Nors „Toro Rosso“ šiemet savo boliduose daugiausiai kartų keitė „Honda“ jėgaines ir kitus jos elementus, komandos lenktynių direktoriaus Jonathano Eddollso teigimu, japonų technikos patikimumas yra daug geresnis nei atrodo iš šalies.
Taisyklės per sezoną kiekvienam sportininkui leidžia panaudoti po tris vidaus degimo variklius, turbinas ir MGU-H. Viršijus šį limitą skiriamos starto pozicijų baudos. Pierre‘o Gasly ir Brendono Hartley boliduose minėti elementai šiemet buvo keisti aštuonis kartus.
„Patikimumas yra gana geras. Jei pažiūrėtumėte į baudas, kurias gavome už jėgainių keitimus, nepanašu, kad „Honda“ technika yra labai patikima. Tačiau dauguma tu keitimų buvo atlikta po prasto pasirodymo kvalifikacijoje siekiant turėti daugiau atsarginių elementų kitiems etapams. Patikimumas stipriai pasistūmėjo į priekį, o galios skaičiai taip pat atrodo neblogai“, - pasakojo J. Eddollsas.
„Toro Rosso“ pirmuosius keitimus atliko jau antrame sezono etape. Tuomet abiejuose boliduose buvo pakeistos turbinos ir MGU-H. P. Gasly bolide tuomet pirmą kartą buvo pakeistas variklis.
„Žinant žiniasklaidos suformuotą įvaizdį, mus nustebino tai, kokios geros sezono pradžioje buvo „Honda“ jėgainės. Tuomet buvo suformuotas ne prastas įvaizdis... tiesiog manėme, kad bus blogiau. Bet tuo metu jie buvo pasiekę aukštesnį lygį.“
„Sezono metu du kartus buvo stipriai atnaujintos jėgainės. Kanadoje pirmą kartą panaudojome antros specifikacijos jėgaines, o trečios - prieš kelis etapus. Naudojant naujausios specifikacijos jėgaines pastebėjome didesnį šuolį galios srityje. Tad likusiose lenktynėse tikimės pasiekti geresnių rezultatų.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |