Už nesaugius veiksmus techninio aptarnavimo zonoje - tik laiko baudos (34)

Už nesaugius veiksmus techninio aptarnavimo zonoje - tik laiko baudos
logo Rugpjūčio 01 d. 21:02, Ferrari

Po incidento Vokietijoje, nuspręsta nuo šiol už incidentus, kuomet techninio aptarnavimo zonoje nesaugiai sportininkas išleidžiamas iš savo sustojimo vietos, bus skiriamos tik laiko baudos.

Hockenheimo trasoje, kur vyko Vokietijos GP lenktynės, pirmųjų sustojimų metu, „Ferrari“ nesaugiai iš sustojimo vietos išleido Charlesą Leclercą, kurio bolidas atsidūrė iš kart priešais „Haas“ atstovo Romaino Grosjeano automobilį.

Išanalizavę incidentą, teisėjai sportininkui neskyrė laiko baudos. Vietoje to, 5000 eurų bauda buvo skirta „Ferrari“ komandai. Tai sukėlė italų ekipos varžovų pasipiktinimą, kurie manė, kad taip buvo sukurtas precedentas, tad progai pasitaikius, kitos komandos taip pat tai darys.

Šiandien komandų atstovai susitiko aptarti įvykusio incidento su FIA atstovais. Susitikimo metu buvo nuspręsta, kad nuo šiol už tokius incidentus, kai sportininkas nesaugiai yra išleidžiamas iš savo sustojimo vietos, bus skiriamos tik laiko baudos.

Priminsime, jog šiemet Monako GP metu, kuomet „Red Bull“ komanda nesaugiai iš sustojimo vietos išleido Maxą Verstappeną, sportininkui buvo skirta 5 sek. bauda.

Komentarai (34)


CBRV
| Rugpjūčio 03 d. 09:24
o tai RIP Steven Hawking intelektas suzalojo?
kart
| Rugpjūčio 03 d. 01:24
jv
| Rugpjūčio 03 d. 01:13

Zmogus pats sugalvojo savo interpretacijas :))) tiesiog nenorejo sugadint lenktyniu ir tiek, ir as uz tai, bet reikejo ta seniau daryt. Isvis, as uz visus simetinius incidentus, pasisakau kad niekur nereikejo baudos, nesvarbu kas su kuo vaziavo ir uz ka sergu.

Zmogus perskaite FIA oficialius rastus ir pacitavo kas ten buvo parasyta, bet kazkaip neitikinamai skamba, nes kazkas turi isivaizduojamas tiesas. O kad cia per daug chuinios tuose ju sprendimuose ir is esmes viska reikia supaprastinti, tai faktas.
jv
| Rugpjūčio 03 d. 01:13
YZF
| Rugpjūčio 02 d. 20:26

As jau tau anksciau sakiau - tu geriau neberasyk. Paklausyk kitu patarimo.

Zmogus pats sugalvojo savo interpretacijas :))) tiesiog nenorejo sugadint lenktyniu ir tiek, ir as uz tai, bet reikejo ta seniau daryt. Isvis, as uz visus simetinius incidentus, pasisakau kad niekur nereikejo baudos, nesvarbu kas su kuo vaziavo ir uz ka sergu.
kart
| Rugpjūčio 02 d. 21:34
YZF
| Rugpjūčio 02 d. 21:28

Vaikeli, FIA yra kas? Sventieji? Atsibusk. Eiliniai zmones, tam tikruose postuose, kurie pridaro nesamoniu karts nuo karto. Nei daugiau nei maziau. O tu naiviai tiki 'rastais'.

Na, visu pirma, tie zmones daugiau issilavine uz tave - tai faktas. Antra kuri eilines savo samokslo teorijas ir vadini tai faktais, kai tuo tarpu oficialus dokumentai rodo priesingai. Sekmes toliau gyventi savo pasaulelyje. Daugiau nesiplesiu, nes jau darosi graudu ant kiek gyveni savo fantazijose.
YZF
| Rugpjūčio 02 d. 21:28
Vaikeli, FIA yra kas? Sventieji? Atsibusk. Eiliniai zmones, tam tikruose postuose, kurie pridaro nesamoniu karts nuo karto. Nei daugiau nei maziau. O tu naiviai tiki 'rastais'.
YZF
| Rugpjūčio 02 d. 21:00
kart
| Rugpjūčio 02 d. 20:31

Tu anksciau esi pasakies tiek visko, kad dabar siame portale esi tapes pajuokos objektu, tik arba vis dar nesupranti to arba tau tas priimtina.

Panasu kad pajuokos objektas cia esi tu ir kaip tikras ozys ignoruoji faktus ir varai savo 'tiesas'. Tave mes zinom.
kart
| Rugpjūčio 02 d. 20:31
YZF
| Rugpjūčio 02 d. 20:26

As jau tau anksciau sakiau - tu geriau neberasyk. Paklausyk kitu patarimo.

Tu anksciau esi pasakies tiek visko, kad dabar siame portale esi tapes pajuokos objektu, tik arba vis dar nesupranti to arba tau tas priimtina.
YZF
| Rugpjūčio 02 d. 20:26
kart
| Rugpjūčio 02 d. 20:01

Unsafe releasai yra skirtingu tipu ir taisykliu tam yra ne viena. Renault kazkada buvo gavus pinigine bauda uz tai, kai Hulka isleido is garazo su neparuostu pilnai bolidu, Ferrari gavo pinigine, uz tai kad mechanikui koja pervaziavo.

Vairuotojo darbas, kaip kazkada Kimis sake, uzsidegus zaliai, minti per tapke, o komandos rupestis paruosti pilota isleidimui.
Siuo atveju Leclerca isleido komanda neatsizvelgdama i trafika. Dar po to bande rekti Leclercui per radija, bet buvo per velu. Leclercas niekuo kaltas, nes teisejai ivertino, jog jis net noredamas butu negalejes pasitraukti, kadangi Haas'u mechanikai jau buvo issirikiave bolido priemimui.

Verstapeno atveju, jeigu pats pilotas butu stengesis isvengti to, nes neva tai buvo galima padaryti, gal butu apsiribota tik pinigine bauda. Bet kada Max'as galedamas isvengti kontakto to nedare bandydamas igyti pranasuma, tai buvo nubaustas ir laiko bauda.

Anyway, nera paprasto reglamentavimo kaip ir Vettelio vs Hamio atveju ir kitais panasiais. Situacijos atrodo panasios, bet teisejai vertina konkrecia situacija atskirai. Todel ir atsiranda tie nesusipratimai.

As jau tau anksciau sakiau - tu geriau neberasyk. Paklausyk kitu patarimo.
kart
| Rugpjūčio 02 d. 20:05
grooovy
| Rugpjūčio 02 d. 19:21

Na taip taip. Galima sakyti ir vartyti ka nori, bet cia net ne esme. Jei visos komandos reikalavo laiko baudu, tai gal joms geriau zinoti-sorry, kad ne visu atsiklause

Niekas cia nieko ir nevarto. Tiesiog pilna verkianciu "kodel Max'ui dave, Leclercui ne". Iki siol buvo taip, dabar bus kitaip. Ir dabar bus daug geriau, nes nebus tu skirtingu vertinimu ir verkimu aplinkui. Ta pacia linkme reiketu eiti su visomis taisyklemis.
kart
| Rugpjūčio 02 d. 20:01
Klepsidra
| Rugpjūčio 02 d. 17:05

jos nera niekuo skirtingos - pagal taisykles - du unsafe releasai. visa kita yra tavo ir FIA vartymasis bandant israsti dvirati. jei jau saziningai ziurint, Monako atveju bauda turejo buti mazesne, nei Vokietijoje, nes vien Grosjeanui stabdymas, anot komandos, kainavo 5 pozicijas

Unsafe releasai yra skirtingu tipu ir taisykliu tam yra ne viena. Renault kazkada buvo gavus pinigine bauda uz tai, kai Hulka isleido is garazo su neparuostu pilnai bolidu, Ferrari gavo pinigine, uz tai kad mechanikui koja pervaziavo.

Vairuotojo darbas, kaip kazkada Kimis sake, uzsidegus zaliai, minti per tapke, o komandos rupestis paruosti pilota isleidimui.
Siuo atveju Leclerca isleido komanda neatsizvelgdama i trafika. Dar po to bande rekti Leclercui per radija, bet buvo per velu. Leclercas niekuo kaltas, nes teisejai ivertino, jog jis net noredamas butu negalejes pasitraukti, kadangi Haas'u mechanikai jau buvo issirikiave bolido priemimui.

Verstapeno atveju, jeigu pats pilotas butu stengesis isvengti to, nes neva tai buvo galima padaryti, gal butu apsiribota tik pinigine bauda. Bet kada Max'as galedamas isvengti kontakto to nedare bandydamas igyti pranasuma, tai buvo nubaustas ir laiko bauda.

Anyway, nera paprasto reglamentavimo kaip ir Vettelio vs Hamio atveju ir kitais panasiais. Situacijos atrodo panasios, bet teisejai vertina konkrecia situacija atskirai. Todel ir atsiranda tie nesusipratimai.
×