V. Bottas gavo „Mercedes” sportinį modelį (74)

V. Bottas gavo „Mercedes” sportinį modelį
logo Rugsėjo 02 d. 09:20, Instagram

Mercedeslenktynininkas Valtteri Bottas socialiniuose tinkluose pasidalino naujo „Mercedes“ sportinio modelio nuotrauka, padaryta Monake – joje matomas ribotos komplektacijos „Mercedes AMG GT Black Series“ automobilis, kurį jis iš kompanijos gavo asmeniniam naudojimui.

„Diena, kai aš gavau naują mašiną“, - taip trumpai pakomentavo V. Bottas. Iš karto krinta į akis, kad elegantiškas sportinis kupė nudažytas tokiame pat stiliuje, kaip ir Štutgarto koncerno gamyklinės komandos „Formulėje-1“ bolidai, kurioje Bottas lenktyniauja nuo 2017 metų.

Kadangi pastarosiomis dienomis sklando daug kalbų, kad „Mercedes“ jau nusprendė V. Bottą pakeisti perspektyviu George'u Russellu, tai apie naują suomio mašiną visi pradėjo kalbėti, jog tai yra savotiška komandos dovana Valtteri atsisveikinimo proga. Apie tai kalba tiek ekspertai, tiek ir Suomijos spauda.

„Mercedes AMG GT Black Series“ automobilio techninės charakteristikos yra labai įspūdingos: 4 litrų darbo tūrio V8 motoras su dviem turbinomis pasiekia daugiau kaip 700 AG pajėgumą ir leidžia mašinai iki 100 km/h įsibėgėti per 3,2 sek. Maksimalus greitis neribojamas elektroniškai ir pasiekia 325 km/h. Tas, kuris panorėtų tokią mašiną turėti savo garaže, turėtų už ją pakloti kiek daugiau nei 300 tūkst. eurų.

Mercedes AMG Petronas F1 Team
Komanda: Mercedes AMG Petronas F1 Team 2021 sezono taškai: 362.5
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W12
Plačiau
Valtteri Bottas
Pilotas: Valtteri Bottas 2021 sezono taškai: 141
Komanda: Mercedes Amžius: 32 m.
Plačiau

Komentarai (74)
SmOg3R
IP: df8f5ca | 09/04 20:20 Atsakyti
YZF
09/02 09:53

Galvok is naujo: Project One. Ir Ferrari tyliai typi kamputyje.

Kol tas tavo project one atsiras (jei iš vis atsiras) Ferrari gama bus dar labiau išsivysčiusi. O ir be to ką tas tavo project one? Čia tipo labai reikia džiaugtis juo, kad adaptavo tą šūdinai skambantį modernų f1 V6 variklį į jį? Jis dar net neišleistas ir panašu toloka iki to, bet jau net ant popieriaus neatrodo geriau už šiuo metu gatvėmis riedantį SF90 KURIS PENKIS KARTUS PIGESNIS.
Kestutis Gps
IP: 0c1fd5e | 09/03 18:05 Atsakyti
kart
09/02 23:36

Būtent taip ir buvo, tik pats iki galo nesuprantu ar ji Mercedes-Benz AG dukterinė ar Daimler, nes vienur rašo, kad Daimeris akcijas supirko, kitur rašo, kad pradinė supirkėja buvo Mercedes-Benz AG, kuriai pagal struktūrą ir priklauso AMG.

De Jure: “Mercedes-AMG GmbH“ dabar yra visiškai priklausanti „Mercedes-Benz AG“, kuri priklauso „Daimler AG“, dukterinė įmonė.
Nustebes
IP: 89781b3 | 09/03 00:26 Atsakyti
Siaip del sitos savotiskos dovanos, tai Bottas is savo kisenes pats nusipirko sita AMG, dar ir nuolaidos negavo :D
kart
IP: ff4c1cb | 09/02 23:36 Atsakyti
Kestutis Gps
09/02 23:14

Čia apie AMG:

Du buvę „Mercedes-Benz“ inžinieriai Hansas Werneris Aufrechtas ir Erhardas Melcheris AMG kompaniją įkūrė 1967 metais. Pirmosios dvi raidės AMG varde nurodo kompanijos įkūrėjų pavardes (Aufrechtas ir Melcheris), o G žymi gimtąjį Aufrechto kaimą Grosaspachą.

AMG buvo įkurta kaip lenktyninių automobilių variklių gamintoja, tačiau visai greitai kompanija ėmėsi standartinių „Mercedes-Benz“ automobilių modifikavimo. AMG ne tik modifikavo klientų „Mercedes-Benz“ automobilius, bet ir pardavinėjo unikalias kėbulų detales, detalių rinkinius varikliams, lietus ratlankius. AMG inžinieriai buvo tikri automobilių entuziastai, todėl dažnai imdavosi įdomių projektų. Bendradarbiavimas su „Mitsubishi“ buvo vienas iš tokių projektų, kurį AMG galėjo įgyvendinti kaip visiškai nepriklausoma kompanija.

Taip, AMG didžiausią dėmesį visada skyrė „Mercedes-Benz“ automobiliams, nes tokia buvo kompanijos pradžia – juk jos įkūrėjai anksčiau dirbo būtent „Mercedes“ inžinieriais. Tačiau savo veiklos pradžioje kompanija buvo visiškai nepriklausoma. Tai ėmė keistis tik 1993 metais, kai AMG ir „Daimler-Benz“ pasirašė bendradarbiavimo susitarimą, pagal kurį AMG galėjo naudotis plačiu „Mercedes-Benz“ atstovybių tinklu. 1999 metais „Daimler-Chrysler“ (taip ši kompanija vadinosi 1998-2007 metais) įsigijo kontrolinį AMG akcijų paketą. 2005 metais Aufrechtas pardavė likusias AMG akcijas ir kompanija tapo „Daimler“ nuosavybe. Kokia, žinoma, yra iki šiol, todėl dabar AMG ženkliukai puošia tik „Mercedes-Benz“ automobilius, o ir gamyklinės „Mercedes-Benz“ sporto komandos turi tas tris magiškas raides.

Būtent taip ir buvo, tik pats iki galo nesuprantu ar ji Mercedes-Benz AG dukterinė ar Daimler, nes vienur rašo, kad Daimeris akcijas supirko, kitur rašo, kad pradinė supirkėja buvo Mercedes-Benz AG, kuriai pagal struktūrą ir priklauso AMG.
Kestutis Gps
IP: 0c1fd5e | 09/02 23:14 Atsakyti
Čia apie AMG:

Du buvę „Mercedes-Benz“ inžinieriai Hansas Werneris Aufrechtas ir Erhardas Melcheris AMG kompaniją įkūrė 1967 metais. Pirmosios dvi raidės AMG varde nurodo kompanijos įkūrėjų pavardes (Aufrechtas ir Melcheris), o G žymi gimtąjį Aufrechto kaimą Grosaspachą.

AMG buvo įkurta kaip lenktyninių automobilių variklių gamintoja, tačiau visai greitai kompanija ėmėsi standartinių „Mercedes-Benz“ automobilių modifikavimo. AMG ne tik modifikavo klientų „Mercedes-Benz“ automobilius, bet ir pardavinėjo unikalias kėbulų detales, detalių rinkinius varikliams, lietus ratlankius. AMG inžinieriai buvo tikri automobilių entuziastai, todėl dažnai imdavosi įdomių projektų. Bendradarbiavimas su „Mitsubishi“ buvo vienas iš tokių projektų, kurį AMG galėjo įgyvendinti kaip visiškai nepriklausoma kompanija.

Taip, AMG didžiausią dėmesį visada skyrė „Mercedes-Benz“ automobiliams, nes tokia buvo kompanijos pradžia – juk jos įkūrėjai anksčiau dirbo būtent „Mercedes“ inžinieriais. Tačiau savo veiklos pradžioje kompanija buvo visiškai nepriklausoma. Tai ėmė keistis tik 1993 metais, kai AMG ir „Daimler-Benz“ pasirašė bendradarbiavimo susitarimą, pagal kurį AMG galėjo naudotis plačiu „Mercedes-Benz“ atstovybių tinklu. 1999 metais „Daimler-Chrysler“ (taip ši kompanija vadinosi 1998-2007 metais) įsigijo kontrolinį AMG akcijų paketą. 2005 metais Aufrechtas pardavė likusias AMG akcijas ir kompanija tapo „Daimler“ nuosavybe. Kokia, žinoma, yra iki šiol, todėl dabar AMG ženkliukai puošia tik „Mercedes-Benz“ automobilius, o ir gamyklinės „Mercedes-Benz“ sporto komandos turi tas tris magiškas raides.
kart
IP: ff4c1cb | 09/02 22:09 Atsakyti
Geras Nickas
09/02 22:02

Kas per atskira dukterinė įmonė? AMG yra Mercedes-Benz sportinių/sportiškų modelių padalinys. Atskiros įmonės tai buvo, kai jos priklausė skirtingiems savininkams. Žodžiu, Mercedes-Benz yra mėsos skyrius, o AMG marinuotos mėsos skyrelis, bet abu jie po vienu stogu. Kartais sunku suprast ką nori pasakyt, nes naudoji kažkokias tik tau suprantamas sąvokas... ;)

Ne Mersai AMG įkūrė, kas neaišku? Vėliau tik Mersai išpirko įmonės akcijas ir taip ji tapo Mersų dukterine įmone.

"Mercedes-AMG GmbH, commonly known as AMG, is the high-performance subsidiary of Mercedes-Benz AG."
kart
IP: ff4c1cb | 09/02 22:09 Atsakyti
Geras Nickas
09/02 22:02

Kas per atskira dukterinė įmonė? AMG yra Mercedes-Benz sportinių/sportiškų modelių padalinys. Atskiros įmonės tai buvo, kai jos priklausė skirtingiems savininkams. Žodžiu, Mercedes-Benz yra mėsos skyrius, o AMG marinuotos mėsos skyrelis, bet abu jie po vienu stogu. Kartais sunku suprast ką nori pasakyt, nes naudoji kažkokias tik tau suprantamas sąvokas... ;)

,,,
Francas logo rėmėjas
IP: ee92473 | 09/02 22:08 Atsakyti
kart
09/02 21:50

Ką tu čia vėl nusišneki. Kai Montezemolo perėmė vadovavimą, jau FIAT'as turėjo 90% Ferrari akcijų.

per siaura istorijos tarpsni uzgriebi
kart
IP: ff4c1cb | 09/02 22:02 Atsakyti
ddt
09/02 21:45

Matai, pagal tokią filosofiją mes galim ateiti, kad FIAT yra ir vienas iš PSA savininkų, bet gal tiek to, čia palikim sofos ekspertams. Aš dėl Ferrari. Matai, kai FCA pasižiūrėjo, kaip smagiai Ferrari tempia žemyn jų grupės CO2 vidurkį, prasidėjo daug muistymosi. Daug jo buvo ir dėl kitų priežasčių, bet emisijos buvo viena didensių. Dėl to buvo bėgta pas Tesla, paskui apsigalvota, paskui susijungta ir taip toliau. Dabar daug kas tokius judesius daro. Nes Ferrari tai rėkia kad never bus fully electric, dabar jau goes electric.. O ką savininkams daryt? :) Geriau jau atsikratyt balasto (čia ne tik apie Ferrari, itališko CO2 heavy balasto pas juos ir daugiau) ir ieškoti naujų draugų. Iš čia - Stellantis

Nėra čia jokios filosofijos, o tik paprasta verslo valdymo struktūra.
Geras Nickas
IP: 0f09411 | 09/02 22:02 Atsakyti
kart
09/02 21:38

No shit Šerlokai!!! Ir kaip tai susiję su tuo, jog AMG dabar yra dukterinė Mersų įmonė? Taip, AMG buvo įkurtas kaip atskiras vienetas, bet vėliau Mersai akcijas išpirko.

Ferrari šiaip irgi buvo įkurta kaip Alfos lenktynių padalinys, tik po to atsiskyrė ir galiausiai vėl jų akcijas išpirko FIAT'as.

Kas per atskira dukterinė įmonė? AMG yra Mercedes-Benz sportinių/sportiškų modelių padalinys. Atskiros įmonės tai buvo, kai jos priklausė skirtingiems savininkams. Žodžiu, Mercedes-Benz yra mėsos skyrius, o AMG marinuotos mėsos skyrelis, bet abu jie po vienu stogu. Kartais sunku suprast ką nori pasakyt, nes naudoji kažkokias tik tau suprantamas sąvokas... ;)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas