etapuose, F. Alonso sakė, kad dalis sportininkų į taisykles nežiūri taip rimtai, kaip tai daro jis.

„Visada kovojau švariai ir sąžiningai. Tai ketinu daryti iki karjeros pabaigos. Jei neklystu, esu vienas iš kelių sportininkų, kuris nėra gavęs nė vieno baudos taško“, - kalbėjo sportininkas.

„Bandėme kalbėtis su lenktynių direktoriumi. Nenoriu kaltinti kitų, nenoriu verkšlenti po kiekvienų lenktynių dėl dalykų, kuriuos padaro kiti. Pirmosiose lenktynėse taip ir nepavyko rasti sprendimų. Todėl supratome, kad reikia daryti tai, ką daro kiti. Tai vienintelis dalykas, kurį galime padaryti.“

F. Alonso varžovų veiksmus palygino su futbolininkais, kurie baudos aikštelėje žaidžia ranka.

„Stengiamės elgtis sąžiningai, sakėme teisėjui: „Žiūrėkite, baudos aikštelėje jie žaidžia ranka“. Bet jeigu teisėjas dėl to nieko nedaro, suprantame, kad ir mes baudos aikštelėje galime žaisti ranka. Tad taip ir darysime.“

„Žinoma, nesinori taip elgtis, bet kadangi dabar F-1 daryti tam tikrus dalykus nėra draudžiama, nebelieka nieko kito, kaip tik kopijuoti tai, ką daro kiti. Tad nėra jokios „juodosios pusės“. Mes tiesiog žaidžiame pagal tas pačias taisykles, kaip ir visi kiti.“

Fernando Alonso
Pilotas: Fernando Alonso 2021 sezono taškai: 50
Komanda: Renault Amžius: 40 m.
Plačiau

Komentarai (9)
svecias787
IP: 00a5fff | 07/23 22:13 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/23 22:05

Esmę supratau, tik galvojau, kad kalba ėjo apie trasos ribų nesilaikymą, o ne apie vingiavimą. Bet kaip ir sakai, ne tame esmė

cia bendrai apie taisykliu traktavima ir laikymasi alonso kalbejo ;)
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 07/23 22:10 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
07/23 16:56

Kad lygtais besiginant trajektorija galima keisti tik karta. Dar nuo "Shumio kapojimo" laiku :)
Dar jei, neklystu ant Petrovo malaizijoj kazkas reke kai tas slipstremo nedave malaizijoje ir makalvo visa visa tiesiaja

Taip, bet tada kyla klausimas, nuo kokio atstumo yra gynimasis. Nes slipstream efektyvus jau ir nuo 2s ar gal net daugiau, bet per tokį atstumą jokio pavojaus vingiuojant niekam nebus. Be to, trasose kaip pvz Monza tai įprasta praktika.
O Šumio vingiavimą pamenu dar, bet ten tikrai ekstremaliau būdavo :D kas jau kas, o jis tikrai mėgdavo keist trajektoriją kai oponentas prie pat subinės būdavo :D
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 07/23 22:05 Atsakyti
svecias787
07/23 16:39

Nezinau, Rokai. As pamenu, kad ginantis galima keisti trajektorija tik i viena puse. Bet tai nera tiek svarbu. Esme straipsnio ne apie alonso kažkokius pažeidimus, o apie tai, kad jis priverstas daryti taip, kaip kiti

Esmę supratau, tik galvojau, kad kalba ėjo apie trasos ribų nesilaikymą, o ne apie vingiavimą. Bet kaip ir sakai, ne tame esmė
Opa!
IP: c05b049 | 07/23 19:06 Atsakyti
Nei vieno baudos taško. Rimta. Galima palyginti su kažkuriuo Barselona gynėju, kuris be kortelių žaidžia.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 07/23 16:56 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/23 16:30

Bet tai niekada nebuvo draudžiama? Yra taisyklė "moving under breaking", kuri draudžia staiga keisti važiavimo kryptį stabdymo metu, bet vingiuot tiesiojoj, kiek pamenu, visada buvo galima. Ar kažką ne taip suprantu?

Kad lygtais besiginant trajektorija galima keisti tik karta. Dar nuo "Shumio kapojimo" laiku :)
Dar jei, neklystu ant Petrovo malaizijoj kazkas reke kai tas slipstremo nedave malaizijoje ir makalvo visa visa tiesiaja
svecias787
IP: 911624b | 07/23 16:39 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/23 16:30

Bet tai niekada nebuvo draudžiama? Yra taisyklė "moving under breaking", kuri draudžia staiga keisti važiavimo kryptį stabdymo metu, bet vingiuot tiesiojoj, kiek pamenu, visada buvo galima. Ar kažką ne taip suprantu?

Nezinau, Rokai. As pamenu, kad ginantis galima keisti trajektorija tik i viena puse. Bet tai nera tiek svarbu. Esme straipsnio ne apie alonso kažkokius pažeidimus, o apie tai, kad jis priverstas daryti taip, kaip kiti
Rokas1 logo rėmėjas
IP: ee040a3 | 07/23 16:30 Atsakyti
svecias787
07/23 09:15

taigi ir sako, kad dabar daro tai, ka ir kiti, nes i tai ziurima pro pirstus.

Bet tai niekada nebuvo draudžiama? Yra taisyklė "moving under breaking", kuri draudžia staiga keisti važiavimo kryptį stabdymo metu, bet vingiuot tiesiojoj, kiek pamenu, visada buvo galima. Ar kažką ne taip suprantu?
svecias787
IP: 2c62133 | 07/23 09:15 Atsakyti
Koby
07/23 08:58

Ar tas weavinimas tiesiose labai jau švaru?

taigi ir sako, kad dabar daro tai, ka ir kiti, nes i tai ziurima pro pirstus.
Koby
IP: 8f31669 | 07/23 08:58 Atsakyti
Ar tas weavinimas tiesiose labai jau švaru?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas