Trys komandos gali praleisti treniruotę Silverstoune

Trys komandos gali praleisti treniruotę Silverstoune
logo 2021 Liepos 01 d. 10:54, Aston Martin F1

Trys „Formulės-1“ komandos - „Aston Martin“, „Alpine“ ir „McLaren“ gali praleisti antrąją treniruotę per Didžiosios Britanijos GP etapą. Tai susiję su Silverstouno lenktynių ypatumu, kur pirmą kartą šeštadienį bus surengtos sprinto lenktynės.

Lenktynių savaitgalio formatas su sprinto varžybomis numato, kad penktadienį komandos dalyvauja pirmoje treniruotėje ir kvalifikacijoje, šeštadienį rengia antrą treniruotę ir trumpas sprinto lenktynes, o sekmadienį – tradicines lenktynes. Esant tokiam formatui, „uždaro parko“ režimas, kai komandos nieko negali keisti automobiliuose, išskyrus stabdžius, uždegimo žvakes, filtrus ir sugadintas detales, pradeda veikti penktadienį kvalifikacijos pradžios momentu ir galiotų per šeštadienio treniruotę.

Būtent dėl „uždaro parko“ režimo „Aston Martin“, „Alpine“ ir „McLaren“ gali praleisti šeštadienio treniruotės sesiją. Priežastis paprasta – norima išsaugoti sankabos resursą, kuris sudaro kiek daugiau nei 300 km. Įprastais savaitgaliais komandos keičia sankabas boliduose pasibaigus visoms treniruotėms, tačiau Silverstoune tokios galimybės nebus.

„Aston Martin“ komandos sporto direktorius Andy Stevensonas paaiškino problemos esmę: „Mūsų bolidų sankaba yra sukurta visiškai kitokiam varžybų formatui. Ją privaloma aptarnauti ir keisti kai kurias detales kas kiekvienus 300 km ridos. Jei mes prieš sezono pradžią būtumėm žinoję, koks bus eksperimentinių savaitgalių tikslus formatas, tai konstruotumėm visai kitokią sankabą. Mes negalima garantuoti, kad sankaba išlaikys visą savaitgalį be jokio aptarnavimo“.

Šiuo metu komandos negali modifikuoti sankabos, nes tai draudžia reglamentas. FIA rekomendavo komandoms smarkiai sutrumpinti starto procedūros treniruotes savaitgalio metu, tačiau „Alpine“ komandos sporto direktorius Alanas Permane'as įsitikinęs, kad tai nepadės: „Tai neturi jokio ryšio su startų skaičiumi. Mes kalbame apie natūralų sankabos susidėvėjimą, nes sankaba yra nuolat naudojama. Problema yra bėgių perjungime, o ne startų skaičiuje“.

Tačiau ne visos komandos turi tokių problemų. Pavyzdžiui, „Mercedes“ sankaba išlaiko net 700 km distanciją. „Aston Martin“ jau kreipėsi į pasaulio čempionų ekipą su prašymu jiems tiekti savo sankabas, bet gavo neigiamą atsakymą, nes „Mercedes“ trūksta resursų sankabomis aprūpinti dvi komandas.

Austrijos GP metu komandos šį klausimą aptars su FIA ir jei sprendimas nebus surastas, Stevensas neabejoja, kad jiems teks praleisti treniruotės sesiją šeštadienį: „Jei FIA mūsų nepalaikys, mes, matyt, negalėsime dalyvauti šeštadienio treniruotėje. Tai būtų išties nesportiškas sprendimas“.

McLaren F1 Team
Komanda: McLaren F1 Team 2024 sezono taškai: 97
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: MCL36
Plačiau
BWT Alpine F1 Team
Komanda: BWT Alpine F1 Team 2024 sezono taškai: 26
Variklis: „Renault“ Važiuoklė: A522
Plačiau
Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team
Komanda: Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team 2024 sezono taškai: 0
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: AMR22
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553