Jau antras lenktynininkas per kelias dienas išreiškė savo nerimą dėl kelkraščių, sumontuotų Singapūro trasos dešimtame posūkyje. Anksčiau nerimo signalą siuntė Sebastienas Bourdais („Toro Rosso“), dabar gi sunerimo ir Fernando Alonso („Renault“).
„Jie (trasos projektuotojai ir statytojai – red. past.) sugalvojo ne patį geriausią sprendimą. Mes nerimaujame, nes jei praleisi posūkį ar traektoriją – teks užvažiuoti ant bordiūrų trasos krašte, kurie gali pažeisti automobilį“ – teigė Fernando Alonso susipažinęs su trasa pėščiomis.
„Jei pažeisi vieną automobilį – problemų nėra, nes gali pasinaudoti atsarginiu. Bet jei pažeisi abu – važiuosi namo. Tai ir yra nerimą keliantis klausimas šiam momentui“, - susirūpinęs teigė dukart čempionas.
Kiek anksčiau panašiai kalbėjo ir „Toro Rosso“ atstovas Sebastienas Bourdais, turintis didelę patirtį lenktyniaujant miesto trasomis „Champ Car“ serijoje.
„Panašią problemą turėjome ir „Champ Car“, kai jie stengėsi sulaikyti automobilius nuo posūkių kirtimo Monterrey trasoje – o ten bordiūrai buvo dukart mažesni už čia (Singapūre – red. past.) esančius – ir mes į juos trenkdavomės visais įmanomais būdais. Kadangi šiais laikais „Formulėje-1“ negali nueiti ir greitai nupirkti „Lola“ (pigią važiuoklę/automobilį, naudojama „Champ Car“ ir kt. varžybose – red. past), tiesiog negali sau leisti daužyti automobilių“, - teigė daugkartinis „Champ Car“ nugalėtojas.
Į dešimtojo posūkio bordiūrų problemą jau atkreipė dėmesį ir
FIA atstovai – varžybų direktorius Charlie Whitingas jau ištyrė juos ir manoma, kad bus rastas kažkoks sprendimas iki „Grand Prix“ važiavimų pradžios.
Beje, etapo organizatoriai šiandien dar kartą patikrino atsarginio apšvietimo sistemą tyčia išjungdami pagrindinę ir nagrinėdami laiko tarpus iki atsarginio apšvietimo įsijungimo.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).