Trasą Monake rengia 200 žmonių ir 70 firmų

Trasą Monake rengia 200 žmonių ir 70 firmų
logo 2023 Gegužės 22 d. 19:51, shutterstock.com nuotr.

Ronanas le Lallu dirba Monako automobilių klube ir yra atsakingas už garsiosios lenktynių trasos paruošimą miesto gatvėse. Prieš „Formulės-1“ GP etapą jis papasakojo, kaip organizuojami darbai ir su kokiais sunkumais susiduriama.

Ronanas le Lallu: „Bet kurios miesto trasos parengimas – gana sudėtingas darbas, juo labiau mažame Monake. Mes darbus pradedame prieš šešias savaites iki lenktynių ir pagrindinis uždavinys yra tas, kad visa tai kuo mažiau trukdytų kasdieniniam kunigaikštystės gyvenimui, bet to pasiekti ne visada pavyksta.

Viskas prasideda nuo centrinės trasos dalies, kur įsikurs lenktynių direkcija ir boksų kompleksas ir ši darbo dalis gyventojams netrukdo. Po to prasideda atitvarų, barjerų, kelkraščių ir apsauginių sienelių montavimas ir tai jau sukelia kai kurių nepatogumų.

Organizuojant Monako GP, gana sunku viską suplanuoti ir koordinuoti visų padalinių veiklą. Iš viso čia dirba 200 žmonių ir 70 skirtingų kompanijų, o tai gana didelė žmonių grupė. Tačiau nežinantys nesupranta, jog išmontuoti viską, kas susiję su lenktynėmis, yra sudėtingiau nei sumontuoti.

Darbų būna faktiškai tiek pat, bet darbus reikia atlikti per tris savaites. Operacijos išmontuojant direkcijos pastatą ir boksus reikalauja lygiai tokių pačių pastangų kaip ir jų sumontavimas, nes likusius 8 mėnesius visa tai bus sandėliuose ir tai turi išlikti nesugadinta.

Bendras konstrukcijų svoris, iš kurių susideda vienas pastatas, yra 60 tonų, o tokių pastatų yra 12-ka.

Skirtingai nei kitose trasose miestuose, mūsų trasa naktį yra atidaroma transportui, bet rytą, kai mes ją vėl uždarome, ji iš karto turi atitikti visus FIA standartus, o tai apsunkina užduotį“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983